Tyhmät ovat rasisteja

FMYliopistosta

Joudun toteamaan että tyhmät ovat rasisteja. Heillä on huono koulutus: 2.asteen tai ammattikorkeakoulu. Heidän älykkyysosamääränsä on max 110-115 ja heidän sivistystasonsa on surkea. Kotonaan he eivät lukeneet. Myös heidän vanhempansa olivat tyhmiä.

Minä ja Einstein tiedämme että rasismi on tyhmää. Rasismi on eräänlainen lakmus testi eli jos olet rasisti niin olet tyhmä. Minulla on laaja kirjasivistys ja tutkinto Yliopistosta.

30

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Espanjanaurinkoa

En ole rasisti, mutta tuo sinun "Minä ja Einstein tiedämme että rasismi on tyhmää. " sinä ja Einstein 😂 Ootko aina noin vaatimaton samaistuksessa muihin 😂 ?

• olisikonoin

Ei kai vaan ole peruskoulu jäänyt kesken?

• FMYliopistosta

No joo, aloitukseni oli sarkasmia :)

Tänä päivänä se, joka ei ole rasisti, on tyhmä, oikeasti.

• TotuusSattuuX

No tuo mielipiteesi oli vielä typerämpi kuin aloituksesi. Jospa yrittäisit vielä kolmannen kerran josko sitten onnistuisit kirjoittamaan jotain järkevää.

• Bile-Dani

Kaljupäinen vihainen mies vihaa mustia koska heillä on aina iso kalu..

• "Heidän älykkyysosamääränsä on max 110-115"

Taisi tulla 20 pistettä liikaa.

• 987978799

Sinäkin makaat kotona yhteiskunnan elätettävänä. Helppoa olla suvaitsevainen.

• Jefff

Tyhmä tyhmän tuntee.

• Gnuk

Suvakkius on samanlainen sairaus kuin rasismikin. En näe itseäni kummallakaan puolella.

• 8117

Samaa mieltä.

• nohuikamala

Mutta suvaitsevaisuus on mielisairaus ja vaarantaa kaikkien hengen ja terveyden.

• Riippuu kai paljolti siitä mitä suvaitaan.

• rotutohtori.on.älykäs

Kaikkein älykkäimmät ihmiset ovat roturealisteja, kuten esim. rotutohtori. :)

• Tuo on vain yleisin kiertoilmaus kun ei kehdata myöntää, että ollaan rasisteja.

• rotutohtori.ojentaa
        ageless_stranger kirjoitti:

Tuo on vain yleisin kiertoilmaus kun ei kehdata myöntää, että ollaan rasisteja.

Eli kun tunnustaa sen realiteetin, että rodut ovat olemassa ja että niillä on fyysisiä ja henkisiä eroja, kuten suuret erot keskimääräisissä älykkyysosamäärissä, on automaattisesti "rasisti"? No jos se tekee rotutohtorista "rasistin", niin rotutohtoria ei voisi vähempää kiinnostaa, koska siinä vaiheessa koko sana "rasisti" on menettänyt merkityksensä.

Ja "antirasisti" taas on käytännössä pelkkä kiertoilmaus valkoisen rodun vihaajalle, jollainen "ageless_stranger" myös on, vai mitä? "Ageless_stranger" tosin ei varmaankaan itse tiedosta sitä, koska on syvässä kulttuurimarxistisessa aivopesutilassa. :)

• rotutohtori.ojentaa kirjoitti:

Eli kun tunnustaa sen realiteetin, että rodut ovat olemassa ja että niillä on fyysisiä ja henkisiä eroja, kuten suuret erot keskimääräisissä älykkyysosamäärissä, on automaattisesti "rasisti"? No jos se tekee rotutohtorista "rasistin", niin rotutohtoria ei voisi vähempää kiinnostaa, koska siinä vaiheessa koko sana "rasisti" on menettänyt merkityksensä.

Ja "antirasisti" taas on käytännössä pelkkä kiertoilmaus valkoisen rodun vihaajalle, jollainen "ageless_stranger" myös on, vai mitä? "Ageless_stranger" tosin ei varmaankaan itse tiedosta sitä, koska on syvässä kulttuurimarxistisessa aivopesutilassa. :)

Tiede ei edelleenkään ole yksimielinen ihmisrotujen olemassaolosta. Ja ihmislaji on tieteen mukaan hämmästyttävän yhtenäinen geneettisesti joten suuret erot populaatioiden keskimääräisessä älykkyysosamäärissä kuulostaa liioittelulta. Itse olen havainnut, että nimenomaan rasistit eli ihmisiä etnisen taustan tai biologisten eroavaisuuksien takia syrjivät käyttävät roturealisti-sanaa. Kysyisin Rotutohtorilta, että mistä kumpuaa tämä voimakas halu pitää ihmisrotu-käsityksestä kiinni?

