Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minäkään ole sinua minään joulunvihaajana pitänyt.
Ei tunteet ja fiilikset ole kiinni päivistä, ei ainakaan minulla.
Niin paljon vaan hehkutetaan kuinka ihanaa kun on joulu, ja kun sitä tulee joka tuutista niin tulee tunne että jos sitä ei vietä niin on outo otus.
No niinhän kyllä olenkin ja sen kannan kuin nainen ikään.
Sulle voimaa sen harmaan alakulon keskelle.
24.12.2010 21:09
Ulkona paukkuu pakkanen, mutta sisällä on lämmin kun mikä.
Ruusun tuoksuisessa kynttilässä palaa tuli ja ikkunan jääkukat kauniisti värejään toistaa.
24.12.2010 20:56
Jouluton joskaan ei lahjaton on joulu täällä.
Päivä meni katellessa ja kuunnellessa teemalta 60-luvun musiikkia. Monen tunnin juttu oli, eli siinä mun joululaulut.
Karjalanpaistia ja lanttulaatikkoa, sekä perunaimellystä oli siinä lähinnä ruuat.
Mutta en valita oli oma ratkaisuni, olisin päässyt oikein kunnon joulupöydän ääreen systerille.
Kun ei ollut joulun tuntua niin en lähtenyt sitä väkisin mistään repimään.
Tänä vuonna näin ja ens joulu voi jo olla vaikka kuinka jouluinen, sitähän ei tiedä.
Eli en ole mikään joulun vihaaja mutta aikansa kutakin :))
24.12.2010 20:46
Jos se olikin korppikselle kun teistä molemmista tulee k/k :))
24.12.2010 20:39
Sinulle myös hyvää Joulunaikaa.
Ja kaikille palstalaisille hyvää Joulua, Jouluttomasta mutta hyvästä ja rauhallisesta perjantaipäivästä ja viikonlopusta :))))
24.12.2010 14:34
Mulla on oikeastaan aina ollut aika vahva toi mukavuusvyöke alue ja siksi nyt ikää kun tulee lisää niin haluaa sitä laajentaa.
On siitä ollut omat hyvätkin puolensa kun on sillä elellyt.
Toisaalta aika hassusti moni tuttu väittää että olen ottanut paljon riskejä elämässä. Mutta heillä on kait sitten vielä kapeampi tuo alue millä elelee.
22.12.2010 19:31
Mun galleriassa on kuvia jotka voi olla tuttuja paikkoja sulle.
22.12.2010 19:03
Mulla oli tuolla kesällä Ahvenanmaan reissulla kunnia tutustua sellaiseen päälle 70v naiseen.
Oltiin molemmat yksin matkassa ja meidät laitettiin samaan ruokapöytään.
Mahtava ihminen ja paljon maailmaa kierrellyt. Oli muistelemassa purjehdusmatkoja mitä oli miehensä kanssa nuorempana tehnyt, mies oli jo kauan sitten kuollut.
Hän mulle sanoi että hän uskoo että tulen vielä paljon kulkemaan.
Missään muussa pöydässä ei siellä naurettu niin paljon kun meidän pöydässä. Kerittiin kyllä vakaviakin haastelemaan.
No nyt se sana tuli mun mieleen mitä hain tossa ekassa viestissä "mukavuusvyöhyke", no en ihan niin olekaan ,,,,niin mikä :))
22.12.2010 19:02
No ei nyt ole eläkkeestä vielä tietoa pari vuotta päälle viidenkympin.
Mutta nyt on tullut halu ja joskus se rohkeuskin.
Enemmän ikää niin voi alkaa elämään elämää jota haluaa.
Aina olen ollut nojatuolimatkustaja.
22.12.2010 18:49
No suomea pitkin ja poikin, hiukka rajojen ylitystäkin.
Unelmissa nyt enemmän rajojen ylitystä.
Jos pääsisi pois tältä, tältä tältä. Noh tuli joku krysanteemi päälle...... Mikä hitsin vyöhyke se nyt oli. äh olkoon joku se oli :))))))
22.12.2010 18:37
Kiitos!
Samoin sinulle pehmoista ja lämpöistä Joulua.
Muille palstalaisille myös jokaiselle omansalaista Joulun aikaa.
22.12.2010 10:51
Ehkäpä niitä järjestetäänkin jos riittävän moni ilmoittaa olevansa kiinnostunut.
Siksikin kannattaa pitää mölyä itsestään.
21.12.2010 17:23
Suosittelen että menet seurakuntaasi ja otat jotain , vaikkapa diakonia hihasta ja kysyt mitä heillä on tarjota. Ei kysyvä tieltä eksy.
Itse olen toiminut monessa systeemissä kirkolla vapaaehtoisena, ja kysyntää oli juuri siksi koska yksinasuvana oli aikaa enemmän kuin perheellisillä.
Tapasin eräässä vapaaehtoistyössä myöskin mieheni, josta tosin olen jo eronnut, mutta se taas on eri tarina.
21.12.2010 16:32
Hmm no joo.
Sinä teet naisista provokirjoituksia joihin kyllä löytyy osallistujia, jopa niitä jotka ottaa tosissaan sun aloitukset.
Provot vetää aina.
Sitten vetää nää muista ihmisistä kirjoitetut aiheet.
Täytyy myöntää ettei mua kiinnosta muut ihmiset, ja se mikä mua kiinnostais ei taas kiinnosta täällä. Olen nähnyt koska mun mielestä hyvät aiheet jää lyhyiksi ketjuiksi.
Mutta haitanneeko tuo, ei minua ainakaan.
21.12.2010 11:06
No yleensä ottaen ajattelinkin että nainen joka ei osaa kävellä kauniisti piikkareilla ei ole naisellisen näköinen pelkästään koominen, ja näitähän piisaa :))
21.12.2010 10:38
Ihan tavallista lööppikamaahan tuo on.
Milloin minkäkin lehden kannessa on vastaavia juttuja.
21.12.2010 10:24
Miehän oon koko ajan sanonut että niiden pitää olla kunnon paksupohjaset, mutteihän nää usko mitään.
Taas tänään näin järkyttävän näköistä kulua kengillä missä oli kunnon korot mutta kävelijä ei osannut niillä kävellä.
ja miekii kaaduin sentäs kunnon kengillä.
20.12.2010 19:20
Jaapa, sehän riippuu tietysti ihan avauksen tekijän mielentilasta.
Ite meinasin aamulla tehdä varoittavan avauksen liukkaudesta, mentyäni nurin työmatkalla ja nyt polvi pipinä istuskellessani.
Mutten sitten viitsinytkään, jostain syystä.
20.12.2010 17:40
No mie en ainakaan mitenkään vakavia halua täällä kirjoitella.
Laittelen noita höpöhöpömusa aloituksia kun haluan löytää taas uusia kappaleita, ja kiitettävästi olen niitä löytänytkin.
Joten kiitos kaikille musaketjuihin vastanneille :))
20.12.2010 17:31
Neljä aamua sitten alkaa vapaat, kolme vapaata.
Hyvää joulunalus viikkoa myös sinulle ja muille palstalaisille.
19.12.2010 11:44
165 / 183