Kissa urosta pentujen toivossa. Rodulla ei väliä.
Siitokseen urosta?
4
340
Vastaukset
- kukaan*
kasvattaja ei anna rotukissaansa siitokseen.
väittänyt että että pitäisi olla rotukissa. Saa olla minkä rotuinen tahansa oli se sitten maatiainen sekarotunen tai joku muu ;)
- ei väliä*
Ibuli kirjoitti:
väittänyt että että pitäisi olla rotukissa. Saa olla minkä rotuinen tahansa oli se sitten maatiainen sekarotunen tai joku muu ;)
Näinhän tässä selvästi on sanottu. Maatiaiskissat eivät ole rotukissoja, tosin yhtä suloisia.
- Tepi.
Ibuli kirjoitti:
No, ainakin aloittaja kirjoitti näin:
"Rodulla ei väliä"
Tuon käsittäisin, että hakee jotain rotua olevaa kissa, mutta ei merkitystä, onko balineese, simsku vai norjalainen metsäkissa. Sitten saakin kaupitella myyjä niitä parhaassa tapauksessa "paperittomina norskeina" tai "jatorotumix"-kissoina.
Rahastus tyhmiltä taka-ajatuksena, luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171