Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikea+vastata+tuohon+onko+masennus+seurausta+syrjäytymisesta+vai+toisinpäin.+Ensimmäisen+kerran+mulla+todettiin+masennus+jo+ala-asteiässä+koulukiusaamisen+seurauksena+ja+siitä+lähtien+on+ollut+vaikea+luottaa+ihmisiin.+Mutta+oli+mulla+ennen+tätä+jokunen+kaveri+vaikka+olenkin+mielestäni+aina+tullut+paremmin+toimeen+itseäni+vanhempien+kuin+omanikäisten+seurassa.+Ja+kyllä+niihin+kavereihin+vielä+ala-asteiässä+muistaakseni+muutama+tyttökin+kuului.+En+koe+olleeni+kovin+ujo.
Kiinnostuin+kuitenkin+yläasteen+aikama+ympäristöasioista+ja+Linkolan+teksteistä+ja+minun+oli+tämän+takia+vaikea+löytää+hengenheimolaisia.+Olin+aika+radikaali+ajatuksiltani,+mutta+olen+sen+jälkeen+lukenut+paljon+tekstejä,+joiden+ansiosta+ajattelen+nykyään+olleeni+monessa+asiassa+väärässä.+Lukioiässä+mulla+oli+taas+muutaman+kaverin+kaveripiiri,+mutta+koska+en+innostunut+baareissa+ravaamisesta+koin+jääväni+aika+ulkopuoliseksi.+Masennuksen+takia+lukio+pitkittyi+ja+kaverini+lähtivät+omille+teilleen+ja+sen+jälkeen+mulla+ei+kavereita+ole+olletkaan+vaikka+olen+kouluympäristöissä+vaihtanut+joitain+ajatuksia.
En+käynyt+yliopistoa+kuin+muutaman+kuukauden+joten+ei+siinä+ajassa+ehtinyt+muodostua+vielä+kaverisuhteita+vaikka+meninkin+alussa+osaan+riennoista+mukaan.+Ulkopuoliseksi+koin+itseni,+koska+olin+paljon+muita+vanhempi+ja+jatkuva+baarittelu+ei+edelleenkään+kiinnostanut.
Näen+tulevaisuuteni+synkkänä+enkä+usko,+että+asiat+tästä+enää+paremmaksi+muuttuvat+kaikesta+ammatti-ihmisten+avusta+huolimatta,+koska+olen+jo+pudonnut+niin+pahasti+kelkasta.+Elämänkokemukseni+puolesta+koen+olevani+kuin+teini+ja+että+viimeiset+kymmenen+vuotta+on+ollut+täysin+hukkaan+heitettyä+aikaa.
27.08.2017 16:15
Itse+näen+naiset+ja+miehet+enemmänkin+yksilöinä+kuin+sukupuolensa+edustajina+joten+en+ala+latelemaan+tähän+mitään+stereotypioita+naisten+hyvistä+henkisistä+ominaisuuksista.+Joten+täytyy+vastata+vain,+että+naiset+miellyttävät+silmiä.
26.08.2017 22:12
Itse+olen+30+ja+mulla+on+ollut+masennusdiagnoosi+nyt+13-vuotta+ja+CV+on+niin+onneton,+että+ei+varmaan+otettaisi+mihinkään+töihin+jos+pystyisin.+Epäilen+kuitenkin+etten+pystyisi.+Olin+Kelan+ammatillisessa+kuntoutusselvityksessä+loppukeväästä+ja+siellä+työryhmä+oli+sitä+mieltä,+että+en+ole+työ-+tai+opiskelukykyinen.+Haluaisin+kuitenkin+löytää+oman+paikkani+tässä+yhteiskunnassa,+jotta+voisin+arvostaa+itseäni+ihmisenä+ja+että+myös+muut+arvostaisi.+Tällä+hetkellä+käyn+kuntouttavassa+työtoiminnassa+ja+mietin+päivittäin+itsemurhaa,+koska+ei+ole+kavereita,+parisuhdetta+eikä+rahaa+harrastaa+mitään+muuta+kuin+lukea+kirjoja+ja+katsella+telkkaria.+Mulla+on+takana+lukio,+ammatillinen+koulutus+ja+keskeytynyt+yliopisto-opinto.+Ammatillisesta+koulutuksesta+on+jo+niin+monta+vuotta,+että+ammattitaitoni+on+jo+pahasti+ruosteessa.
Minä+asuin+pitkään+vanhempieni+luona,+jopa+25-vuotiaaksi,+koska+tulin+hyvin+toimeen+näitten+kanssa+eikä+ollut+ystäviä+silloinkaan.+Omilleen+muuton+jälkeen+yksinäisyys+on+tuntunut+entistä+kovemmalta+ja+vähän+väliä+on+tunne,+että+seinät+kaatuu+päälle.+Olen+ajatellut+kissan+ottamista,+mutta+tämäkin+haave+kaatuu+rahan+puutteeseen.
26.08.2017 21:54
Eiköhän+noissa+ole+paljonkin+hyviä+naisia.+Elämä+ei+mene+käsikirjoituksen+mukaan+ja+ero+voi+tulla+vaikka+lapsi+olisi+kuinka+harkittu.+Itse+en+ole+lapsi-ihminen+niin+on+turha+kattella+yksinhuoltajiakaan.
26.08.2017 18:36
Todennäköisesti+en.+Olen+aika+vastenmielisen+näköinen.+Mutta+vois+musta+kai+ihan+hyvää+juttuseuraa+saada,+ainakin+jos+keskustelu+ei+koske+mitään+kovin+pinnallisia+aiheita.
26.08.2017 18:32
Ei+ole+velkoja,+mutta+tukitahojen+varassa+elän+eikä+jää+mitään+sukanvarteen.
26.08.2017 18:29
Nyt+puhuttiin+varmaankin+suhteellisesta+köyhyydestä+eikä+absoluuttisesta+jota+on+tosiaan+Suomessa+hyvin+vähän+jos+ollenkaan
26.08.2017 18:27
Luen+kirjoja,+selaan+Facebookkia+ja+mietin+itsemurhaa.+Tänä+viikonloppuna+on+tosin+siskon+kihlajaiset,+miasä+saa+ehkä+taas+kuulla+ärsyttäviä+uteluita+miksi+mulla+ei+ole+ketään,+mut+pääosin+nuo+on+jo+loppuneet+ja+hyvä+niin.
25.08.2017 14:53
Harmi,+oon+175+cm,+mut+muuten+täytän+hc-ätämin+kriteerit
25.08.2017 14:49
2+ja+3
24.08.2017 07:56
a)0
b)0
c)0
Näillä+mennään+hautaan+asti.
22.08.2017 20:41
Tuosta+loogisuudesta+vielä.+30-luvun+Saksa+koko+merkittävän+aivovuodon+vainoamalla+juutalaisia.+Lähtipä+eräs+maailman+etevimmistä+(ellei+etevin)+fyysikoistakin+maanpakoon+Amerikkaan,+jonka+opeilla+Saksa+olisi+voinut+saada+ydinaseen+ennen+jenkkejä+ilman+rasismiaan.
22.08.2017 20:34
Varmasti+rikollisuutta+esiintyy+tietyissä+kansanryhmissä+suhteellisesti+enemmän+kuin+muissa.+Mutta+siihen+en+usko,+että+se+olisi+mitenkään+synnynnäisistä+ominaisuuksista+kiinni+eikä+mikään+tutkimustulos+tue+tätä.
Viimeisen+viestin+perusteella+inhimillisyys+näyttää+olevan+sulle+täysin+vieras+käsite.+Samalla+logiikalla+voisimme+hävittää+myös+kaikki+huono-osaiset+omasta+maastamme,+jos+haluaisimme+alkaa+toimia+tunteettomasti+kuin+koneet.
22.08.2017 20:17
Mitä+loogista+rasismissa+on?
22.08.2017 14:19
Tiede+ei+edelleenkään+ole+yksimielinen+ihmisrotujen+olemassaolosta.+Ja+ihmislaji+on+tieteen+mukaan+hämmästyttävän+yhtenäinen+geneettisesti+joten+suuret+erot+populaatioiden+keskimääräisessä+älykkyysosamäärissä+kuulostaa+liioittelulta.+Itse+olen+havainnut,+että+nimenomaan+rasistit+eli+ihmisiä+etnisen+taustan+tai+biologisten+eroavaisuuksien+takia+syrjivät+käyttävät+roturealisti-sanaa.+Kysyisin+Rotutohtorilta,+että+mistä+kumpuaa+tämä+voimakas+halu+pitää+ihmisrotu-käsityksestä+kiinni?
Ja+niin,+minulla+ei+ole+mitään+syytä+vihata+"valkoista+rotua".+Valkoihoinen+olen+itsekin,+enkä+näe,+että+valkoihoiset+ovat+sen+huonompia+tai+parempia+ihmisiä+kuin+muunkaan+väriset.+Tietyt+ympäristötekijät+ovat+lähinnä+johtaneet+siihen,+että+valkoihoisista+on+tullut+maailman+hallitseva+ihmistyyppi.
22.08.2017 14:09
Tuo+on+vain+yleisin+kiertoilmaus+kun+ei+kehdata+myöntää,+että+ollaan+rasisteja.
22.08.2017 01:33
Riippuu+kai+paljolti+siitä+mitä+suvaitaan.
22.08.2017 01:32
Mua+masentaa+oikeestaan+eniten+kesäisin+kun+tuntuu,+että+kaikki+muut+pitävät+hauskaa+omien+rakkaittensa+kanssa+ja+itte+saa+olla+aina+yksin.+Syksyllä+ja+talvella+kaikkia+muitakin+vituttaa.
21.08.2017 13:56
Eiköhän+moni+ätmi+olisi+vaan+tyytyväinen+kun+tulisi+ammutuksi+kuoliaaksi.+Mitä+sitä+pakenemaan?+Toisaalta+sodassa+kuolee+yleensä+enemmän+miehiä+kuin+naisia+joten+sodan+jälkeen+naisilla+on+vähemmän+varaa+nirsoilla+joten+ehkä+eloonjääminen+voisi+olla+hc-ätämillekin+vaihtoehto.
21.08.2017 13:50
Miten+se+muka+nostaa+tasoa?
21.08.2017 11:39
12 / 30