Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
antti-kiuru
profiilit
antti-kiuru
antti-kiuru
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
12
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
meillä ainakin laitetaa välillä kone tyhjänä päälle pesu aineen kera ja joka kerta putsataa se suodatin mihin takertuu lika ja roska.
29.03.2013 08:37
eikä ole jos oot pelannut kaikki resi pelit. olen jo päässyt ton outbreakin 100% läpi joten ei hätää pelaan nyt sitä outbreak file 2 läpi=)))
29.10.2005 11:21
Älkää laittako osoitteita koska olen käynyt kattomassa ja jokaisessa sanotaa että tulee 1/16 mutta ei kerrota miten pitää suoriutua ja tehä oikein jotta nämä tehtävät tulis...
29.07.2005 17:16
Älkää laittako mitään sivuja koska olen käynyt kattomassa niitä ja kaikissa sanotaan että tulee 1/16 ja plaah plaah mutta ei kerrota mitä pitää tehä jotta nämä tulis. oikein se pitää pelata mutta miten jotta tulisi kyseiset tehtävät.... Sama kun ne pullot kun menee rikki.
29.07.2005 17:14
Katson löytyykö tietoja tuolta. Jos saan kaikki 100% läpi niin saan rajattomat panokset mutta katellaa
29.07.2005 16:17
En osaa valitettavasti mutta jos sä osaat niin suostutko jeesaa mitä pitää tehä. Olen kaikki muut scennariot päässyt 100%läpi paitsi tän ekan.
07.07.2005 20:27
Niin kun ammut riittävästi niin huomaat että kaverilta vuotaa blondista pahasti niin sit katapultilla päin näköä
30.06.2005 22:41
Cracit löytyy myös megagames.com
30.06.2005 22:36
Siinä pysty valitsee minkä radan haluu ja panoksen. sit ottaa auton ja suunnistaa sinne.
30.06.2005 22:34
Jos käytät ihan mitä koodia vaan niin et saa 100% läpi sitä. olen kuullut siitä ja mulla se piti paikkansa. olen suorittanut kaikki paloauto. ambulanssi, poliisi, taxi, pizza, stuntit, rampages, hiddenit, tehtävät mitä löytyy, ryöstänyt kauppoja, tehnyt kaikki mikro rallit, lentokone crossit ymmm. ja yhen kerran käytin koodia niin 99%
30.06.2005 22:32
Siellä on sen verran tehtäviä ja sen sellasta että ei tartte rahakoodia....ja jos niitä tehtaita ja ym muita hökkeleiden tehtävät suorittaa läpi niin omistat ne ja rahankuva tulee ulkopuolelle riippuu minkä talon tehtävät suorittaa niin rahan tuloa ei voi estää
30.06.2005 22:27
Varmuudella mä pelasin kun myin 100 jätskiä niin varmasti aukeaa. ja prosennejakin tulee kun myy tarpeeksi=)
30.06.2005 22:23
Ainut vaan että saako vastapalvelusta jos pystyt auttaa. kun ekasta ja tokasta scennariosta puuttuu pari prosenttia jotta koko peli olisi pelattu läpi 100%:sti niin oletko selvittänyt ekassa scennariossa kun tulet staff roomiin niin owners roomista pitäisi kuulua huutoa tai jotai kuten myös kun sulla on 3 minsaa aikaa päästä js baarin etu puolelle niin juuri ennen kun tulet sinne niin sieltäkin pitäisi kuulua huutoa. oletko selvittänyt tämmöset ja sitten tokasta puuttuisi tämmönen (Watched ?Comp. Room Desertion.?) kiitos jos pystyt auttaa=)
30.05.2005 17:47
Menet elevator control roomiin ja sieltä painat hissi koodin ("3555, 5315, 8211") joku noista. jotta pääset b2f ja sit syötät (0930) jotta pääset rooftoppiin. mutta varo mato miestä. käytä veripusseja jotta matomies jättää sut rauhaan ja saat syöttää rauhassa koodit. No niin sitten juokset hissiin ja menet b2f ja kun tulet ulos niin menet ensimmäiseen huoneeseen (LABORATORY ) ja sieltä yrität ottaa veri pussin jos sulla ei ole. sit taas seuraavaan huoneeseen (FIXED TEMPERATURE LABORATORY ) ja menet siitä ylös nousevasta ovesta ja odotat kunnes mato mies tulee. heti kun mato mies tulee niin käytät taas veripussia ja menet ulos siitä ovesta ja kun näät sen tietokoneen niin menet siihen valitset high. mutta matomiehen pitää olla huoneessa ja sun kaverit sun luonas ok no nyt sen pitäisi näyttää elokuva kun mato mies sulaa. noh sitten valitset taas tietokoneesta down jotta se jäähtyisi. ok menet sen matomiehen luokse ja otat car key level 2. Hyvä nyt ulos huoneista sinna käytävään ja menet käytävän päähän missä on ovi käytät korttia siihen.Autan sitten lisää kun olet saanut tämän tehtyä ja sun pitää hommata vielä card key level 1 jotta saisit avattua veneen lukon. mutta saat ettiä rauhassa koska matomies ei häiritte suo enää...toivottavasti osaat mun neuvoni avulla.
30.05.2005 09:43
Tämä tuli kans tosi myöhään mut yritän auttaa porukkaa koska olen itekkin pulassa ekan ja tokan scennarion kanssa että saisin 100%läpi ne. mutta sillä pensa kanisterilla varmaan takota semmonen ruskee mötikkä joka löytyy lasi ikkunan takaa missä on zompi. se on v-joltin toinen osa ja se toinen osa on siellä tietokone huoneessa missä on niita pullo hyllyjä koneen salasanaa en muista nyt mutta sillä saat kaksi ovisysteemiä kiinni ja yhen auki ja siinä on se v-joltin toinen osa. yhistät ne ja menet dump vai mikä huone se oli missä on haavoittunut poliisi sille voit antaa sprayn jos on niin saat haulikon. Menet sen kasvin luo ja käytät v-joltin jee pääset rappuset ylös tai siinä seuraavalla tasanteellakin voit käyttää v-joltin missä on ne rappuset ja semmonen hole missä käytät sit sen valve handle jutun. toivottavasti pääsit jyvälle mun neuvoista ja tai ymmärsit mitä tarkotan...
29.05.2005 18:16
Tota sieltä missä tapaat bredin niin pöydällä on sytkäri ja sit kujalla missä brad juoksee ryminällä ovesta ja zompit perässä niin rappuset alas ja siellä on kuollut mies joka on kuollut ja siellä on haulikko ja bensaa yhdistät sen bensän sytkäriin ja voila pääset polttaa sen köyden... olet varmaan jo selvittänyt tämän...
29.05.2005 18:05
Ton tokan scennarion kyllä ymmärsin miten toimia jotta tulee prosentteja ja se tehtävä mutta tämä ekan scennarion huudot on hämärän peitossa vieläkin vaikka luin tuolta sivulta. huuto kuulemma tulee kun avaat oven owners roomissa mut en ole saanut mitään huutoa kuten toi kun on 3minsaa aikaa mennä baarin eteen ja sieltä tulee huuto. Pitääkö olla bob mukana noissa ja millä vaikeus asteilla ja millä hahmolla mahdollisesti onnistuu.
29.05.2005 17:46
Ajattelin että jos joku olisi pelannut tätä peliä ja osaisi neuvoa paremmin. Olen käynyt kaikki maholliset netti sivut kyseisestä pelistä mutta en ole löytänyt ratkasua...
29.05.2005 17:18
1 / 1