En kuulu mihinkään gategoriaan, mutta musta noi kaikki uusioperheet on tyhmiä. Sii-nä vain tehdään kaikki eksät hulluiksi......ja varsinkin, jos eksän kans on yhtiesiä lap-sia, hekin kärsivät erosta ja varsinkin, jos kumpikin tai toinen menee uusiin naimisiin , ja kehtaavat hajnkkia lisäksi lisää lapsia ! Järjetöntä ! Sekopäiden touhua. Vanhem- pieni vieressä asuu yks uusioperhe, kummallakin ksiensä kans ainakin pari lasta, o-sa jo aikuisiakin......ja vielä yhteisiä lapsia 2-3. Inhoan heitä yli kaiken ! He vaan vete -levät lemija ja takuulla myöskin alkoholia niin usein, että tuskin edes välittävät yhde -stäkään lapsestaan.......oikeasti, siis......ja vanhempien lasten kaverit on niin kauhe-an outoja ties mitä hiippareita......häpeällisiäkin......tunkevat autonrämillään toisten maksamille alueille, ei mukamas mahdu se vanha käytetty autonrämä muualle......
Ja mun suuri ihastus, jonka kanssa jaan isonsiskoni ja sen miehen esikoisen kummi -uden, sai juuri tytön yhen muijan kans, jolla on eksänsä kans jo ennestään n. 12-v pojankloppi......tuskin he ovat edes naimisissa....toivottavasti ei koskaan menekään ! Se olisi jo häpeällistä, koska alan epäillä, et se tyttö ei ole sen miehen, vaan sen po -jan isä..........mä oon sentään tuntenu sen miehen jo ainakin rippikouluajoilta, joka oli yli 20-v sitten ! Miksi pettää ja erota ylipäänsä, eikö se ainoa oikea riitä ? Itse olen joutunut AINA petetyn uhriksi, en ole itse koskaan pettänyt, kun olen ollut "suhteessa " jonkun hepun kans, mut se suhde on aina kariutunut sen pettämiseen. Eli, en kan-nata uusioperheitä mistään hinnasta !
Uudestaan.....
3
75
Vastaukset
- Tavuta lisää.
Huomaa jo kirjoitustaidostasi, että olet ex-missi, täysi bimbo ja idiootti.
Koulumenestyksesi on jäänyt ekan luokan tavutusvaiheeseen. - omituinen asenne
Samaa mieltä ap kanssa, en ymmärrä miten suomeen onkaan rantautunut moinen ajattelumalli, että perheen saa hylätä ja lapset vaihtaa vierasiin naisiin tosta noin vaan, ja sitten vaatia ja pakottaa että lapset hyväksyy ja haluaa pakolla elää vieraan ihmisen kanssa.
Useinmyös vieras ihmienn haukkuu ne miehenl apset ja heidän äidin ja koko suvun.Aina ne isän ja uuden suhteen teot on hyväksyttäviä ja oikeita, vaikka ne kuinka satuttavat miehen lasta j aex vaimoa, ne vaanon parhaita, mitä parempaa on lapsen ja exän kiusaaminen ja haukkuminen sen parempi on se mies.
Äidit lapset ja suku on aina syyllsiiä ja kauheita, vaikka mise tekisi virheitä se on aina lasten ja exän syy.
On jotenkin säälittävää, että monte hyväksyy sen että miehen lähieisä saa haukkua ja kohdella huonosti. Kiusaaminen saa kehuja ja sitä hehkutetaan ja pönkitetään jatkamaan ja lisäämään, mutta äidit ja lapset ovat huonoja ihmisiä erittäin huonoja.
Ap puhuu täyttä asiaa.
Kun puolisot eroaa tai heidät erotetaan, olisi parempi että ex vaimo lapsineen muuttaisi niin kauan ettei tämän miehen ja uuden sutheen tarvi nähdä eikä hukata ajatuksiaan heille. Minusta tuntuu että he ovat elämän pilaajia. Siksi se onkin niin surullista, että suomessa on hieno asia että lapset jäävät isättä.- miten niin aina isät
""Samaa mieltä ap kanssa, en ymmärrä miten suomeen onkaan rantautunut moinen ajattelumalli, että perheen saa hylätä ja lapset vaihtaa vierasiin naisiin tosta noin vaan, ja sitten vaatia ja pakottaa että lapset hyväksyy ja haluaa pakolla elää vieraan ihmisen kanssa.""
Minun ex-vaimoni petti minua ja kun sain tietää, sain samalla kuulla että sitä oli jatkunut yli puoli vuotta kun vaimoni oli "ylitöissä". Olivat paneskelleet jopa meidän aviovuoteessa kun minä olin lasten kanssa anopin luona. Sitten tuli ero ja minut ajettiin kämpästä ulos ja samantien sinne minun kotiini muutti tuo samainen mies joka oli painanut vaimoani selkäni takana, ripusti kalsarinsa minun naulakkoon ja alkoi nukkua yönsä minun sängyssäni.
Lapset olivat ihmeissään: isä joutui lähtemään ja yhtäkkiä taloon muutti täysin vieras mies. Minkäs minä sille mahdoin. Varasin samantien ajan sosiaaliin ja laitoin tapaamis- ja huoltajuussopparit kuntoon. Yhteishuoltajuus ja vuoroviikot. Ex meinasi alkaa urputtamaan, että joka toinen viikonloppu ja elareita hänelle kiitos, mutta ei onneksi alkanut tappelemaan. En olisi suostunut nimittäin.
""Kun puolisot eroaa tai heidät erotetaan, olisi parempi että ex vaimo lapsineen muuttaisi niin kauan ettei tämän miehen ja uuden sutheen tarvi nähdä eikä hukata ajatuksiaan heille. Minusta tuntuu että he ovat elämän pilaajia. Siksi se onkin niin surullista, että suomessa on hieno asia että lapset jäävät isättä. ""
ENTÄS NE NAISEN/ÄIDIN UUDET SUHTEET?
Oletko edes tietoinen, että suurimmassa osassa suomen uusperheistä se on nainen, jolla on niitä lapsia edellisestä liitosta? Tämähän tarkoittaa sitä, että useammin ne äidit hommaavat niitä uusia miekkosia eronsa jälkeen.
Minun tapauksessani olisi siis MINUN, ELI ISÄN pitänyt ottaa lapset ja muuttaa kauas pois, etteivät he joudu ihan yhtäkkiä ensin katselemaan kun isä ajetaan pois ja sitten asumaan omassa kodissaan täysin tuntemattoman miehen kanssa, joka sinne yhtäkkiä tunkeutuu äitiä kourimaan. Eikös vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395120Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738