Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Hei
    Älä missään nimessä tee aborttia ! Sitä ei nimittäin tehdä noin vain....ellei kyse ole alaikäisestä, tulevalla äidillä on joku sairaus, joka estää tulevan lapsen hoidon yms.....jos tuleva isä jättää teidät, se on täysin hänen omaa syytään. Itselläni ei ole vielä lapsia, vaikka olenkin jo melkein 40-v nainen. Siis vasta vuoden päästä. Ja onhan mulla toki miehiä ollut. Niitä ei vaan tunnu kiinnostavan enää, kun mut tapaa luonnossa.....jos itse olisin sun tilassasi, niin iloitsisin tulevasta lapsesta pal -jon. Eihän ne yleensäkään ole suuniteltuja.....sua ei kukaan voi pakottaa abort-tiin koskaan. Mut jos et halua pitää oma lastasi, niin voit antaa sen syntymän jäl- keen adoptioon. Joka tapauksessa, synnytä lapsesi, joko yksin tai tulevan isän kanssa. Se ei ole koskaan oikein, että tapat oman lapsesi. Sehän on murha ! Et kai sä haluu sellaista tunnollesi ? Tai tuleva isä ? Mitä omat vanhempanne sanoo asiasta ? On olemassa pareja, jotka teki lapsen liian aikaisin ja sitten he ovat kumminkin vielä vuosien jälkeenkin yhdessä. Antoivat vain lapsen adoptioon. Sitten, kun se lapsi on jo aikuinen, ja hän etsii vanhempiaan, he löytyvätkin yhdes -sä ja he ovat jopa naimisissa ja heillä on toinenkin lapsi. Sitä adoptioon annettua nuorempi. Se oli siinä kadonneen jäljillä UK-ohjelmassa, joka tuli.....pidän siitä oh -jelmasta ja se kotimainenkin versio on hyvä.
    Iloitkaa, vaikka lapsi ilmoittaakin tulevansa liian aikaisin ! Itsehän te olette sen teh -neet........
  2. Ei kannata. Sulla on oma mies ja lapsikin. Mitä järkeä on mennä naimisiin ja hankkia lapsia, jos pettää ? Hölmöä, sanon mä. Saman, pettämisen kerta toisensa jälkeen ko -kenut, mä.....ei ole reilua pettää omaa rakastaan. Jos on jo naimisissa, niin jätät suo -siolla muut miehet/naiset rauhaan, paitsi tietysti veljet, siskot, isä, äiti, serkut, tädit, enot, sedät yms......mitä se sun lapseski mahtaa ajatella, ku äiti pettää isää.....? Se on lapsen hylkäämistä, ja sitten et saa lapsesi huoltajuutta takuulla, siitä pitää miehe -si huolen. Tuskin sua enää kukaan sun sukus kattoo hyvällä, jos teet tollasta skitsoa hölmöä rakkaillesi. Jos joku muu sitä tekee, se ei merkkaa sitä, että sunkin pitäis teh -dä samaa. Joko rakkaus loppui miehees ja lapseesi ? Näemmä....... Mun sydän on särkynyt liian monta kertaa, enkä tykkää siitä enää ! Vain narsistit ja hullut pettävät, ja varsinkin, jos salailevat asian......HÄVYTÖNTÄ ! Sä oot sidottu miehees ja lap-sees, onko se sitten reilua heitä kohtaan ? Ei ole. Entäs, jos miehelläs olis joku toi- nen nainen ja joka on viemässä jo lapsenne suosiota susta pois, ja opettaa, et sun äi -tis on pelkkä narsisti ja tyhmä......miltä se tuntuisi ? Pahalta, varmaan, mutta se olisi sulle ihan oikein. Oon mäkin ihastunu nytkin yhteen varattuun mieheen, niillä on pie- ni lapsikin......mutta jätän ne suosiolla rauhaan. Sokeakin näkee, et se ei muita nai-sia kattele. Itte oon 39-v nainen ja se on jotakin arviolta 23-24-v heppu, nuorempikin, ehkä.........mä en ainakaan halua jotakin pikkupoikaa.........
  3. Ilota ihmees poliisille ja jätä se törkimys ! Miksi edes hyväksyt sen huumeiden käy- tön ? Suahan voidaan jopa syyttää avunannosta, kun et ole ilmoittanut aiemmin asi- asta poliisille. Et sä saa maksaa sen laskuja yms, sen on itse maksettava omat las- kunsa 100 % itse. On täysin perusteltua, että vaadit sitä luopumaan tuosta roskasta lopullisesti. Jos ei suostu, niin sitten se on jätettävä ! Usuta vaan poliisit sen kimppu- un ja pakkohoitoon siitä roskasta irti. Jos se ukko suostuu ja onnistuu pääsemään ir-ti roskasta, niin sitten voit ottaa sen takas, eikä retkahda enää koskaan uudestaan. Tyhmää joutua maksamaan sen laskuja. Mä ainakin maksan itse omat laskuni, vaik- ka sinkku olenkin ! Vihaan huumeita yms laitonta. Käykse töissä, entä sä ? Eiks siel- lä ole huomattu sen tekoja ? Joka työpaikalla pitäisi vaatia huumetestejä kaikilta työn -tekijöiltä varmuusen vuoksi. Ja aina itse ottaa oman testinsä, ei kenenkään muun, niitäkin tulee valvoa 100 %. Ja käyttäjät yleensä laittaa tai sauhuttelee vessassa tai ulkona. Sekin pitäisi kieltää työaikana kaikilta. Vain narsistit ja tyhmät tekee noin.