ettei naiset tee avauksia tälle palstalle, vaan suurin osa on mieskirjoittajien. 80 % vastanneista on kuitenkin naisia, jotka menevät siis tässäkin asiassa miehen siivellä, ihan niin kuin monissa asioissa myös livessä.
Oletteko huomanneet osa 4.
109
2307
Vastaukset
- ??++<++>--??
on merkki miesten alentuneesta itsekritiikistä. Lasketko aloitusautomaattien aloituksetkin mukaan?
- rekyyli-61
mitään automaatteja ole, toiset miehet tekevät vain enemmän aloituksia kuin toiset. Luulisi niiden itsekrittisten naisten myös haluavan määrätä mistä keskustellaan, mutta ei heiltä tule kuin jotain höpö höpö musa-aloituksia.
- ??++<++>--??
rekyyli-61 kirjoitti:
mitään automaatteja ole, toiset miehet tekevät vain enemmän aloituksia kuin toiset. Luulisi niiden itsekrittisten naisten myös haluavan määrätä mistä keskustellaan, mutta ei heiltä tule kuin jotain höpö höpö musa-aloituksia.
huvittavat pillu-aloitukset, kuinkakin kovin?
- - sama -
??++<++>--?? kirjoitti:
mainita, että teen kyllä aloituksia, ja nainen olen ainakin 32 vuotta sitten vihityn mieheni mukaan.
- rekyyli-61
??++<++>--?? kirjoitti:
tehnyt yhtään mitään sukuelinaloitusta ja jos sellaisia on, eikös se ole sefun vika, joka myös on nainen.
- ??++<++>--??
rekyyli-61 kirjoitti:
tehnyt yhtään mitään sukuelinaloitusta ja jos sellaisia on, eikös se ole sefun vika, joka myös on nainen.
niiden aloittajaksi maininnutkaan.
Ei kai sefu voi kieltää tänne niitä tekemästä, poistaa voi.
Eikö mene jakeluun? - rekyyli-61
??++<++>--?? kirjoitti:
niiden aloittajaksi maininnutkaan.
Ei kai sefu voi kieltää tänne niitä tekemästä, poistaa voi.
Eikö mene jakeluun?sheriffi kertoa mitä soopaa tänne saa laittaa ja mitä ei. Lisäksi kannattaisi bannata tällaiset pilu-miehet hevon kuuseen palstalta.
- QuietPlace
annetaan miesten päättää, kun niillä on isommat aivot ja ne ovat viisaampia kaikinpuolin.
Just tällaisia kauaskantoisia ja kaukonäköisiä avauksia me palstalle kaipaamme, jotta kaikki pääsisivät silleen ihanasti jutskaileen keskenään.
Sulassa sovussa ja toinen toistaa arvosten.
Muru, sull on ihanat siivet.- rekyyli-61
pienet viiksenalut on, meinaan kasvattaa jouluviikset. Sinäkin olet yrittänyt silloin tällöin tehdä jonkun kokeiluavauksen, mutta lässähtänyt on tai sitten kanalauma on alkanut keskustella jostain aivan muusta kuin aloituksen aiheesta. Onko teillä vaikeuksia pysyä aiheessa tai kysyä jotain asiallista?
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
pienet viiksenalut on, meinaan kasvattaa jouluviikset. Sinäkin olet yrittänyt silloin tällöin tehdä jonkun kokeiluavauksen, mutta lässähtänyt on tai sitten kanalauma on alkanut keskustella jostain aivan muusta kuin aloituksen aiheesta. Onko teillä vaikeuksia pysyä aiheessa tai kysyä jotain asiallista?
aloitukseni ovat vain kertakaikkiaan olleet niin huonoja.
Jollei ihmistä kiinnosta aihe, alkaa lipsuminen.
Minua se nyt ei niin haittaa, on mukava jos ihmiset viihtyvät ketjussa, keskustellen niitä näitä.
Vai viiksenalut, hmm... - rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
aloitukseni ovat vain kertakaikkiaan olleet niin huonoja.
Jollei ihmistä kiinnosta aihe, alkaa lipsuminen.
Minua se nyt ei niin haittaa, on mukava jos ihmiset viihtyvät ketjussa, keskustellen niitä näitä.
Vai viiksenalut, hmm...muutamia eikä ne mitään huonoja ole olleet, vaan niissä on liian paljon asioita ainakin meikäläisen pienille aivoille. Kysymysten pitää olla selviä, mielestäni.
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
muutamia eikä ne mitään huonoja ole olleet, vaan niissä on liian paljon asioita ainakin meikäläisen pienille aivoille. Kysymysten pitää olla selviä, mielestäni.
Olisiko tällaiset hyviä, noin esimerkkeinä?
1.Juotko olutta saunassa lauteilla istuessasi, vaiko vasta jälkikäteen.
2.Onko sinulla kepsi autossasi, vai osaatko suunnistaa ilman?
3.Tuntuuko sinusta että maailma pyörii joskus vastapäivään?
4.Omena vai appelsiini?
5.Saako naisella olla korkokengät?
Olisiko joku noista sellainen johon mielelläsi vastaisit, vai millaisiin aiheisiin käskisit minun keskittää huomioni? - rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
4.Omena vai appelsiini?
Olisiko joku noista sellainen johon mielelläsi vastaisit, vai millaisiin aiheisiin käskisit minun keskittää huomioni?vaikka vastata kaikkiin, mutta eikai tästä mitään gallup-tyyppistä keskustelupalstaa tehdä. Tuota korkokenkäjutskaa jäin miettimään ja siitä voisi saada aikaan hyvin mielenkiintoisen keskustelun. Avauksen pitäisi olla riittävän räväkkä ja sanoisinki ehkäpä hmnnnn sensuelli?
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
vaikka vastata kaikkiin, mutta eikai tästä mitään gallup-tyyppistä keskustelupalstaa tehdä. Tuota korkokenkäjutskaa jäin miettimään ja siitä voisi saada aikaan hyvin mielenkiintoisen keskustelun. Avauksen pitäisi olla riittävän räväkkä ja sanoisinki ehkäpä hmnnnn sensuelli?
jään jännityksellä odottamaan kuinka räväkän siitä saat ;)))) ja sensuellin.
Saako siihen vastatakin............ sensuellisti?
*kasaa vaivihkaa paineita rekyylille* - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
4.Omena vai appelsiini?
Olisiko joku noista sellainen johon mielelläsi vastaisit, vai millaisiin aiheisiin käskisit minun keskittää huomioni?Ei vastaa voi juoda! Daah!
- rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
jään jännityksellä odottamaan kuinka räväkän siitä saat ;)))) ja sensuellin.
Saako siihen vastatakin............ sensuellisti?
*kasaa vaivihkaa paineita rekyylille*vastata kaikki maailman naiset. Minä kuolisin ikävään, jos täällä ei olisi muita kuin partasuita vihtahousuja tarinoimassa. Olette te vaan niin ihania pikku sipsuttelijoita korkkareissa ja pienissä hameissanne. Wau!
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
vastata kaikki maailman naiset. Minä kuolisin ikävään, jos täällä ei olisi muita kuin partasuita vihtahousuja tarinoimassa. Olette te vaan niin ihania pikku sipsuttelijoita korkkareissa ja pienissä hameissanne. Wau!
miten onnellista on, että palstalla olet nyt kunkkuna sinä ja Hatsasta on päästy eroon, ikäänkuin tuupattu hänet sinne minne kuuluukin ;)
Kyllä tästä vielä ilo urkenee? - QuietPlace
Putkivalo kirjoitti:
Ei vastaa voi juoda! Daah!
putkivalon kurkun ympärille ja juottaa vastan*
QuietPlace kirjoitti:
4.Omena vai appelsiini?
Olisiko joku noista sellainen johon mielelläsi vastaisit, vai millaisiin aiheisiin käskisit minun keskittää huomioni?ei enää, jooko?
- kevytjalka
hunksz kirjoitti:
ei enää, jooko?
Paitsi, että lauma puolikuolleita kalkkiksia antoi kenkäasiassa tylsiä vastauksia. Ehkä kaivataan merkkejä elossa olevista keski-ikäisistä.
kevytjalka kirjoitti:
Paitsi, että lauma puolikuolleita kalkkiksia antoi kenkäasiassa tylsiä vastauksia. Ehkä kaivataan merkkejä elossa olevista keski-ikäisistä.
kommenttiani tuolta loppupäästä.
