Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Eric Clapton, Gary Moore

Suosikkileffat: Kuutamosonaatti

Vapaa-aikanani: metsästys, kalastus, lenkkeily, kuntosali, kitaran soitto

Katson tv:stä mieluiten: Nykyisin en katso tv:stä oikein mitään, kun on parempaakin tekemistä, ja ohjelmatarjonta on huono.

Kotieläimet: pari valioluokan beagleä

Ruoka & juoma: Teen riista- ja kalaruokaa, sienikastikkeita, erilaisia keittoja, sahtia

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Koulut: Lappeenrannan teknillinen yliopisto, Joensuun yliopisto

Ammatti: Talous/hallinto

Työskentelen: konsultti

Ase tai siviilipalvelus: Ilmavoimien Viestikoulu, Karjalan Lennosto, Itä-Suomen Aluekeskus: erikoisupseeri

Yhdistykset/kerhot: monta

Siviilisääty: ---

Lapset: Ei omia lapsia, menehtyi ennen synnytystä

Aloituksia

1

Kommenttia

915

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Suhtautukaa rikkautena Kontiolahdelle siihen, että täältä kotoisin olevia ihmisiä työskentelee ja vaikuttaa ympäri maailmaa. Niitä ei monta ole, mutta tärkeää työtä tehdään. En väheksy mitenkään paikallisia toimijoita, se on oma pärjäämisen lajinsa. Siihen ei maailmalla moni kykene. Tai, no kykenee tietyllä opastuksella ja koulutuksella. "How to use a knife and warm up a sauna +how to ski?" Kaupasta ruuan ostaminenhan nyt on helppoa ja taksilla ajelu maksaa. En ymmärrä, miksi hinnoittelu taksilla on mennyt noin korkeaksi. Siinä on verot, ja palkkauksen sekä kannattavuuden kysymykset + investoinnit sekä muuttuvat kulut. Aiempina aikoina se oli edullisempaa suhteessa inflaatioon. Juttelin eilen tuon Lehmon pizzerian yrittäjän kanssa siinä takapihalla. Ja silloin kun Lehmon Pub oli vielä toiminnassa, niin Hannan kanssa kyllä monta keskustelua käytiin: ei ollut helpot paikat hänellä. Tonin aikaan se kannatti: olosuhteet olivat ihan toiset, ja olin karaokea vetämässä minäkin joskus siellä töikseni. Ja se oli veljeni firma. Että voisitte vähän respectiä osoittaa eikä mitään kiusaamista. Niin sanoi 4 vuotta sitten tyttökaverinikin minulle Helsingissä; toki arvostin häntä, tietysti. Pelasti minut pakkasesta ja lämmitti saunan + kaikkea kivaa... henkilökohtaisesti voin kertoa joillekin luotettaville henkilöille. Olin tulossa Pariisista silloin. En sitä sano, monta naista on elämään mahtunut enkä naimisiin ole mennyt eikä ole lapsia; tytär kuoli 2001. Ja työpaikan sihteeri vielä kuittaili, että kesken työpäivän lähdet pois! Sanoin: nyt on vakava hätä, että ei mietitä töitä nyt.
  2. No voin kyllä kertoa, että Brysselin lentokentällä on rekrytointitoimisto. Siellä on jobeja tarjolla lastaajista ylempään tehtäviin lähtijöille. Ei minulla ollut siihen aikaan mitään ongelmaa. Managementissä olin, ja Delivery Agent tarkoittaa logistiikasta vastaavaa upseerishenkilöä. Jos tämä on epäelvää. Me oltiin lentohenkilökuntaa. Toki edelleen voin lähteä ihan milloin vaan sanon tehtävälle. Ei siinä mitään. Lisa on kiva nainen: älkää moittiko häntä. Työnsä hän tekee ympäri maailmaa, kuten ehkä minäkin. Joulua nyt kaikille kusipäille kuitenkin. Kyllä se kusi sieltä päästä jossain välissä tippuu kun pääsette haluamallenne uralle. Uskokaa itseenne! Ihan aikuisten oikeasti, sieltä se tulee.