Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kaikki musa uppoaa Suosikkileffat: Seabiscuit, Pakariset, sekalainen maku. Lempikirjat: Raiskaaja, Raid sarja. Vapaa-aikanani: Kalastus, metsästys, uinti, lenkkeily, löffäily. Katson tv:stä mieluiten: C.S.I, terra nova, tiede dokkarit. Kotieläimet: 4 kissaa, koira, 2 kania, akvaarioita. En pidä: Selittelystä enkä kaksinaamaisuudesta. Parhaat matkakohteet: Suomi Ruoka & juoma: Kola on pop Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: sminde_@suomi24.fi

Aloituksia

6

Kommenttia

19

1. Jos haluaa niin voi nähdä vähän vaivaa netissä siellä kun on koko maailma käytössä. Itse ostin loppujen lopuksi pukuni netistä ja posteineen tuli hintaa 50e. Oli jäänyt jonkun kaappiin ja oli minulle juuris se oikea. Miksi ihmeessä jos jonkun mielestä tuo on nätti voi sitten käyttää tai mennä vaikka verkkareissa vihille jos haluaa? Mitä se meidän muiden takalistoa kuluttaa?

Nettikaupoissa kun saa todella juhlavaa pukua alle tuon mutta esim omalle kropalle tuo ei sopisi mistään suunnasta niin no thanks. Joku meistä tykkää iskästä joku pojasta ja joku äipästä tai tyttärestä =)
  2. Kaikki menneet
  3. sminde_@suomi24.fi