:)hunksz kirjoitti:
ei enää, jooko?
Miehän oon koko ajan sanonut että niiden pitää olla kunnon paksupohjaset, mutteihän nää usko mitään.
Taas tänään näin järkyttävän näköistä kulua kengillä missä oli kunnon korot mutta kävelijä ei osannut niillä kävellä.
ja miekii kaaduin sentäs kunnon kengillä.- rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
miten onnellista on, että palstalla olet nyt kunkkuna sinä ja Hatsasta on päästy eroon, ikäänkuin tuupattu hänet sinne minne kuuluukin ;)
Kyllä tästä vielä ilo urkenee?turiset tuosta lintubongarista, siltä puuttui uskottavuus kantaa kunkunviittaa harteillaan. Yrittää vieläkin piipittää jotain keskusteluun, mutta paukut on märkiä ja sille nauraa vanhat mummotkin.
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
turiset tuosta lintubongarista, siltä puuttui uskottavuus kantaa kunkunviittaa harteillaan. Yrittää vieläkin piipittää jotain keskusteluun, mutta paukut on märkiä ja sille nauraa vanhat mummotkin.
minäkin olen ollut huomaavinani ;)
Tietystihän nyt puskat hyökkäävät kimppuuni, kuten aina ennenkin kun en ole jumaloimaan suostunut ;)
Mutta kyllä se niin on että palsta tarvitsee ihan verevän miehen ja ketjusihan osoittaa, että ihmiset pitävät jutteluasi mielenkiintoisena.
Nopeasti kokosit pitkän ketjun kasaan.Nostahan sitä käsivartta nyt sitten.
*ottaa mittoja rekyylistä viittaa varten* - rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
minäkin olen ollut huomaavinani ;)
Tietystihän nyt puskat hyökkäävät kimppuuni, kuten aina ennenkin kun en ole jumaloimaan suostunut ;)
Mutta kyllä se niin on että palsta tarvitsee ihan verevän miehen ja ketjusihan osoittaa, että ihmiset pitävät jutteluasi mielenkiintoisena.
Nopeasti kokosit pitkän ketjun kasaan.Nostahan sitä käsivartta nyt sitten.
*ottaa mittoja rekyylistä viittaa varten*ja vahva käsi nousee nyt. Leveisiin hartoihin tarvitaan paljon kangasta. Väritoivomus minulla olisi sellaista preussinpunaista, jos sopii. Hatsa on varmaan itse kirjoittanut osan niistä jumaloinneista, ne kun ovat pääsääntöisesti puskista kirjoitettuja.
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
ja vahva käsi nousee nyt. Leveisiin hartoihin tarvitaan paljon kangasta. Väritoivomus minulla olisi sellaista preussinpunaista, jos sopii. Hatsa on varmaan itse kirjoittanut osan niistä jumaloinneista, ne kun ovat pääsääntöisesti puskista kirjoitettuja.
*suu täynnä nuppineuloja*
Kukapa tuon tiennee. Ja toisaalta, kyllähän sitä asiantuntevimmat kehut saa, jos itteensä kehuu...
Laitetaankos kärpännahkaa reunoihin?
Minä olin kyllä ajatellut syvän sinooberin sinipunaista, mutta menkööt nyt sit preussin prinssit samaan läjään.
Olisko ihan kuninkaallista verta herrassa?
*katselee sinisenä tihkuvaa verinoroa neulanpistosta*
Entä laitetaanko laahusta? Ja kolme pientä mulaattia sitä kantamaan.Kultainen omena ja valtikka? ja fabergeen munat? Kaupanpäälle? - rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
*suu täynnä nuppineuloja*
Kukapa tuon tiennee. Ja toisaalta, kyllähän sitä asiantuntevimmat kehut saa, jos itteensä kehuu...
Laitetaankos kärpännahkaa reunoihin?
Minä olin kyllä ajatellut syvän sinooberin sinipunaista, mutta menkööt nyt sit preussin prinssit samaan läjään.
Olisko ihan kuninkaallista verta herrassa?
*katselee sinisenä tihkuvaa verinoroa neulanpistosta*
Entä laitetaanko laahusta? Ja kolme pientä mulaattia sitä kantamaan.Kultainen omena ja valtikka? ja fabergeen munat? Kaupanpäälle?kärpännahkaa reunoihin, mutta ei mitään laahusta eikä valtikkaa. Luulen tuon hra omahatsaisen kihisevän jo kiukussaan riittävästi, saa maistaa omaa lääkettään ylimielisyydestään.
- QuietPlace
rekyyli-61 kirjoitti:
kärpännahkaa reunoihin, mutta ei mitään laahusta eikä valtikkaa. Luulen tuon hra omahatsaisen kihisevän jo kiukussaan riittävästi, saa maistaa omaa lääkettään ylimielisyydestään.
mehu kiehua.
Se on paisti omassa liemessään, se...
Mutta paremminhan sinun ketjusi on väkeä vetänyt, kuin hänen aikoihin.
Sitä ei voine kukaan kiistää.
Menen nyt ompelemaan tämän raskaan viitan ja palaan huomenna asiaan..
Nikkaroi sinä se valtaistuin sillä välin ;) - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
putkivalon kurkun ympärille ja juottaa vastan*
Kovin on kuivaa tämä, seisoohan tässä lopuksi kiitos, seisoohan?!
- QuietPlace
Putkivalo kirjoitti:
Kovin on kuivaa tämä, seisoohan tässä lopuksi kiitos, seisoohan?!
Tietysti.
Juot ny vaan kiltisti sen vastan!
*putkista on sit kans aina yhtä helppo huijata* - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
Tietysti.
Juot ny vaan kiltisti sen vastan!
*putkista on sit kans aina yhtä helppo huijata*Saisko vaan edes tilkkasen löylyvettä tähän? Pisara hikeä... öljyhoitoo..?
Mä sitten muistan sut mun testamentissa, kun delaan juuri ennen viimeistä lehteä. Saat mun asuntovelan ihan kokonaan. - Putkivalo
tulisilla kirjoitti:
Miehän oon koko ajan sanonut että niiden pitää olla kunnon paksupohjaset, mutteihän nää usko mitään.
Taas tänään näin järkyttävän näköistä kulua kengillä missä oli kunnon korot mutta kävelijä ei osannut niillä kävellä.
ja miekii kaaduin sentäs kunnon kengillä.kunnon piikkarit olis nyt just hyvät tässä kelissä. Korko porautuu jopa asfaltin läpi :)) Ja ootko huomannut että yleensä lentää kun astuu vauhdikkaasti kantapäällä? Jos käyttää korkkareita joutuu sipsuttamaan varpaillaan.
- QuietPlace
Putkivalo kirjoitti:
Saisko vaan edes tilkkasen löylyvettä tähän? Pisara hikeä... öljyhoitoo..?
Mä sitten muistan sut mun testamentissa, kun delaan juuri ennen viimeistä lehteä. Saat mun asuntovelan ihan kokonaan.oot aina yhtä ihana.
Muutes keksinkin, siellä Ylläksellä sit saunotaan nokkosvihdoilla.
Jee...elämyksiä.
Me nukkuun ny, niin minäkin meen... - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
oot aina yhtä ihana.
Muutes keksinkin, siellä Ylläksellä sit saunotaan nokkosvihdoilla.
Jee...elämyksiä.
Me nukkuun ny, niin minäkin meen...No eipä ainakaan mäkäräisten puremat enää tunnu... ;))
Nukkumaan nyt? Mä meen leipomaan kakun.
Nuku hyvin
http://www.youtube.com/watch?v=8gLFbugXVqE - rekyyli-61
QuietPlace kirjoitti:
mehu kiehua.
Se on paisti omassa liemessään, se...
Mutta paremminhan sinun ketjusi on väkeä vetänyt, kuin hänen aikoihin.
Sitä ei voine kukaan kiistää.
Menen nyt ompelemaan tämän raskaan viitan ja palaan huomenna asiaan..
Nikkaroi sinä se valtaistuin sillä välin ;)raskas viitta ja kevyt keskustelu, ei tarvitse kumpaankaan tämän ihmeellisempää olla. Valtaistuin on tukevasti pystyssä ja entisestä kunkusta tuli pelkkä hovinarri. Nöyryyttävää sille mutta sitä saa mitä tilaa.
Putkivalo kirjoitti:
kunnon piikkarit olis nyt just hyvät tässä kelissä. Korko porautuu jopa asfaltin läpi :)) Ja ootko huomannut että yleensä lentää kun astuu vauhdikkaasti kantapäällä? Jos käyttää korkkareita joutuu sipsuttamaan varpaillaan.
No yleensä ottaen ajattelinkin että nainen joka ei osaa kävellä kauniisti piikkareilla ei ole naisellisen näköinen pelkästään koominen, ja näitähän piisaa :))
Kävikö mielessä yhtään sellainen asia, ettei kaikki ehdi tehdä avauksia ja seurailla vastauksia. Silloin tällöin kun tässä istuu ja vilkuilee sattuu jotain naputtelemaankin oli se sitten siivellä tai ei, so what? Ihan turha aloitus.
- rekyyli-61
jos kymmenessä minuutissa tulee kolme vastausta. En minäkään täällä meinää koko iltaa istua, kohta muija tulee kotiin ja kun hän on saanut ruuan valmiiksi, menen syömään ja katselemaan telkkaria. Illalla saatan sitten piipahtaa täällä tai sitten ei. Ei täällä mitään vastauspakkoa ole kenelläkään, teepäs nyt sinäkin reippaasti ihan kunnon avaus, varmasti mieltäsi kaihertaa jokin.
rekyyli-61 kirjoitti:
jos kymmenessä minuutissa tulee kolme vastausta. En minäkään täällä meinää koko iltaa istua, kohta muija tulee kotiin ja kun hän on saanut ruuan valmiiksi, menen syömään ja katselemaan telkkaria. Illalla saatan sitten piipahtaa täällä tai sitten ei. Ei täällä mitään vastauspakkoa ole kenelläkään, teepäs nyt sinäkin reippaasti ihan kunnon avaus, varmasti mieltäsi kaihertaa jokin.
Kyllä kaihertaa mutta se ei taida pahemmin kiinnostaa enää moniakaan 50 palstalaisia koska kyse olisi nykyajan peruskoulun YLÄASTEEN opetustyöstä, joten annan sen nyt olla.
- rekyyli-61
firefox58 kirjoitti:
Kyllä kaihertaa mutta se ei taida pahemmin kiinnostaa enää moniakaan 50 palstalaisia koska kyse olisi nykyajan peruskoulun YLÄASTEEN opetustyöstä, joten annan sen nyt olla.
myös huolissani lapsille annettavasta opetuksesta. Miksi ihmeessä vanhoja opetusmetodeja pitää muuttaa, näkeehän sen meidän ikäpolven suomalaisista, kuinka hyviä ihmisiä meistä on tullut. Koulutettuja ja sivistyneitä. Ei kaikkea pitäisi muuttaa muutoksen takia.
rekyyli-61 kirjoitti:
myös huolissani lapsille annettavasta opetuksesta. Miksi ihmeessä vanhoja opetusmetodeja pitää muuttaa, näkeehän sen meidän ikäpolven suomalaisista, kuinka hyviä ihmisiä meistä on tullut. Koulutettuja ja sivistyneitä. Ei kaikkea pitäisi muuttaa muutoksen takia.
No sappeni meinasi kiehua yli kun jälleen kerran jo viime viikolla on kerätty oppikirjat pois. Katsotaan sitten päivät päästään McCyvereitä ja Sydämen asialla vielä täydellä palkalla. Ei järjen häivää.
Ja nyt lähden syömään muuten kiukustun vielä enemmän:)- rekyyli-61
firefox58 kirjoitti:
No sappeni meinasi kiehua yli kun jälleen kerran jo viime viikolla on kerätty oppikirjat pois. Katsotaan sitten päivät päästään McCyvereitä ja Sydämen asialla vielä täydellä palkalla. Ei järjen häivää.
Ja nyt lähden syömään muuten kiukustun vielä enemmän:)oikein usko tuohon tietotekniikan järjettömään lisäämiseen opetuksessa. Täytyy lapsukaisten nyt ensin oppia lukemaan ja kirjoittamaan ja vasta sen jälkeen näpelöimään tietsikasta erilaisia sovellutuksia ja ohjelmia.
suh.. siis sun avaukseen.
Mutta vähä kans ihmettelen, miks naiset availee niin vähä, koska heitä aikas paljo tällä palstalla on, ainakin ollu. Ehkä heillä käytännön elämä/arki vie aikaa enempi kuin miehillä, haluaisivat ehkä vastata jotain suunnilleen kaikille, jotka heille kommentoineet... Who knows..- rekyyli-61
että haluavat vastailla jotain suunnilleen kaikille, mutta se ihmetyttää, kun jotkut alkavat vielä arvostella niitäkin avauksia, joita miehet yritteliäästi viitsivat tänne tehdä. Ilman meitä ei olisi koko palstalla mitään keskusteltavaa.
- <O--O>
rekyyli-61 kirjoitti:
että haluavat vastailla jotain suunnilleen kaikille, mutta se ihmetyttää, kun jotkut alkavat vielä arvostella niitäkin avauksia, joita miehet yritteliäästi viitsivat tänne tehdä. Ilman meitä ei olisi koko palstalla mitään keskusteltavaa.
sinut tänne yksin "keskustelemeen"?
Taitaisi tulla suru puseroon. - rekyyli-61
<O--O> kirjoitti:
sinut tänne yksin "keskustelemeen"?
Taitaisi tulla suru puseroon.yllyttää porukoita sellaiseen, mihin he eivät sinun pyynnöstäsi lähde.
rekyyli-61 kirjoitti:
tilannetta seuraillu, on vaan se kuva että kuka vaan voi arvostella ketä vaan..
- <O--O>
rekyyli-61 kirjoitti:
yllyttää porukoita sellaiseen, mihin he eivät sinun pyynnöstäsi lähde.
on pikkiriikkinen huumorintajua?
- rekyyli-61
Sibone kirjoitti:
tilannetta seuraillu, on vaan se kuva että kuka vaan voi arvostella ketä vaan..
täällä jatkuvasti päivystä, mutta silti tiedän sinunkin sortuneen moiseen Eikai täällä nyt sentään tarkoitus ole avaustentekijöitä arvostella tai sitä mitä he kirjoittavat. Parempi vaan kun osallistuu keskusteluun omalla pienellä panoksellaan.
- rekyyli-61
<O--O> kirjoitti:
on pikkiriikkinen huumorintajua?
mutta täytyy todeta kaikkein hauskimpien kirjoitusten olevan sellaisia, että muutkin huomaavan sen kuin kirjoittaja.
rekyyli-61 kirjoitti:
täällä jatkuvasti päivystä, mutta silti tiedän sinunkin sortuneen moiseen Eikai täällä nyt sentään tarkoitus ole avaustentekijöitä arvostella tai sitä mitä he kirjoittavat. Parempi vaan kun osallistuu keskusteluun omalla pienellä panoksellaan.
Kyllä sä sitte päivystät.. Minähän en koskaan arvostele ketään!!
Nimim. tajuton.. siis huumorin :D- rekyyli-61
Sibone kirjoitti:
Kyllä sä sitte päivystät.. Minähän en koskaan arvostele ketään!!
Nimim. tajuton.. siis huumorin :Darvostellut, omin silmin olen nähnyt. Painan tällaiset seikat mieleeni ja muistutan sopivan paikan tullen. Huumorintajuton sinä et ole, ei millään muotoa.
No mie en ainakaan mitenkään vakavia halua täällä kirjoitella.
Laittelen noita höpöhöpömusa aloituksia kun haluan löytää taas uusia kappaleita, ja kiitettävästi olen niitä löytänytkin.
Joten kiitos kaikille musaketjuihin vastanneille :))- rekyyli-61
avaus mielestäsi vakavamielinen?
rekyyli-61 kirjoitti:
avaus mielestäsi vakavamielinen?
Jaapa, sehän riippuu tietysti ihan avauksen tekijän mielentilasta.
