Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kumminkohan tonkin nyt ottais, onko se kiusaaja vai kiusattu tuo aloittaja?
26.01.2011 19:56
Jotkut ihmiset on sellaisia että ne valittaa kaikesta.
Siitä ettei palvella tai siitä että myyjät juoksee perässä kyttäämässä.
Tää maailma kun on silleen jännästi tehty että ihan kaikesta saa valituksen aiheen jos haluaa.
Mutta on vähän vaativampaa käyttää omaa päätään siihen että näkis hyvät puolet elämässään ja olossaan.
Ja meillähän täällä on sentäs vielä asiat hyvin.
26.01.2011 19:48
Sitä saa mitä tilaa.
Jos itse on jatkuvasti huomauttelemassa muitten kirjoituksista niin kyllä pitää kestää takaisin tuleva palaute.
Ja ehkä siinä sivussa joutuu niitä lukemaan muutkin.
26.01.2011 19:37
No joo jäin miettimään.
Jos ei kauppiaita ja kauppoja olis, myyntiä ja yleensäkään vuokrausta niin mihin hittoon sitä rahaa tarttiskaan :)
Sitten ei tarvittais rahapajaa, eikä tarttis käydä töissä.
En ole vielä päässyt loppuun ajatuksessa minkälainen maailma vois olla.
Olisko se kuin Onnela vai valtaisko anarkia kun taisteltais paremmasta elämästä?
Olisko sitten hallituksiakaan ym. laitoksia?
Mutta tohon ostamiseen vielä, eihän sitä mikään kauppias pakota ostamaan sitä kalleinta, meillä on vielä hyvinkin valinnanvaraa päättää minkähintaista ruokaa ostetaan.
Hyvin halvalla pääsee kun ruoantekee ite ja katsoo mitä ostaa. Ja jos käyttää osakaeen metsien ja merien ja järvien tuotannon niin aina vaan halpenee ja saa vaikka mitä herkkujakin.
Ihan pitkälle voi omassa päässään päättää paljonko siihen esim. ruokaan rahaansa pistää.
26.01.2011 19:25
Kova on yritys pojalla.
Mutta olethan näköjään tähänkin saanut jo muutaman vastauksen.
Et ihan noin epätoivoinen ollut vielä tuolla kymmentä vuotta alempana :))
26.01.2011 19:12
Voi olla ettei blogissa olis niin paljon kävijöitä kun täällä on, joka tapauksessa, kirjoittaa hän tai sitten ei.
26.01.2011 19:09
Tähän olotilaan sopivat Elvis ja Fever. Ihana esitys :))))))
http://www.youtube.com/watch?v=zmyhIwZG_-M
26.01.2011 14:45
Niin, kyllä kait ne rahastaakin :))
Mutta olen yleensä saanut jotain sen rahan vastineeksikin.
Sähköt on kyllä tarkeät nykyajan ihmiselle, mutta kyllä siitäkin rahastetaan jatkuvalla nousulla.
Mutta kun ihminenkin voi hyytyä, niin kuin täällä.
Kovassa kuumeessa ihailen nyt kun on niin aurinkoinen ilma.
Ei tääkän ole kivaa :((
26.01.2011 14:34
Jos tätä aloitusta tarkoitat niin ei ole H:n alotus.
H:lla kyllä on alotus äsken tehty.
22.01.2011 19:42
Tuli myös itselle mieleen että tytöillä on varmaan todella kuuma, jos se sitten tarkoittikin sitä.
Luulin ihan muuta :))
22.01.2011 19:34
Kuule se kello saa kulkea mun puolesta vaikka paljon lujempaa kun nyt kulkee, siis nopeampaa.
Ja sinä saat tehdä ihan rauhassa vaikka miljoona alotusta, ei se mua haittaa.
22.01.2011 19:30
Samaa mieltä.
Usein ajattelen pidetäänkö ihmisiä aivottomina.
Olen päättänytkin etten enää kurki mitään mikä lupaa jotain suurta, kuumaa tai rohkeaa :))
22.01.2011 19:28
Riksin sarja ja Zane Grey meillä oli aikoinaan paljon niitä kirjoja. Ja luettua tuli tuokin "Yksinäisen tähden harhailija". En vain enää muista koko kirjasta mitään.
Samanlaisia harhailijoita meitä on täällä paljon, mutta itse vaan laittelen viestejä sinne tänne mitkä kiinnostaa.
Ja olen samaa mieltä ettei vakavasti kannata ottaa, hupina vain.
22.01.2011 17:48
Taas kerran oli upeaa nähdä tuo.
Koskaan ei tiedä missä se kaunis musiikki ja ääni piileksii.
Elämä on ihmeellinen :))
22.01.2011 17:37
No en ole katsonut sitä yhtään kertaa, ehkä tänään hetken katson mutta huomasin että on niin pitkä ettei mun keskittymiskyky riittäis koko ohjelmaa seuramaan :))
22.01.2011 17:22
Olen varmaan ollut "entisessä elämässä" joko Egyptiläinen tai Kreikkalainen koska nämä maat on vieneet mun sydämen jo ennen kun olen kummassakaan käynyt.
http://www.youtube.com/watch?v=o1jWMtPFTE0&feature=related
Toki joskus mietin muitakin maita mutta mikään muu ei saa mun sydäntä sykkimään.
22.01.2011 17:13
Lähden punaisen meren risteilylle maaliskuussa.
Kairossa kyllä meinaan käydä tehdään retki sinne.
Sitten lasipohja veneillä katsomaan meren pohjaa ja kolmas retki minkä meinaan sieltä tehdä on sinne jonnekin aavikkoon beduiinien teltalle ja keitaille.
Muuten kait sitten niissä satamissa missä pysähdytään kuljeskelen. Hurgadassakohan se nyt oli se lasipohja veneet.
Kristina Katarinalla menen.
Ja ihanaa kun pääsee lentokoneellakin menemään, vaikka tuleekin sitä hiilijalanjälkeä paljon niin meinaan nauttia joka hetkestä.
22.01.2011 16:58
Olipas mukava.
Kun tuli se kakkos kohta niin katselin ensin kuinka lunta hiljaa leijailee katulampun valossa ja tuo metsä on niin upea. Menin sitten ikkunaan katsomaan ja kuuntelemaan. Metsän keskeltä hiihtää mies ja pysähtyy siihen tien laitaan ja nojailee sauvoihinsa, miettii jotain. Yhtäkkiä tietä pitkin astelee pariskunta, sauvakävelijöitä. Hullun näköisiä olivat tuon hiihtävan miehen rinnalla. Tuli mieleen että olivat unohtaneet sukset jonnekin.
Sitten kun kolmas kohta alkoi tulin takaisin koneelle.
Kaikenlaista kerkiää näkemään täällä metsän keskellä yhden esityksen aikana.
Ja menin vain katsomaan olisikoon vartija rusakkoni paikoillaan, mutta ei ollut nyt. Päivällä oli hauska kun nenä vain näkyi tuolla lumen keskellä. Sillä on pesä mun ikkunan alla ollut jo monta kuukautta.
22.01.2011 16:49
Aivan upean ihanaa, ja kuten tapani on jäin sinne kurrkimaan muitakin kappaleita.
Tämän sitten nappasin tähän, muuten vaan:
http://www.youtube.com/watch?v=mWHYjdxYb94&feature=related
Elämä on usein rristiriitaista, ja voi olla yhtäaikaa molempia.
Asiat joita elämässä tapahtuu menevät joskus päällekkäin ja myös tunteet menevät päällekkäin.
22.01.2011 16:31
Tämäkin on ihan pakko laittaa tänne kun nyt jostain kumman syystä kuljen tuolla Egyptiläisenkin musiikin puolella. Tulin tästä hyvälle tuulelle:
http://www.youtube.com/watch?v=5A7Aq-bW9As&feature=related
22.01.2011 15:52
159 / 183