elikkä, kun menen to ja pe töihin, siis vain to varsinaiseen työhän ja pe vain aamulla meil -lä on viikkopalaveri, niin se yksi kusetus vaan töllii..........olen siis 37-v nainen, ja en tosiaankaan ole ainoa nainen siellä ! ja kaiken lisäksi VARATTU !!! mutta se ei sitä skitsoa huoleta......HYI , MIKÄ NAUKUJA !!! HÄPEÄ, kuten eräs toinen hullu siellä huu-
taa joskus. Kyllä se tietää, että se kyttää mua, ei se sentään nyt niiiiin tyhmä ole, kuin ne kuvittelee sen olevan.....se on vahannu mua monta kertaa, en uskalla hakea postia
-nikaan, kun pelkään, että se on vahtaamassa, jos on hyvä ilma ja ei töitä....äitinikin on jo sanonut, että se on kyttäämistä ja häpeällistä......olen sanonut niille ns. ohjaajille siellä, ja ne on toivottavasti jo puhuneet sille tänään viimeksi, että se on todella epä-
mukavaa ja hävytöntä, että juuri MINUA se skitso hullu vahtaa ja töllii......mua ei sen li-
kainen mielikuvitus yms kiinnosta tipan vertaa !!!!! auttakee joku, että saan sen hullun vahtaajan veke sieltä !! tämä on kaikki täyttä TOTTA ! en halua mitään sekopää vieste-
jä enkä haukkumaviestejä ! ne on täysin kielletty ! en mä valehtelisi tuollaisesta. Jos tä
-mä vahtaaminen ei lopu nyt,siitä seuraa RIKOSILMOITUS !!!! sehän on TYÖPAIKKA- KIUSAAMISTA jo pelkkä vahtaaminen yli 10 sekuntia toista, varsinkin, jos vahtaaja on ukko ja se vahtaa naista.....se hullu kun on niiiiiiin ihastunu muhun, mutta se on 100 %
YKSIPUOLISTA !!! se on lisäksi jotakin melkein 50-v ukonretale. Ei mua sen ikä siis haittaa......olkoot vaikka satavuotias ukko, mutta ei ketään saa vahdata tolla tavalla ! on -neksi tunnen henkilökohtaisesti edes yhden poliisin, nimittäin mun enoni, Pentti Saira
on Hesassa nyt poliisina, jos joku ei ole häntä nähnyt, muistelkaas sitä Norjan tragedi-
aa muutama vuosi sitten.......sen jälkeen oli jossakin aamu-tv:ssä juttua, ja häntä juuri haastateltiin siellä aselain uudistamisen yms johdosta....mä oikeen säikähin, että äidin veli on tv:ssä...........en olisi osannut odottaa juuri sitä......otan heti yhteyttä häneen, jos tämä häpeällinen vahtaaminen jatkuu tästä päivästä lukien ! se on vissi se ! mä vaadin sitä tai jotakin muuta poliisia tulemaan sinne pitämään pakkoluentoa työpaikkakiusaa-
misesta ja sen ehkäisemisestä. Ja että mikä luokitellaan työpaikkakiusaamiseksi......ja mitä siitä seuraa, jos jää kiinni.....eikä lopeta....mä hankin sille vielä lähestymiskiellon, ainakin 3 metriä ja myös vahtaamiskieltoa, jos sellainen on olemassa........... eli, ideoita
, KIITOS otetaan vastaan PIAN !
yksi hullu vahtaaja kiusaa............
1
127
Vastaukset
- o_______O
ooks kännis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748