Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

367

1. IE7:n poistaminen

Pikkuveljeni meni eilen ilman lupaani asentamaan tähän koneeseen Internet Explorer 7:n. Nyt haluan tästä eroon, koska en
    Ohjelmat ja sovellukset
    10
    2116
  2. Ongelma bluetoothin asennuksessa

Ostin juuri Samsungin puhelimen E2210. Ostin samalla myös bluetooth USB-sovittimen ja ajattelin asentaa sen eilen illall
    Samsung
    4
    1154
  3. Vanha pc-peli 90-luvulta?

Olen tässä muistellut vanhoja tietokonepelejä, joita pelailin lapsuudessani. Settlersin ja kuusnelosen Nebuluksen olen j
    Yleistä peleistä
    0
    891
  4. "Kummakala", mikä laji?

En ole varma, kuuluuko tämä nyt tänne, mutta en keksinyt parempaakaan paikkaa. Siirtäkää, jos tarvis. Eli siis ostimme
    Akvaariokalat
    5
    833
  5. L: Helix aspersa

Lahjoitan Helix aspersan poikasia. Poikaset ovat kuoriutuneet syyskuun alkupuolella ja ovat oikein hyväkuntoisia. Helix
    Kotilot
    1
    565
  6. The Settlers 3: saako sen ladattua netistä?

Eli onko mahdollista ladata The Settlers III netistä? Jos niin mistä ja vaatiiko se rekisteröitymisen tms.? Yhden demove
    Strategia- ja sotapelit
    3
    499
  7. Hyttysentoukkia?

Huomasin tänään, että pihan suihkulähde on täynnä pulleita hyttysentoukkia. Voisikohan niitä antaa kaloille eli laittaa
    Yleistä akvaariosta
    2
    445
  8. Uusi iPod Touchin ja iTunesin käyttäjä tarvitsee apua

Ostin itselleni joululahjaksi kauan haaveilemani iTouchin, uuden 4G mallin 32GB. Viime yönä asensin koneelle iTunesin ja
    iPod ja iTunes
    10
    376
  9. L: Kummitussirkkoja

Lahjoitan sauvasirkkalajien Medauroidea extradentata ja Phaenopharos khaoyaiensis munia sekä Medauroidea extradentatan p
    Hämähäkit
    0
    288
  10. L: Medauroidea extradentatan poikasia

Lahjoitan sauvasirkkalajin Medauroidea extradentata (suom. vietnaminsauvasirkka, PSG5) poikasia hyviin koteihin. Poikase
    Sirkat ja hyönteiset
    0
    274
  11. iPod Touchin päivitys

Minulla on iPod Touch 4g, jossa on vielä vanha iOS 4.1, koska en ole uskaltanut päivittää sitä. Eilen kuitenkin yritin t
    Musiikki
    1
    209
  12. Suositelkaa audio converteria!

Tarvitsisin ilmaisen ja hyvän ohjelman, jolla siirtää musiikkia levyltä koneelle ja muuntaa tiedostomuotoa mp3:ksi. Käyt
    2
    198
  13. iOS 5.1.1 päivitys

Onko kenelläkään tullut käyttiksen päivityksessä virhettä -5000? Miten se on mahdollista selvittää? Minulla on iPod Touc
    iPhone
    9
    128
  14. Sormien pureminen

Olisiko kenelläkään neuvoa, miten saisi 5 kuukauden ikäisen birmapojan lopettamaan sormien puremisen? Se puree myös varp
    Kissanpennut
    4
    102