Ite meinasin aamulla tehdä varoittavan avauksen liukkaudesta, mentyäni nurin työmatkalla ja nyt polvi pipinä istuskellessani.
Mutten sitten viitsinytkään, jostain syystä.- rekyyli-61
tulisilla kirjoitti:
Jaapa, sehän riippuu tietysti ihan avauksen tekijän mielentilasta.
Ite meinasin aamulla tehdä varoittavan avauksen liukkaudesta, mentyäni nurin työmatkalla ja nyt polvi pipinä istuskellessani.
Mutten sitten viitsinytkään, jostain syystä.miten saada muut mukaan keskusteluun. Omista henk.kohtaisista tapauksista ei kannata kirjoitella, hyvin harvoin niistä saa mitään kunnollista keskustelua aikaan. Ei edes liukkaudesta, se on jokavuotista ja aina uudelleen toistuvaa. Jotain sellaista kun onnistuu kirjoittamaan etteivät vastaajat edes tiedä onko tuo nyt ihan tosissaan, niin siitä tulee hyvä keskustelu.
rekyyli-61 kirjoitti:
miten saada muut mukaan keskusteluun. Omista henk.kohtaisista tapauksista ei kannata kirjoitella, hyvin harvoin niistä saa mitään kunnollista keskustelua aikaan. Ei edes liukkaudesta, se on jokavuotista ja aina uudelleen toistuvaa. Jotain sellaista kun onnistuu kirjoittamaan etteivät vastaajat edes tiedä onko tuo nyt ihan tosissaan, niin siitä tulee hyvä keskustelu.
Hmm no joo.
Sinä teet naisista provokirjoituksia joihin kyllä löytyy osallistujia, jopa niitä jotka ottaa tosissaan sun aloitukset.
Provot vetää aina.
Sitten vetää nää muista ihmisistä kirjoitetut aiheet.
Täytyy myöntää ettei mua kiinnosta muut ihmiset, ja se mikä mua kiinnostais ei taas kiinnosta täällä. Olen nähnyt koska mun mielestä hyvät aiheet jää lyhyiksi ketjuiksi.
Mutta haitanneeko tuo, ei minua ainakaan.- rekyyli-61
tulisilla kirjoitti:
Hmm no joo.
Sinä teet naisista provokirjoituksia joihin kyllä löytyy osallistujia, jopa niitä jotka ottaa tosissaan sun aloitukset.
Provot vetää aina.
Sitten vetää nää muista ihmisistä kirjoitetut aiheet.
Täytyy myöntää ettei mua kiinnosta muut ihmiset, ja se mikä mua kiinnostais ei taas kiinnosta täällä. Olen nähnyt koska mun mielestä hyvät aiheet jää lyhyiksi ketjuiksi.
Mutta haitanneeko tuo, ei minua ainakaan.tietämättömyytesi ja sen ettet edes tiedä mitä provoileminen tarkoittaa. Ketä minä nyt sillä yllytän ja mihin, jos kerron naisten tekevän poikkeuksellisen vähän aloituksia palstalle?
- Teemuna
rekyyli-61 kirjoitti:
tietämättömyytesi ja sen ettet edes tiedä mitä provoileminen tarkoittaa. Ketä minä nyt sillä yllytän ja mihin, jos kerron naisten tekevän poikkeuksellisen vähän aloituksia palstalle?
Voi voi kun oli pikkusen huonosti huokastu. Tulisilla on kiva lyyti ja osoitti sullekin fiksusti, ettei provosoitunu. Älä sä siitä provosoidu jos joku ei ota provoa sun teksteistä.
- sssssssss
Me naiset olemme huomattavasti verbaalimpia, kuin miehet, ja vieläpä näppäräsormisempiakin, joten toteutamme vain luonnon lahjojamme.
Moni ukko on kuin puunpätkä, ei puhu, ei pussaa, saati kirjoita tänne. Hyi.- Teemuna
Olen aivan varma, että fiksuimmat ukot löytyvät juuri siitä porukasta jotka eivät koskaan kirjoita tänne, eivät käy edes lukemassa.
- rekyyli-61
päälaelleen teiltä ainakin onnistuu mainiosti. Miehet kirjoittavat niitä aloituksia, et vastannut siihen, miksi naiset eivät tee niin, jos kerran ovat niin verbaaleja?
- sssssssssssss
rekyyli-61 kirjoitti:
päälaelleen teiltä ainakin onnistuu mainiosti. Miehet kirjoittavat niitä aloituksia, et vastannut siihen, miksi naiset eivät tee niin, jos kerran ovat niin verbaaleja?
on yleensä kymmenen muutakin hommaa, kuin istua koneella käsi poskella miettien uusia aloituksia. :))
- rekyyli-61
sssssssssssss kirjoitti:
on yleensä kymmenen muutakin hommaa, kuin istua koneella käsi poskella miettien uusia aloituksia. :))
miksi niihin vastauksiin kirjoittaminen sitten olisi vähemmän aikaa vievää?
- Putkivalo
niinpäs onkin. Hienoa miehet! Heja, heija, kämpa på... Johtuisko siitä kun naisilla on liian kiire tähän aikaan vuodesta? Hyvä että jollain on aikaa ylläpitää foorumia, ja kaiken lisäksi pitää tilastoa ;))
- rekyyli-61
ei teillä aina voi olla kiire, vaikka tuotte kyllä sitä esiin kiitettävästi. Samoin kuin mitä kaikkea olette tehneet ja kuinka miehet vaan ovat tilastonikkareita ja saavat parempaa palkkaa.
- Putkivalo
rekyyli-61 kirjoitti:
ei teillä aina voi olla kiire, vaikka tuotte kyllä sitä esiin kiitettävästi. Samoin kuin mitä kaikkea olette tehneet ja kuinka miehet vaan ovat tilastonikkareita ja saavat parempaa palkkaa.
Se on hieno ja upea juttu että pidät tilastoa, eikä mitään "vaan" ;D
Hyvä että mekin ollaan jossain kiitettäviä :)) - rekyyli-61
Putkivalo kirjoitti:
Se on hieno ja upea juttu että pidät tilastoa, eikä mitään "vaan" ;D
Hyvä että mekin ollaan jossain kiitettäviä :))julki tällaisen oman havaintoni palstan keskivertokirjoittelijan näkökulmasta. Ehkä tiedätkin mitä niistä töitä kertovista ihmisistä kerrotaan vanhan sanonnan mukaan?
- Putkivalo
rekyyli-61 kirjoitti:
julki tällaisen oman havaintoni palstan keskivertokirjoittelijan näkökulmasta. Ehkä tiedätkin mitä niistä töitä kertovista ihmisistä kerrotaan vanhan sanonnan mukaan?
enkä mä niitä luetellut, huomasitkos :) Niin paljon pelkään vanhoja sanontoja ;))
Muuten, kumpi meistä omia töitään luetteli? Häh?? - rekyyli-61
Putkivalo kirjoitti:
enkä mä niitä luetellut, huomasitkos :) Niin paljon pelkään vanhoja sanontoja ;))
Muuten, kumpi meistä omia töitään luetteli? Häh??kirjoittelit, aaattelin sen johtuvan työtaakasta jota naiset yleensä kantavat harteillaan.
No, mie taidan ollakki se siipeilijä sit, niin naisten ku miestenki ketjuissa, harvakseltaanhan kyl vastailenki.
Se on se vuorotyö,ku velottaa huusholli...
