Resi Outbreak 100%

No niin siis onko kukaan pelannut kyseistä peliä? No hyvä pystyykö kukaan auttaa kun multa puuttuisi ensimmäisestä scennariosta (outbreak) Screams in the owner?s room. ja Screams in In Front of J?s Bar. onko kukaan selvittänyt tämmöset tehtävät ja millä vaikeus tasolla nämä tehää? Sitten olisi kakkos scennariossa (Freeze) josta puuttuu vain Watched ?Comp. Room Desertion.? joten jos joku on selvittänyt nämä kyseiset tehtävät niin voisiko auttaa mua miten pitää edetä ja millä vaikeus tasolla jotta nämä voisi tehdä.??

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ajattelin että jos joku olisi pelannut tätä peliä ja osaisi neuvoa paremmin. Olen käynyt kaikki maholliset netti sivut kyseisestä pelistä mutta en ole löytänyt ratkasua...

• Ton tokan scennarion kyllä ymmärsin miten toimia jotta tulee prosentteja ja se tehtävä mutta tämä ekan scennarion huudot on hämärän peitossa vieläkin vaikka luin tuolta sivulta. huuto kuulemma tulee kun avaat oven owners roomissa mut en ole saanut mitään huutoa kuten toi kun on 3minsaa aikaa mennä baarin eteen ja sieltä tulee huuto. Pitääkö olla bob mukana noissa ja millä vaikeus asteilla ja millä hahmolla mahdollisesti onnistuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8182
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5733
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5158
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      53
      5146
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3803
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2538
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe