Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cigarettegirl
profiilit
cigarettegirl
cigarettegirl
Vapaa kuvaus
Parasta kotimaista naudan laatulihaa.
Aloituksia
0
Kommenttia
36
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos analyysistä. Mulla voi olla ongelmia itseni kanssa, mutta se ei liity siihen mitä mä haluan tai vaadin. En vaadi keneltäkään yhtään mitään, jokainen oman onnensa seppä tässä maailmassa. Mulla ei ole vaatimuksia ulkonäöstä tai meikeistä, eikä mua kutsuta tyhjäpääksi, tämä on ihan yleistä keskustelua, eikä henkilökohtaista juurikaan. Jos mä tykkään meikata ja olla naisellinen, se ei ole keneltäkään pois.
Noh, viimeiseen teesiin vastaan sitten kun olen 40.
27.12.2011 21:31
Joo mutta se ei ole naisellista olla tyhjäpää. Se on vain tyhmää. Jos ei osaa muusta keskustella ja olla kiinnostunut kuin ulkonäkö, sillon on tyhjäpää, ei naisellinen.
27.12.2011 20:55
Naisellisuus ei ole sama kuin tyhjäpäisyys ja pinnallisuus. Itse olen naisellinen omalla tavallani, en siten kuin sinä sen kuvailit. Toki nautin meikkaamisesta ja laittautumisesta ja niin edelleen mutta eikai niistä tarvitse puhua, ellei keskusteluseura ole halukas aiheesta puhumaan?
Naisellisuus ei ole keskustelunsisällöissä, se ei ole harrastuksissa eikä ystävissä. Se on omassa olossa, omassa käyttäytymisessä. Samoin kuin miehekkyys. Kaikki miehet eivät puhu autoista ja moottoreista tai urheilusta ja viinasta.
Minulla on muutama naispuoleinen tuttu ja yksi hyvä ystävä. Muut tutut ja ystävät ovat miehiä, mutta silti "luokittelisin" itseni aika naiselliseksi.
Jokainen määritelkööt itsensä ihan miten itse itsensä kokee, ihan sama mitä "valtaväestö" päättää. Se kai on muodin mukaista olla naisellinen tavalla 1 mutta minä olen naisellinen tavalla 100 ihan vaan siksi että koen itse ne 100 tapaa enemmän naiselliseksi ja omanlaisekseni kuin sen yhden.
Ja mitä virkaa sillä on millaisten ihmisten kanssa tulee toimeen, jos tulee jonkinlaisten ihmisten kanssa kuitenkin toimeen?
27.12.2011 20:40
Joo, tollasia kirjoituksia kutsutaan trollaamiseksi. Ne aukoo päätään ja haluaa aiheuttaa tulikivenkatkuista keskustelua. Ei niitä kannata ottaa tosissaan, ei muuta ku mukaan vaan :)
22.12.2011 21:46
Joten mitä jos kaikki oltais parempia ihmisiä toisiamme kohtaan?
22.12.2011 21:31
Joo, tässä logiikassa on se virhe että pipari ei korjaa koulukiusaamisen, perheväkivallan (henkinen tai fyysinen), hyväksikäytön tai muun traumaattisen asian tuomia ongelmia.
Se voi olla tilastollinen fakta, että piparitta jääneet miehet murhaa useimmin, mutta se ei suoraan korreloi piparin puutteeseen vaan siihen että on yksinäinen ja väärin kohdeltu. Samoin voidaan väittää että miehet ovat ongelman takana, koska eivät olleet ystävällisiä näille ihmisille.
Piparin puute ei ole suurin ongelma, vaan rakkauden puute. Piparia saa maksustakin jos se niin tärkeää on. Hyvää päivää ihmiset, ottakaahan vastuuta omista kohtaloistanne älkääkä aina olko jonkun uhreja.
Sovitaan että kaikki teki väärin. Naiset: Huono äiti, isoäiti, sisko, serkku, ikätoverit, pihtarit. Miehet: Huono isä, isoisä, veli, serkku, ikätoverit.
22.12.2011 21:26
Jos tietäisit mitä masennus on, et olisi kirjoittanut kommenttiasi :)
Mutta mitäs sitten tehdään, kun apua on haettu, sitä tarjotaan, mutta se ei auta kuitenkaan?
Ja moni kärsii mielenterveysongelmista koska heitä kohtaan on tehty väärin, kuten raiskaus, pahoinpitely, taponyritys, kiusaaminen, henkinen väkivalta... Eikö heillä ole oikeutta olla masentunut, koska ei kärsi nälänhädästä tai sotatilasta?
11.12.2011 17:56
En voi puhua kun omasta puolestani, eikä minulla koskaan miehen tulot ole ollut valintakriteerinä vaan tunteella mennään :)
Ja muutenkin. Jos joskus on joku "kriteeri" mistä haluaisi pitää kiinni ja tapaa tyypin jonka kanssa kolahtaa kunnolla mutta kriteeri ei täyty, kyllä se on se kriteeri joka saa lähtöpassit eikä se ihminen.