Eikä täs oo tullu ees mitään kummempia juttuja mieleenkään,et silleen:)))- rekyyli-61
löytyy kysymyksiä ja kehitettävää elämässä. Jos ei muuta niin voi, vaikka ihmetellä naisten ja miesten välistä sitä pienen pientä eroa ajatusmaailmassamme. Olen minäkin perheellinen vuorotyötätekevä heppu, mutta aina sitä aikaa sen verran löytyy. Sinänsä hyvä että edes vastaatte keskusteluihin, olisi vielä hankalampi keskustella ilman sitä.
rekyyli-61 kirjoitti:
löytyy kysymyksiä ja kehitettävää elämässä. Jos ei muuta niin voi, vaikka ihmetellä naisten ja miesten välistä sitä pienen pientä eroa ajatusmaailmassamme. Olen minäkin perheellinen vuorotyötätekevä heppu, mutta aina sitä aikaa sen verran löytyy. Sinänsä hyvä että edes vastaatte keskusteluihin, olisi vielä hankalampi keskustella ilman sitä.
teetkös ruoat kun tulet töistä huushollin hoidon, kaupassa käynnit ym...? Vaihtuuko sun työvuorot päivän-parin välein? Miul nimittäin menee vuorot noin. No, kunhan täs utelen:)))
Nyt on flunssa päällä, joten on pari sairaslomapäivää, silti täs päivän aikanaki on jotain touhua pitäny tehdä.. Toivon et pääsen työkuntoon tänä aikana, mut ne kaks onki sit yövuoroja ja päättyy aattoaamuun jolloin pääsen töistä nukkumaan aamupäiväksi, joten täytyy hommat olla siin mallilla, ettei kasaudu hommia enää aatolle:)- rekyyli-61
sasus kirjoitti:
teetkös ruoat kun tulet töistä huushollin hoidon, kaupassa käynnit ym...? Vaihtuuko sun työvuorot päivän-parin välein? Miul nimittäin menee vuorot noin. No, kunhan täs utelen:)))
Nyt on flunssa päällä, joten on pari sairaslomapäivää, silti täs päivän aikanaki on jotain touhua pitäny tehdä.. Toivon et pääsen työkuntoon tänä aikana, mut ne kaks onki sit yövuoroja ja päättyy aattoaamuun jolloin pääsen töistä nukkumaan aamupäiväksi, joten täytyy hommat olla siin mallilla, ettei kasaudu hommia enää aatolle:)panostan vähemmän, myönnetään. Mutta vastaavasti käytännön suuremmat linjaukset, kuten autosta huolehtimisen, ulkotyöt (lumenluonti) ja pankkiasioiden hoitaminen ovat myös aikaa vieviä. Samalla tavoin minulla on työvuorot, kaksi päivää samaa vuoroa ja yövuoroista vapaalle. Makuupäivä menee kuin krapulaa viettäessä, ei oikein jaksa mitään, kun vielä hoksottimetkin ovat sekaisin, niin parempi olisi vain lepäillä.
rekyyli-61 kirjoitti:
panostan vähemmän, myönnetään. Mutta vastaavasti käytännön suuremmat linjaukset, kuten autosta huolehtimisen, ulkotyöt (lumenluonti) ja pankkiasioiden hoitaminen ovat myös aikaa vieviä. Samalla tavoin minulla on työvuorot, kaksi päivää samaa vuoroa ja yövuoroista vapaalle. Makuupäivä menee kuin krapulaa viettäessä, ei oikein jaksa mitään, kun vielä hoksottimetkin ovat sekaisin, niin parempi olisi vain lepäillä.
riittänee, enemmän ja vähemmän:))))
On se kiva ku on välil vähän omaakin aikaa, eikä sitä viittis ikävis ja vakavissa oloissa vietellä:))))
Ulkoillakki pitää, ootan et pääsis hiihtämään, kun joku tekis latuja tänne meillekki:)))- rekyyli-61
sasus kirjoitti:
riittänee, enemmän ja vähemmän:))))
On se kiva ku on välil vähän omaakin aikaa, eikä sitä viittis ikävis ja vakavissa oloissa vietellä:))))
Ulkoillakki pitää, ootan et pääsis hiihtämään, kun joku tekis latuja tänne meillekki:)))tekee itse latunsa, vaikka umpihankeen. Hiihtäminen on mukava harrastus, samaa mieltä ollaan.
olen havainnut ja ihmetellyt.
Miehillä on usein siipi maassa, siihen taisi löytyä vihdoin selvyys. Naisen aiheuttama taakka, sehän on selvä!:)
Toisaalta naisilla usein sanotaan olevan pyrstö, joten eikös se tarkoita sitä, että sillä 'elimellä' pidetään perää, siis ohjaillaan suuntaa ja pidetään tasapainoa yllä??
Ps. Livessä vaisto on vaatinut seuraamaan pyrstöä ja sen monia merkityksiä selvittelemään!:))- rekyyli-61
joka on ihmetellyt samaa asiaa. Kantavatko karvaperseet tosiaan naisen aiheuttamaa taakkaa, velvotteita ja ikivanhoja perinteitä. Mies antaa täälläkin tavallaan luvan naisille puhua ja kertoo vielä aiheenkin, mistä keskustellaan.
- jatka sinä itkuasi!!
Teillä junttiukoilla on ihan hirvee tarve päällepäsmäröimiseen ja itsensä esiin tuomiseen. Sinäkin olet yrittänyt määritellä sitä, mitä nainen on tai pitäisi olla. Mikä milloinkin on sun mielestä naisissa typerää tai todella naurettavaa. Mulle riittää se, että mulla on vara kiertää kaukaa karseat junttiukot, eikä mun tarvitse tehdä siitä aloitusta. Me tytöillä on omat juttuhetkemme gallerian ja gsm-verkon kautta, kun emme halua esimerkiksi sinua mukaan ajatusten vaihtoon.
- rekyyli-61
kun täytyy alkaa tuollaista hiekkalaatikko leikkiä pitämään. Me tytöt ei keskustella poikien kanssa, meillä on galleriat ja gsm-verkot. Voi että minä nauran sinulle.
- jatka sinä vaan
rekyyli-61 kirjoitti:
kun täytyy alkaa tuollaista hiekkalaatikko leikkiä pitämään. Me tytöt ei keskustella poikien kanssa, meillä on galleriat ja gsm-verkot. Voi että minä nauran sinulle.
Ehehhhehei ei! Sun juttus menee kaukaa ohi. Ei kuule tarvita sun kuvitelmiesi heikkalaatikoita, koska naiset luovat nykyään toistensa kanssa tervehenkisiä ystävyyssuhteita. Vielä 1970-luvulla puhuttiin keskenään kilpailevista ja riitelevistä naisista, mutta se naiskulttuurin kehitysvaihe on onnesi jäänyt taakse.
Mut ihan oikeesti, mun ei tarvitse sietää sinun kaltaisia ihmisiä live-elämässä. Jos teikäläisä roikkuu palstalla, niin karsiihan joidenkin keskusteluintoa. Sekö on sinun tai palstan tavoite? - rekyyli-61
jatka sinä vaan kirjoitti:
Ehehhhehei ei! Sun juttus menee kaukaa ohi. Ei kuule tarvita sun kuvitelmiesi heikkalaatikoita, koska naiset luovat nykyään toistensa kanssa tervehenkisiä ystävyyssuhteita. Vielä 1970-luvulla puhuttiin keskenään kilpailevista ja riitelevistä naisista, mutta se naiskulttuurin kehitysvaihe on onnesi jäänyt taakse.
Mut ihan oikeesti, mun ei tarvitse sietää sinun kaltaisia ihmisiä live-elämässä. Jos teikäläisä roikkuu palstalla, niin karsiihan joidenkin keskusteluintoa. Sekö on sinun tai palstan tavoite?mitään täällä roiku, silloin tällöin käyn heittämässä malliksi jonkun avauksen, joka herättää keskustelua. Aina löytyy jotain herkkänahkaisia, jotka pillastuvat ja alkavat repiä tissiliivejään. Kilpailevia ja riiteleviä naisia on niin kauan kuin yleensä on naisia. Sukupuolena teidän on paljon vaikeampi löytää yhteneväisyyttä, koska joudutte kilpailemaan keskenänne. Tervehenkisiä ystävyyssuhteita on naisilla paljon miehiä vähemmän, asia vaan on niin.
- jatka sinä samaa
rekyyli-61 kirjoitti:
mitään täällä roiku, silloin tällöin käyn heittämässä malliksi jonkun avauksen, joka herättää keskustelua. Aina löytyy jotain herkkänahkaisia, jotka pillastuvat ja alkavat repiä tissiliivejään. Kilpailevia ja riiteleviä naisia on niin kauan kuin yleensä on naisia. Sukupuolena teidän on paljon vaikeampi löytää yhteneväisyyttä, koska joudutte kilpailemaan keskenänne. Tervehenkisiä ystävyyssuhteita on naisilla paljon miehiä vähemmän, asia vaan on niin.
