Tuolla, missä asun ja olen asunut siellä jo yli 16-vuotta, ne taloyhtiön ukot, var-
sinkin se talonMIES ukkeli kyttää mua, ne on ottaneet mut ihan ekaksi ja iäksi kaiken syntipukiksi ja leimanneet mut hulluksi yms...vaikka ne itte on VIELÄKIN PAHEMPIA !! se talonmies ukkeli väittää olevansa joku ihmeen kansanedustaja, mutta on ihan MUUTA !!! kasvattaa JA MYY HOMEHTUNEITA MANSIKOITA ke- säisin........sen olen ITSE todennut.......täysin homeessa olivat jo valmiiksi.......ja tuskin heillä kellään on olemassa mitään OIKEITA PAPEREITA, että voisivat teh- dä noin törkeästi ja kerran yks kesä ne vei mun häkkivarastosta KAIKEN !!!! se o- li mukamas SOTKUINEN......ja hekon kekot.....päinvastoin ! jos siellä olisi kun- non varasto olemassa, ettei kukaan nÄE toisen häkkivarastoon sisälle ja olisi o- lemassa VAIN YKSI AVAIN lukkoon, ja se olisi VAIN ASUKKAALLA itsellään.... mua nolottaa tollanen lapsellinen käytös.........kumma, ettei niille ole olemassa samoja sääntöjä ja lakeja, kuin meille muille.........ne samat lait ja säädökset ei koske heitä.......he kun ovat niiiiiiiiiin olevinaan niiiiiiiiiiiiiin tärkeitä........sadistisia ukkoja ne on, ei muuta !! ja siellä on nyt kameravalvonta ulkona, että tihutyönteki -jät yms jäävät heti kiinni.....mutta sekään ei koske ilmeisesti yhtä ukkoa......siellä nimittäin EI SAA poltella savuja sisällä JA VAIN OMALLA TAKAPIHALLAAN, mut -ta eräät ukot ja akat ei kielloista piittaa..........ja mitä tekee talonmies-ukko käsky- läisineen ??! EI MITÄÄN !!! Piupaut vaan, eiiiiiii se ole niiiiiiin tärkeää, ei se kos- ke niitä.....ne kun on niiiiiiiin tärkeitä ihmisiä...........ja nyt juuri 13.10. ma oli se ve- simittarien luku....en ollut kotona.....ja toivottavasti ne ei lähetä ÄIDILLE mitään kritiikkiä asiasta..........et siel on mukamas taas niiiiiin sottaista, vaikkei siellä tosi- aankaan OLE !!! MÄ siellä asun, EIVÄT HE !!! Ei heillä kellään ole mitään oikeut-
ta tulla tokottamaan lakejaan MULLE..........ottaa jo päähän niiden käytös.......koh- ta pitää ottaa yhteys poliisiin, että tarkistavat heidän kapattien toimiluvat yms..... ja että äiti jätetään 100 % RAUHAAN ! ei se siellä asu, vaan MÄ !!! mulle ne kritii- kit, jos on jotakin sanottavaa......he eivät voi uhata mua häädöllä, koska muuta paikkaa ei mulle ole olemassa......mihinkään hävyttömään laitokseen tai hullujen huoneelle EN MENE enkä mihinlään lapselliseen kyttäämispaikkaan, missä jo- kainen kyttää MUA ja MUN tekemisiä..........jättävät mut vaan suosiolla rauhaan, niin kaikki on tyytyväisiä, mä erioten.....on siellä muitakin, jotka tarvisivat kyttää- mistä.... esim. eräs narsisti-ukko.....ja sen häpeälliset LÄSKIT MUIJAT !!!! ja muut hullut, jotka sen luona vierailee.........hää on niiiiiin prinssiä, että................
hullut kyttääjät
2
73
Vastaukset
Ehkä sinun kannattaisi harkita katkaisuhoitoa tai huumevieroitusta, riippuen mitä päihdettä käytät liikaa.
Tuollaista tekstiä ei tavallinen ihminen pysty tuottamaan edes pienessä jurrissa.- aivan totta!
Veit sanat suustani. Aloitus on sellaista tekstiä, että siitä ei normaalijärkien selvää saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738