11.12.2011 17:36
En osta. Joulua vietän lähinnä isäni takia, hänelle se on tärkeää. Jos ostan itselleni "lahjoja" ostan niitä sillon kun jotain kivaa tulee esiin, en päivämäärän perusteella. Enkä ainakaan odota että muutkaan mitään lahjuksia minulle tuo.
11.12.2011 17:31
Jos yksinäiset ihmiset kokoontuu toistensa luo, ovatko he silloin yksinäisiä?
Mutta asiaan: Lahdessa ei ole "yksinäisten kokoontumispaikkaa", paitsi ehkä mt-toimisto.
11.12.2011 17:24
Älähän trollaile;)
28.09.2011 12:54
;)
03.08.2011 00:37
No ehkä enemmän siitä jos mut tempasee nippusiteillä patteriin ja siitä sitten. Mut hei, vaihtelu virkistää, eiks je?
03.08.2011 00:32
Hienoa, oikea vastaus ;)
03.08.2011 00:26
Kysyin vahingossa Eskoa ja sain luurin korvaan =/
23.06.2011 19:01
No perhana, laittakaahan sitten puhelinnumerot tiskiin.
23.06.2011 18:37
Sori mulla on kriteerit joita sinä et täytä
23.06.2011 13:13
Olen itse kanssa ihmetellyt sitä miksi Ike edes joutu ottaa loparit.. No ymmärränhän mä sen että Tuksu oli niin .. yllättävä tapaus, että kansa veti aamukahvit väärään kurkkuun ja kyseenalaisti Iken päätöksentekokyvyn, kun sellainen .... ladyn itselleen vokotteli. Mutta vaikka joku on naistenmies tai vaikka miestennainen (tasa-arvon nimissä) niin tekeekö se siitä huonon päättäjän? Moraalikysymys tai -väite tulee seuraavaksi: Luuletteko te todella että jollain Heinäluomalla tai Urpilaisella (verkkosukissaan) on sen parempi moraali, tarkoitan tätä moraalia jota te kuvittelette että päättäjillä pitäisi olla, kuin mitä Ikellä on?
Ja todellakin, naisten vokottelussa ei ole mitään sairasta. Paitsi tietenkin näiden naisten mielestä, jotka ovat latistaneet oman miehensä tossuksi ja suorittanut henkisen kuohinnan, ja sitä kautta myös ne latistetut miehet vastustavat moraalinvartioina kaikkea vapauteen liittyvää. Näitä ryhmiä kutsutaan Kukkahattutädeiksi ja kukkahattusediksi. Sairaaksi lasken eläimiin ja lapsiin (16v. ei ole Suomen lain mukaan lapsi) sekaantumisen, koska se ei ole luonnollista.
Pettäminen on edelleen väärin, tiedän sen ja elän sen mukaan. Mutta Iken naisystävää kuvio ei tunnu haittaavan joten miks sen pitäisi haitata teitä?
23.06.2011 11:30
Naamani ei edelleenkään liity mihinkään. Eikä mun tekemiset.
Halusin vain sanoa että tälläinen naurettava moraalinvartiointi on kaksinaismoralismia ja antakaa Ilen panna jos sitä panettaa, se ei ole teiltä pois! Ilen tekemiset eivät kuulu teille, niinkun ei mun naamanikaan. Ileä ei kiinnosta teidän tekopyhyys, eikä mua kiinnosta teidän kommentit minun naamastani. Joten mikä perkele oli se ongelma?? ;)
23.06.2011 11:15
En tarkoittanut ettei millään ole väliä, vaan tarkoitin että jos joku anonyymi suuttuu kun en ole hänen kanssaan samaa mieltä, niin mitä väliä sillä on, kun en häneen koskaan tule törmäämään, eikä hänen kiukkuilunsa vaikuta minun elämääni millään tavalla.
Ja "kaikkihan niin tekee" oli lähinnä siitä, että miksi pitää yksittäiset ihmiset tuomita, jos koko politiikka on läpimätää? Miksei kaikkia tuomita? Sehän on sitä... sitä.. Kaksinaismoralismia. :)
Kanerva on varattu, kyllä, ja pettäminen on väärin. Mutta hänen naisystävänsä tuntuu olevan ok-asenteella, kun ei ole lähtenyt, Ile varmasti on sikaillut paljon enemmän kun mitä mediassa on luettu, kaikesta hän tuskin on virallisesti jäänyt kiinni, mutta nainen silti jaksaa sitä katsella? En oikeastaan osaa antaa sympatiaa ihmiselle joka ei sitä pahemmin tunnu kaipaavan? Ihminen itse mahdollistaa väärinkohtelun, jos ei anna mitään sanktiota väärinkäytöstä ja tönöttää vierellä vaikka toinen tekisi mitä.
22.06.2011 16:02
1 / 2