Nooh, tuolla lopussa on hyvä esimerkki miesten yhteen hiileen puhaltamisesta. Sinä ja hatsahunksi olette just niitä syitä, miksi niin monet naiset joutuvat valitsemaan itseään nuorempia mieskumppaneita.
Niin, sä haluat sanoa aina viimeisen sanan. Sano vaan, mutta ei se sinua yhtään sen paremmaksi muuta, kuin mitä olet. - rekyyli-61
jatka sinä samaa kirjoitti:
Nooh, tuolla lopussa on hyvä esimerkki miesten yhteen hiileen puhaltamisesta. Sinä ja hatsahunksi olette just niitä syitä, miksi niin monet naiset joutuvat valitsemaan itseään nuorempia mieskumppaneita.
Niin, sä haluat sanoa aina viimeisen sanan. Sano vaan, mutta ei se sinua yhtään sen paremmaksi muuta, kuin mitä olet.tuon hatsahunksipöllypään kanssa. Toisen täytyy yritellä todistella älykkyyttään, toiselle riittää että itse tietää sen. Ei naiset mitään mieskumppaneita valitse, jotkut ovat tyrkyllä, mutta mies sen valinnan tekee ja kolme- tai nelikymppiset miehet eivät kyllä missään tapauksessa ota viiskymppistä, no erittäin puutteessa korkeintaan.
Ei minun tarvitse muuttui paremmaksi, olen hyvä näin.
- mamalainen
miesten eduksi. Kun aloin täällä kirjoitella 3 1/4 v sitten niin täällä valiteltiin ihan hirveästi, ettei miehillä ole puhevaltaa kun akat alistaa heijät liian naisellisiin ja omepeluseuramaisiin aloituksiin ja lynkkaavat ukkoin mielenkiinnonmukaiset aloitukset tyystin.
- rekyyli-61
yhtään mitään, jos miehet eivät halua. Sama pätee kyllä toisinpäinkin. Minun mielestä olisi ihan mukava osallistua ompeluseura-aloitukseen, miehenä huutelisin sivusta ajankohtaisia ja tärkeitä tiedotuksia.
- mamalainen
rekyyli-61 kirjoitti:
yhtään mitään, jos miehet eivät halua. Sama pätee kyllä toisinpäinkin. Minun mielestä olisi ihan mukava osallistua ompeluseura-aloitukseen, miehenä huutelisin sivusta ajankohtaisia ja tärkeitä tiedotuksia.
myö ollaan pehmoja tai sitten ei. Sivuraiteelle: Pakahdun nyt ylpeydestä, kun sain lopultakin puolenvuoden tahkoamisen jälkeen uuden enkan Bejeweled Blitz pelissä: 521,800 .... :-D
- rekyyli-61
mamalainen kirjoitti:
myö ollaan pehmoja tai sitten ei. Sivuraiteelle: Pakahdun nyt ylpeydestä, kun sain lopultakin puolenvuoden tahkoamisen jälkeen uuden enkan Bejeweled Blitz pelissä: 521,800 .... :-D
olla pieniä ja lämpöisiä. Omat kehittämishankkeet ovat Sudokun puolella, pelaan tasolla - vaikea.
että joku on antanut naisille ne vastaukset, joita on kaivattu?
Joku, niinku, vanhempi ja kokenut?
Nuoret miehet tai puolikkaat, sit yrittää jankuttaa samaa vanhaa tarinaa?
Jos minä olisin nuorempi niin haluaisin kyllä tietää miten 50 aikuinen nainen pitää vartalonsa kunnossa ja miksi ne sitä aina ujostelevat, aihetta kun ei näyttäisi, ihan aina, olevan. Noita läyskiä tulee joka kuukausi lisää. Siellä ne ujona ja hiljaisena lukevat palstaa. Odottaen, odottaen itselleen jotain, ei jorinaa vanhaan malliin. Ja 50 - kundien pitäisi pitää mielessään, että nuorekkuus on eri asia kun tekonuorekkuus.
Ja vielä, harvat naiset ovat tiedemiehiä, useimmat ovat vapisevia Haavanlehtisiä.
50 palsta on aina ollut ja on, nuorehkojen ja nuorten leikkikenttä.
:)
H.Niin tämä on minulle ainakin leikkikenttä, sen verran leikkimielinen olen ja paljon enemmänkin jos tarve vaatii. Mielelläni myös siipeilen sehän on jo tullutkin selväksi aiemmin. Paikatkin pysyy kunnossa kun opettelen hallitsemaan tuota 60 kiloiseksi kasvavaa karvalallua ja korvien väli tuulettuu.
Laitan sitten kesällä minihameen ja lakkaan varpaankynteni ja lähden ylpeänä HÄNEN kanssaan lenkille. En silti yritä olla tekonuorekas vaan tukka tuulenpesänä ja naama hiessä uskallan mennä lähikauppaan ostoksille.
Ehkä olisin halunnut olla tiedenainen ja saman verran olen vuosissa lukenut, en silti katso menettäneeni mitään vaan tulossa on paljon ihanaa tulevaisuutta, ei niinkään leveää mutta ehkä keveämpää.- ei vielä kalkkis
Niin, viiskymppiset eivät ole yhtä vanhoja kuin kuuskymmppiset. Ehkä sinun nuoruudessasi vanhat olivat asiantuntijoita nuorempiensa elämässä, mutta maailma muuttuu, etkä sinäkään näytä olevan enää kyydissä. Menneen ajan elämän handlanneesta ei tule vanhana gurua, jos ei kykene uudistumaan kehityksen mukana. Täällä on aika paljon kuuskymppisiä ja jopa seitsemänkymppisiä, jotka hehkuttelevat jotain oman ikäluokkansa juttuja pula-ajasta tai vanhentuneita käsityksiä naiseudesta, uskonnosta yms elämän arjesta. Vasta vähän aikaa sitten 50 vuotta täyttänyt on ihan ulkona niistä asioista. Tää on aika pölyttynyt foorumi 1950-luvun lopulla syntyneelle ihmiselle.
ainaisille valittajille.
Heevetin peruukkipäät!
Jos peili kertoo että otsa on laajempi kuin aivot, niim vetäkää päähän millin sänki, mutta silloin pitää vetää leukaan kans. Muuten tulee esiin munapää, joudutte vielä tarttumaan mikkiin, hanskoilla.
Ja taas menee loilotus palstalla pelkäksi purskeeksi.
Naiset rakastavat rehellistä miestä. Kertokaa kaikki, niin kyllä sieltä nousee ruusunnuppunen joka tekee vihjailevan aloituksen, mutta siihen kyllä hyökkää mukaan hampaattomatkin Ursuksetkin, jotka imeskelevät vain marjoja mutta luihin ja ytimiin eivät pysty. Vaan Nainen osaa erottaa oikean pedon massasta.
Jos on kiharoita, oikaiskaa ne, tai ostakaa kitara tai runokirja.
"Se on vee,
kun ei pee,
tule tyrkylle jauholla pashan.
Saisi pee, se mua purra
Partatrimmerin putsata kunnolla
ajaa lisää, mä voisin vain olla"
;)
H.- rekyyli-61
Olet selvästi pahanlaatuinen narsisti, jonka kohtalona on hukuttaa yksinäisyyttään keskustelupalstoilla. Vainoharhaiset kuvitelmasi omasta itsestäsi, nuo läyskähorinat ja naisten aliarvioiminen ovat säälittävän vanhan miehen horinoita, olet Mr Mitäänsanomattomuus.
- lallatilallallallaa
vuotta vanhoista saa tehtyä nuoria sinakään.
Puhut, olet aina puhunut, naisista, kuin ääliöistä.
Näyttää tosin palsatalla olevan naisääliöitä, jotka kai saavat orgasmin kun kutsut heitä läyskiksi. firefox58 kirjoitti:
Niin tämä on minulle ainakin leikkikenttä, sen verran leikkimielinen olen ja paljon enemmänkin jos tarve vaatii. Mielelläni myös siipeilen sehän on jo tullutkin selväksi aiemmin. Paikatkin pysyy kunnossa kun opettelen hallitsemaan tuota 60 kiloiseksi kasvavaa karvalallua ja korvien väli tuulettuu.
Laitan sitten kesällä minihameen ja lakkaan varpaankynteni ja lähden ylpeänä HÄNEN kanssaan lenkille. En silti yritä olla tekonuorekas vaan tukka tuulenpesänä ja naama hiessä uskallan mennä lähikauppaan ostoksille.
Ehkä olisin halunnut olla tiedenainen ja saman verran olen vuosissa lukenut, en silti katso menettäneeni mitään vaan tulossa on paljon ihanaa tulevaisuutta, ei niinkään leveää mutta ehkä keveämpää.mukavaan vastaukseen saa vihjailevia vastauksia.
Toivottavasti palstanne miehet ottavat opikseen, eivätkä valita naisten ajatusten puutteesta.
Ja elukka ei ole hän, toivottavasti tuleva rukkanen.
;)
H.ei vielä kalkkis kirjoitti:
Niin, viiskymppiset eivät ole yhtä vanhoja kuin kuuskymmppiset. Ehkä sinun nuoruudessasi vanhat olivat asiantuntijoita nuorempiensa elämässä, mutta maailma muuttuu, etkä sinäkään näytä olevan enää kyydissä. Menneen ajan elämän handlanneesta ei tule vanhana gurua, jos ei kykene uudistumaan kehityksen mukana. Täällä on aika paljon kuuskymppisiä ja jopa seitsemänkymppisiä, jotka hehkuttelevat jotain oman ikäluokkansa juttuja pula-ajasta tai vanhentuneita käsityksiä naiseudesta, uskonnosta yms elämän arjesta. Vasta vähän aikaa sitten 50 vuotta täyttänyt on ihan ulkona niistä asioista. Tää on aika pölyttynyt foorumi 1950-luvun lopulla syntyneelle ihmiselle.
ei enää kohtaa ajatusta vastuusta tänäpäivänä.
Ja,olkoon niin. Se vie elämää eteenpäin.
Ajatus naisista ei kuole koskaan.
Aina tulee eteen samat tuskat, epäilykset, mustasukkaisuudet, kaipuut, itkut.
Nainenkin vie elämää eteenpäin.
100v. Nainen tai Mies, järjissään olevina, pystyvät huvittumaan nuorten touhuista, tuntemaan ne omakseen.
Jos joku vanhempi irvistelee sinulle ajatuksistasi, niin voit suutahtaa, jos taas rakkausmurheistasi, ota opiksesi. Rakkaus on aina sama, aina yhtä raskas, aina yhtä huvittava, niin rakastettavia kuin vihattavia kepposia täynnä.
H.rekyyli-61 kirjoitti:
Olet selvästi pahanlaatuinen narsisti, jonka kohtalona on hukuttaa yksinäisyyttään keskustelupalstoilla. Vainoharhaiset kuvitelmasi omasta itsestäsi, nuo läyskähorinat ja naisten aliarvioiminen ovat säälittävän vanhan miehen horinoita, olet Mr Mitäänsanomattomuus.
Minun on se vain kestettävä.
Toivottavasti sinä et sorru kauempaa palstoille, vaan alat elämään ihqusti.lallatilallallallaa kirjoitti:
vuotta vanhoista saa tehtyä nuoria sinakään.
Puhut, olet aina puhunut, naisista, kuin ääliöistä.
Näyttää tosin palsatalla olevan naisääliöitä, jotka kai saavat orgasmin kun kutsut heitä läyskiksi.tarkoittanutkaan aikaa, jolloin alempia sukupuolielimiä aletaan käyttämään viisaasti.
Vaan aikaa, jolloin se homman ylln elin alkaa ottaa hommissa valtaa.
Ihan varma en ole, mutta uskon että ämmänläyskät osaavat käyttää päätään.
Ja 50 vielä muutakin. AIka harvoin saan ihan aitoa vihaa päälleni....öh...naisilta.
Jos olen saanut, niin kait ihan aiheesta. Lempinimet eivät aina osu kohdalleen.
Joku 60 saattaa kumartua kasvimaalla holtittomasti, vähän ilkikurisen tahallaan.
Voisi sitten kysyä, miksi postiljooni ajoi ojaan?
Ole hyvä ja anna palaa lisääkin, yritän pysyä mukana.
H.- rekyyli-61
hunksz kirjoitti:
Minun on se vain kestettävä.
Toivottavasti sinä et sorru kauempaa palstoille, vaan alat elämään ihqusti.aika monet ovat sen huomanneet mikä olet miehiäsi, säälittävä lintubongari.
- ei vielä kalkkis
hunksz kirjoitti:
ei enää kohtaa ajatusta vastuusta tänäpäivänä.
Ja,olkoon niin. Se vie elämää eteenpäin.
Ajatus naisista ei kuole koskaan.
Aina tulee eteen samat tuskat, epäilykset, mustasukkaisuudet, kaipuut, itkut.
Nainenkin vie elämää eteenpäin.
100v. Nainen tai Mies, järjissään olevina, pystyvät huvittumaan nuorten touhuista, tuntemaan ne omakseen.
Jos joku vanhempi irvistelee sinulle ajatuksistasi, niin voit suutahtaa, jos taas rakkausmurheistasi, ota opiksesi. Rakkaus on aina sama, aina yhtä raskas, aina yhtä huvittava, niin rakastettavia kuin vihattavia kepposia täynnä.
H.Jo on taas kliseistä paatosta. Ajatus naisista ei tietenkään kuole koskaan, mutta jokaisen olisi hyvä päivittää näkemyksiään ympäröivästä maailmasta ja muista ihmisistä edes joskus. 1960-luku oli ja meni, samoin 1970-luku, nyt on vuosi 2010( jos tuppaa unohtumaan).
"Rakkaus on aina sama, aina yhtä raskas, aina yhtä huvittava, niin rakastettavia kuin vihattavia kepposia täynnä."
rakkaus on loppujen lopuksi aika yksinkertainen ja helppo juttu. Luulis ton ikäisen sen jo tietävän. Ai niin sun ikäluokalla on ne estot ja patoutunmat, joiden vuoksi puoli elämää on kulunut pullisteluun ja roolien vetämiseen. Taitaa joillakin mennä vieläkin elämä sivusta ohi.
- xxxyyy
Määrä ei muutu laaduksi.
Pitäisi tehdä hieman älykkäämpi analyysi, tämä aloitus jäi löysänlaiseksi provoksi.- ei uhkailua
jos potentiaalia sinusta löytyy
- rekyyli-61
ei uhkailua kirjoitti:
eivät osaa itse muuta kuin soittaa poskea.
- xxxyyy
ei uhkailua kirjoitti:
Paljonko maksat?
- Heikunkeikku
En ole pyöritellyt tuota ajatusta päässäni aikaisemmin, tarkotan montako prosenttia aloituksista on miesten tekemiä. Nyt kun asian otit puheeksi, niin saattanet olla oikeassa. Toisaaltaan jos joku mies kirjoittaa monen monituista aloitusta Eri nimimerkillä, niin semmonen vähän sekoittaa prosentteja, kun ei tiedä tarttisko nää nimimerkit yhdistää yheksi klimpiksi vai antaako mennä monena. Vähä sillä systeemillä, että meitä on moneksi.
Minulle ei ole mitään väliä, kuka aloituksen tekee. Joko vastaan aloitukseen tai sitten en. Yleensä en.
Semmosta vikaa, että jos johonkin aloitukseen alan vastaamaan, niin sitten möllötän vaan siinä yhdessä ja samassa, enkä ymmärrä lopettaa.
En tee itse aloituksia, niin ei tässä oikein passaa ruveta irvistelemään ja valittelemaan.
En osaa tehdä aloituksia, jotka saisivat porukoitten sormet liikkeelle. En keksi yleisesti ottaen yhtikäs mitään aihetta, vaikka joskus tuumiskelisisn, että josko nyt kerrankin määäääkin jotakin aloottaisin.
Siivellä olosta vielä.
Mies ja nainen yhdessä on kokonaisuutena Niiiiin mahtavan sopiva klöntti, että paremmasta ei väliäkään.
