Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoa halauksesta unien jälkeen onkin hartiat taas paremmassa kunnossa.
Saas näkee lähteekö nyt tää viesti eilen heitti ulos koko loppuillan.
06.11.2010 08:33
Vielä yksi sinulle, tämän löysin tuubia kierrellessäni tänään:
http://www.youtube.com/watch?v=rq1Iv3DkwVs
05.11.2010 21:42
Kamala oli se leivotaan laulu mutta kait siitä tulee joku hitti kun siellä lauloi niin monta julkkua.
Itelle riitti kerran kuulla :))
Ja Kallesta en ole lukenut yhtään mistään, paitsi joitain lööppejä nähnyt mutten ole sen takia lehteä ostanut tai lukenut.
05.11.2010 21:26
Kirjoitin taas pitkän pätkän, jota en enää jaksa näpyttää. Kone heitti jonnekin oudoille sivuille taas.
Mutta tässä kuitenkin sulle viikonlopun alkuun Tony O`Connoria, jos se nyt onnistuu:
http://www.youtube.com/watch?v=zH2WGromw-A&feature=related
05.11.2010 21:12
Kiitos omasta ja äidin puolesta.
Lämmin halaus myös täältä sinulle.
Usein olen taas viime aikoina äitiä miettinyt, kuin myös muita poisnukkuneita omiani, haudoissa ja meressä.
05.11.2010 20:13
En muistanut tuota lorua mutta kyllä se lause oli tuttu jostain, muinaisuudesta kait:)
Kuinka monella ihmisellä muuten on ihan turhaankin tuollainen hajanainen olo.
Itsekin siitä joskus kärsin kun täydellisyyteen pyrin jossain asiassa.
Ja kenen täydellisyyteen? Ja miksi?
Ihmiset tekee pakotteita itselleen joskus ihan turhaan.
Toki on tilanteita joissa on pakkokin sitten toimia tietyillä tavoilla että asiat etenisi.
05.11.2010 19:26
Voi kun nautin kun tulin kotiin, eikä minnekään kiire.
Kuuntelin töissä niiden suunnitelmia.
Ensin TÄYTYY mennä sinne ja tänne, väsyttääkin. Sitten TÄYTYY tehdä sitä ja tätä.
Mun kun ei tarvi mennä minnekään.
Huomiseks on suunnitelmia lähteä systerin luo, mutta en ole vielä kertonut että olen tulossa joten ei siitäkään paineita.
Meillä kun ei tarvi ilmoitella etukäteen paitsi vähän ennen että tietää onko kotona.
Mulla menee busseilla matkaan pari kolme tuntia joten en ihan noin vaan mene kahville :))
05.11.2010 19:17
No tää nyt olikin huumoriks oikeestaan tarkotettu tää alotus, eikä mitenkään tosissaan otettavaksi :))
Mulle on yks hailee mitä ihmiset oikeesti miettii, koska ne ei mun elämää pohdi yhtään kauempaa kun oon niiden edessä.
Jo siinä vaiheessa kun selän käännän ne pohtii omia elämiään, ja jos mun elämästä löytyy mietittävää heille niin ehkä siinä onkin jotain hyvää.
05.11.2010 19:11
Niin varmaan oonkin. Ei musta oliskaan elämään kenenkään muun elämää.
Siksi en myöskään ole kateellinen luonne.
Kyllä mie kattelin itteäni silloin ja kysyinkin että olenko. Kun ne kysy että oletko ihminen ollenkaan.
Mutta ne vaan nauro eikä vastanneet, niin että epäselväks se mulle vähän jäi :))
05.11.2010 19:07
Oman näköinen kyllä. Ja onneks ne unelmatkin vielä on siinä lisänä, siis se pikku viilaus.
Joulurauhan julistus on se jonka katson, siinä mun perinteeni joulun suhteen.
Ja jotkut ruoat, tieety ite tehtynä.
05.11.2010 19:02
Eikö huh sentäs.
Kylläpä mie jo säikähin.
Niin siiiis Lotta?
En ole Peppi Lotta jne.
Enkä edes paljas (höh pelkkä) Lottakaan :))
05.11.2010 18:59
No en todella lannistukaan ;))
Päätin vain laittaa aloituksen näin päin kun täällä jo on hehkuteltu esim. joululla.
Kun luulen kuitenkin etten ole ainoa joka näin miettii.
05.11.2010 18:54
Kiitos kauniista sanoistasi.
Mulle vaan tuli tunne, niinkun muuten tulee tälläkin palstalla joskus että ihmisiä on vai ne jotka menee koko ajan joilla on allakka täynnä ja jotka rakastaa shoppaamista etc.
Ja meidän muiden pitäis hankkii se elämä.
Mutta kun mun elämä on just tälläistä.
Olen joskus mennyt niin paljon että siihen tuli kiintiö täys.
Ja joulu, no meidänkin porukat on jouluihmisiä.
Mulle joulu jää siihen kun tavataan pikkulikan synttäreiden aikaan koko poppoo ja jaetaan lahjat, sitten rauha.
05.11.2010 18:52
Rrrrrautalangastako miun pitää tää vääntää?
Siis kuinka voisin lainata jotain joka on jo mun? :=))
04.11.2010 16:05
Kiitos tiedosta :))
Mitä yhteistä on maalilla ja mummolla? *Raapii päätään ihmetellen*
Ai niin jos se maali on niinku maalattu ja mummotkin toisinaan maalailee itseään. No höh vaikeeks menee.
Ja Raipehan kuulu mulle. *Suorastaan täällä nyrkkiä heiluttaa*
03.11.2010 16:16
Emmie mitään kiekkoilusta ymmärrä siellä vaan niitä mummoja sinne jonnekin ylös pistellään vai olikse jalkapallossa, vai jossain muussa missä se maalikin oli :)9
niin ja Raipesta me tapeltiin verissä päin systerin ja äidin kanssa että kuka sen oikein saa.
Siinä mun muistini on jääkiekosta, jota viimeksi olen seuraillut äidin kanssa noin seitsemän vuotta sitten.
Nii ja katoinhan mä silloinkin kun suomi sai maailmanmestaruuden. Mutta kaikki on katoovaista, muistikin.
02.11.2010 17:29
Mahtavaa toikin.
Ja siellä oli niitä tosi söpöjä joulupukkeja joita aina ihailin siellä lapin ja norjan reissulla systerin kanssa.
01.11.2010 18:23
Joopa joo ja mie kuljen aina pää pilvissä mutta jalat maankamaralla :) Pientä unelmaa pitää aina pitää yllä:
http://www.youtube.com/watch?v=qbBYtwtKkJ0&p=41BCCB2802005B6F&playnext=1&index=1
01.11.2010 17:59
Kylläpä etsin mutta viimein löysin sen oikean Yölinnun. Tämä oli äidin ja isän häävalssi.
Kuuntelemassa ja katselemassa en ollut kyllä :) Ymmärrettävistä syistä :)
http://www.youtube.com/watch?v=EHS-R_U_2ZE&feature=related
01.11.2010 17:54
Ja tietysti vielä näin meri-ihmisenä, kävin taas töistä tullessa tuolla rannassa sitä ihailemassa:
http://www.youtube.com/watch?v=PfmcjSakd2A
01.11.2010 17:43
178 / 183