Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
muddy.brush
profiilit
muddy.brush
muddy.brush
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis ymmärsinkö oikein: olet muissa töissä maalauksen ohessa ja maksat 41 % veroa. Luetaanko taideteosten myynti tässä tapauksessa pääomatuloihin? Miten voi olla noin? Eikö niiden taulumyyntitulojen pitäisi olla sivutuloa, päätulon rinnalla?
25.02.2013 09:12
Saattaisin olla kiinnostunut melonnasta! Lähisaariin voisi olla hienoa meloa! Ei ole kaveria melontaan vielä.
27.12.2012 15:17
Mahtaa maisemat olla upeita tuolla suunnalla! (Sienasta alaspäin)
04.03.2012 16:02
Fan, Gelsomino löytyi google eartihin avulla. Auto varattu nyt pariksi päivää! Ei muuta kuin Sienan viljelyksiä katselemaan serpentiiniteille. Juu, olen 3 kk nyt, menen opiskelemaan ja yhteensä pitäisi olla 3 v, kesäloma ja joulu taukoineen tietysti. Asunto vuokrattu läheltä Porta Romanaa, joten Gelsominoonkaan ei ole pitkä matka taapertaa tai bussi 11 näyttää vievän ovelta ovelle. :)
04.03.2012 16:00
Huhtikuun alusta Firenzessä asunto 3 kk ajan ja siitä suunnittelen vuokraavani auton ja ajavani Sienaa kohti. Katselin kartasta niitä teitä. Ilmeisesti kannattaa ottaa se SR2 tie etelää kohti, vai?
Mistä Firenzessä voi parhaiten vuokrata auton? Ajattelin vuokrata sen lentokentältä, (menen siis asunnolta lentokentälle) mutta se on Firenzestä pohjoisessa ja suunnittelemani ajoreitti menee etelään. Onko muualla Firenzessä mahdollista vuokrata (en halua ajaa lähelläkään keskustaa)?
Paitsi Siena, olen jo merkinnyt kohteeksi Val D'Orcian, Montalcinon, Pienzan, Montepulcianon. Mitenkähän tuohon vielä ehtisi sisällyttää Volterran, vai pitäisikö tehdä eri reissu sinne? (hmmm... miettii ja raapii päätänsä) Suunnittelen yöpyväni Firenzen asumuksessa.
Olisi tosi hienoa jos joku osaisi sanoa jotain neuvoja tuohon vuokraukseen. Kiitos!
26.02.2012 03:27
Itse käyn Toscanassa ja sisämaassa pääosin, mutta viimeksi oltiin maalaamassa rannallakin(vähän matkaa Rooman yläpuolella), joten vettä oppi hyvin maalaamaan. Teen öljyväreillä. Suurinpiirtein kerran vuodessa käyn Italiassa ja pari vk kerrallaan joskus jopa 1 kk. Väri ja valaistus on sanoinkuvaamatonta siellä, niin paljon enemmän valoa ja nyt puhun nimenomaan sisämaasta :) Ensi kevääksi harkitsemme Venetsiaa, mutta voi olla että on muuta ja ei ehdi sitä sisällyttää kevääseen.
Osaamattomuus alussa on tuttua. Parit ensimmäiset taulut tuntuu ettei tästä tule mitään, mutta siitä se lähtee. Uusiin ihaniin ihmisiin olen tutustunut, siis muihin maalareihin, ja se on antoisaa. Yhteyttä pidetään aina reissun jälkeen eikä yhteydenpito katkea. Myös uusitaan reissuja.
Niin,. kyllä nämä maalausreissut on tiiviitä! Ei ehdi muuta, ellei sitten jää muutamaksi ylimääräiseksi päiväksi katsomaan nähtävyyksiä tai museoita tms.
Sorrentossa en ole koskaan käynyt maalaamassa.
Taiteilijaseuroista, niihin mahtuu kaikennäk. porukkaa, mutta se mitä se ainakin tuo on näyttelyitä! Itsellä pitää jo karsia pois, koska pitää ehtiä maalaamaankin.
15.10.2011 02:10
1 / 1