Jos yhteispeli sujuu, niin huh huh huh, miten jetsulleen kaikki sujuu. Tarkotan live-elämässä. Toinen tekee sitä ja toinen taas tätä. Vuorosiin hypähdellään toisen "siivelle" ja se siivellä olija saa nauttia toisen siivistä.- rekyyli-61
saattanen olla oikeassa, ei kyllä minä ihan varmasti olen. Ja enemmän naiset noiden nimimerkkien kanssa sählää, vaihtelee ja sotkee pakkaa. Naismaista on pitää joka päivä erilaisia vaatteita, täällä se näkyy nikkien vaihtelemisena. Totta tuo että johonkin keskusteluun vaan ikäänkuin jumittuu, jatkaa vaan vaikka järkevät sanomiset on jo sanottu. Ei se silti mitään haittaa ja olen edelleen sitä mieltä, että naiset siipeilevät miehiä enemmän. Joskus jopa ihan törkeätä hyväksi käyttöä, mutta kestän sen kuin mies.
- Heikunkeikku
rekyyli-61 kirjoitti:
saattanen olla oikeassa, ei kyllä minä ihan varmasti olen. Ja enemmän naiset noiden nimimerkkien kanssa sählää, vaihtelee ja sotkee pakkaa. Naismaista on pitää joka päivä erilaisia vaatteita, täällä se näkyy nikkien vaihtelemisena. Totta tuo että johonkin keskusteluun vaan ikäänkuin jumittuu, jatkaa vaan vaikka järkevät sanomiset on jo sanottu. Ei se silti mitään haittaa ja olen edelleen sitä mieltä, että naiset siipeilevät miehiä enemmän. Joskus jopa ihan törkeätä hyväksi käyttöä, mutta kestän sen kuin mies.
Mistä tiedät, että "naiset noiden nimimerkkien kanssa sählää"?
:) Suo anteeksi, hyvä rekyyli-61, että suupieleni ovat ylähä suunnattuna, vaikka oletan (90%:sti), että tarkoituksesi oli jollakin tavalla hmmm.... ärsyttää tai "reagoiduttaa" minua noilla kommenttisi viimeisillä lauseilla.
Sikälimikälisikäli ja mikäli, oukkkei pistetähän vielä yks sikäli-sana tulemahan eli sikäli, minulla olisi hirmuisen "pistää-vihaksi"-päivä, niin kenties olisin saattanutkin töpsähyttää sua tuosta naiSET siipeileVÄT yleistyksistä.
Nimittäin on joitakin asioita, joita en kertakaikkisesti voi sulattaa. Teräsjäämäinen mielipiteeni on, umpijääksikin voisi kutsuman, että kaikkinaiset Yleistämiset ovat mielestäni väärin. En kykene ymmärtämään sen kaltaista ajatusta.
No joo, olokoot nyt, ettei taas tule miljoonaa sanaa.
Päiväni on alkanut leppoisasti. Poika nukkuu tuolla "parvella" ja on TOSI ihanaa, kun täällä on muitakin ihmisiä, kuin vain minä yksin. Tykkään vähän hössöttää ruuilla ja muilla asioilla. Elämän tuntua.
Ilooosta päivää sinulle.:) - rekyyli-61
Heikunkeikku kirjoitti:
Mistä tiedät, että "naiset noiden nimimerkkien kanssa sählää"?
:) Suo anteeksi, hyvä rekyyli-61, että suupieleni ovat ylähä suunnattuna, vaikka oletan (90%:sti), että tarkoituksesi oli jollakin tavalla hmmm.... ärsyttää tai "reagoiduttaa" minua noilla kommenttisi viimeisillä lauseilla.
Sikälimikälisikäli ja mikäli, oukkkei pistetähän vielä yks sikäli-sana tulemahan eli sikäli, minulla olisi hirmuisen "pistää-vihaksi"-päivä, niin kenties olisin saattanutkin töpsähyttää sua tuosta naiSET siipeileVÄT yleistyksistä.
Nimittäin on joitakin asioita, joita en kertakaikkisesti voi sulattaa. Teräsjäämäinen mielipiteeni on, umpijääksikin voisi kutsuman, että kaikkinaiset Yleistämiset ovat mielestäni väärin. En kykene ymmärtämään sen kaltaista ajatusta.
No joo, olokoot nyt, ettei taas tule miljoonaa sanaa.
Päiväni on alkanut leppoisasti. Poika nukkuu tuolla "parvella" ja on TOSI ihanaa, kun täällä on muitakin ihmisiä, kuin vain minä yksin. Tykkään vähän hössöttää ruuilla ja muilla asioilla. Elämän tuntua.
Ilooosta päivää sinulle.:)varmasti naisten olevan kaiken takana, mutta ei nyt tullut kukaan muu kuin Anjaniina mieleen tuosta nimimerkki sekoilusta. Tuosta siipeilystä sen verran, että miehet ovat perinteisesti kantaneet pääosan perheen tuloista kotiin ja muut vain huolehtineet siitä kulutuksesta. Toki myönnän olevan naisia, jotka tulevat toimeen omillaan. Olen hyvin ylpeä siitä, että pystyn huolehtimaan perheestäni ja nyt odottelen poikaa koulusta kotiin, niin päästään yhdessä viettämään sitä laatuaikaa.
- Heikunkeikku
rekyyli-61 kirjoitti:
varmasti naisten olevan kaiken takana, mutta ei nyt tullut kukaan muu kuin Anjaniina mieleen tuosta nimimerkki sekoilusta. Tuosta siipeilystä sen verran, että miehet ovat perinteisesti kantaneet pääosan perheen tuloista kotiin ja muut vain huolehtineet siitä kulutuksesta. Toki myönnän olevan naisia, jotka tulevat toimeen omillaan. Olen hyvin ylpeä siitä, että pystyn huolehtimaan perheestäni ja nyt odottelen poikaa koulusta kotiin, niin päästään yhdessä viettämään sitä laatuaikaa.
...vai sanoisko. En joo, en joo, en, joo..
Joo
Hyvä rekyyli-61, jos suot, niin suot. Jos et, niin silti kirjotan:)
Elikkä Jos nyt palajattaisiin hivenen verran taaemmas, eli vastaukseesi, jonka tälläytit minulle minun ihka ensimmäiseen kommenttiini.
Te, hyvä rekyyli-61, kirjoititte seuraavalla tavalla: "Miten niin saattanen olla oikeassa, ei kyllä minä ihan varmasti (Heikunkeikun välihuomautuksena, että ihan varma tarkoittaa ihan Varmaa) olen. Ja enemmän naiSET noiDEN nimimerkkIEN kanssa sählää, vaihtelee ja sotkee pakkaa.
(Edelleen).....täälä se näkyy nikkIEN vaihtelemisena."
Nonniin tähän mennessä nyt tälleen.
Noh, sitten meikäläinen kysäs: "Mistä tiedät, että naiSET noiden nimimerkkien kanssa sählää?"
Ja nyt sitten palajaillaan pikkuhiljaa tähän sun viimeisimpään vastaukseesi.
Kirjoitit: "En tiedäkään varmasti naisten olevan kaiken takana, mutta ei nyt tullut kukaan muu kuin ....... mieleen tuosta nimimerkin sekoilusta."
Hyvä rekyyli-61. KIESUS ja Apua ja Help perähän. Älä käytä monikkoa ja yleistyksiä, jos et voi sitten vastata niistä. Ei saa sanoa, että on Varma, jos ei ole varma.
Näin on marjat. (mustikka tai puolukka soseena, mansikkakin käy.)
Äläkä sano, että saivartelen. Kyseessä on asioitten Järjesteleminen ja/tai varmistaminen.
Äläkä nyt mahottoman tosissas ota mun kommenttia. Huolimatta vaikka suhteellisen tosissani olisinkin:)
Toisaaltaan eittämättä aateskelen, että et sinäkään niin tosissas ole. Ellen erehdy.
Toisaaltaan jos olisitkin tosissas, niin sitten vetäse veks toi mun lause, että älä nyt mahottoman tosissas ota ja pistä sen lauseen tilalle, että Ota mahottoman tosissas:)
Heh, mukavan kivaa putkahtaa laattian pesun välis palstalle ja hokata, että kah on tullut kommentti, joka pistää sormet suorastaan pakotetusti heilumahan. Nyt sitten plärään matot paikoilleen ja pikkasen joulukoristeen näkösiä juttuja pöytien päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854