Vapaa kuvaus

183cm/85kg

Tiede, sää, tietokoneet (rautapuoli), radiomatöörismi, metallinpaljastelu, sähkökitarointi, FTA-satelliittikanavat (musavideoiden keräily), ysärieurodance/trancepop, punttisali, pyöräily (maantie), valokuvaus...siinä kiinnostuksen kohteeni. Vielä kun olisi aikaa harrastaa... =)

Suosikkibändit/artistit: Cosmic gate, Blank & Jones, Scooter, David Guetta, Ferry Corsten, Masterboy

Radiosta kuuntelen: Suomipopin aamu (Jaajon ollessa paikalla), A State of Trance (@NRJ), Retroperjantai (@Nova) ja tietenkin Parasta Ennen! (@YleX)

Suosikkileffat: Face/off, Top secret! Leffat, joissa näyttelee Martin Lawrence =)

Lempikirjat: suomi-englanti-suomi

Vapaa-aikanani: lenkkeily, kuntosali, musan kuuntelu, chillailu, ulkoilu

Aloituksia

48

Kommenttia

225

1. Groove Coveragea?
  2. Mäkin aloin keväällä käyttämään sykemittaria, ja epäilin sen toimintaa, kun se näytti mulle maksimisykkeeksi reippaasti yli kahdensadan lukemia.

Esim. 15 minuutin ergosoudun keskisykkeeni on noin 170, eikä vauhti tunnu edes pahalle. Loppukirissä syke on 220:n kieppeillä, "ennätys" 235....Ja ikää mulla on piakkoin 27.

10 vuotta vanhemmalla kaverillani maksimisyke on suunnilleen samalla tasolla, vaikka kaverilla on varmasti kovempi kunto, kuin mulla.

Taitaa olla tuo maksimisyke aika yksillöllinen...Tuttavapiirissäni kyllä löytyy ikäisiäni, joilla maksimi ei nouse yli 200:n.