Ja niin, minulla ei ole mitään syytä vihata "valkoista rotua". Valkoihoinen olen itsekin, enkä näe, että valkoihoiset ovat sen huonompia tai parempia ihmisiä kuin muunkaan väriset. Tietyt ympäristötekijät ovat lähinnä johtaneet siihen, että valkoihoisista on tullut maailman hallitseva ihmistyyppi.

• Tyhmä tai en, en koe kuitenkaan olevani rasisti, vaikka suhtaudunkin terveellä varauksella aavikkouskontojen ja uskontojen lumoissa oleviin ihmisiin.

Jos ihminen elää luulossa, että omat kädet voi pestä vastuusta uskonnon ja jumalien turvin, on syytä ollakin huolissaan heistä ja heidän kyvyistään elää vastuullisesti,muista piitaten...herra ottaa ja herra antaa.
      Mut "sullakin" on oma osuutesi tässä ottamisen ja antamisen syklissä.

• Brainwashed

No, jaa

Kuuntelin tässä hiljattain juuri valmistuneita tai yliopistosta valmistumaisillaan olevia nuoria.
      Kaikki olivat kuin klooneja toisistaan ja hehkuttivat VR:n yksityistämistä ja globalisaation ihanuutta.
      Jäi vähän vaikutelma aivopestyistä ihmisistä. Koulutusjärjestelmän mallikappaleista.
      Järjestelmä ei näytä rohkaisevan omaa ajattelua, kukaan ei kiistänyt toisen argumentteja.
      Puvut ja hiustyylitkin oli samaan suuntaan, kuin pieniä Stubbeja kaikki.

• Eipä nuo suvakitkaan tunnu kovin älykkäitä olevan..

ÄO on alle 100... Ja aineita pää täynnä.

Kaikki älykkäät ihmiset on teknisesti ottaen rasisteja kun he ajattelevat loogisesti.

• Mitä loogista rasismissa on?

• ageless_stranger kirjoitti:

Mitä loogista rasismissa on?

Sehän on tosi loogista...

Tietyissä kansanryhmissä esiintyy enemmän rikollisuutta... Varsinkin seksuaalirikollisuutta.

Ja me ei olla samanlaisia... Ihmisrodut on olemassa..
        Jotku rodut vaan on tyhmempiä.

• Loogisinta olis vaan hävittää kaikki "pakolaiset" ja hävittää niiden kotimaat kanssa niin että ketään ei jää henkiin.

• Eräkettu kirjoitti:

Loogisinta olis vaan hävittää kaikki "pakolaiset" ja hävittää niiden kotimaat kanssa niin että ketään ei jää henkiin.

Varmasti rikollisuutta esiintyy tietyissä kansanryhmissä suhteellisesti enemmän kuin muissa. Mutta siihen en usko, että se olisi mitenkään synnynnäisistä ominaisuuksista kiinni eikä mikään tutkimustulos tue tätä.

Viimeisen viestin perusteella inhimillisyys näyttää olevan sulle täysin vieras käsite. Samalla logiikalla voisimme hävittää myös kaikki huono-osaiset omasta maastamme, jos haluaisimme alkaa toimia tunteettomasti kuin koneet.

• Eräkettu kirjoitti:

Sehän on tosi loogista...

Tietyissä kansanryhmissä esiintyy enemmän rikollisuutta... Varsinkin seksuaalirikollisuutta.

Ja me ei olla samanlaisia... Ihmisrodut on olemassa..
        Jotku rodut vaan on tyhmempiä.

Tuosta loogisuudesta vielä. 30-luvun Saksa koko merkittävän aivovuodon vainoamalla juutalaisia. Lähtipä eräs maailman etevimmistä (ellei etevin) fyysikoistakin maanpakoon Amerikkaan, jonka opeilla Saksa olisi voinut saada ydinaseen ennen jenkkejä ilman rasismiaan.

• rotutohtori.oikaisee
        ageless_stranger kirjoitti:

Varmasti rikollisuutta esiintyy tietyissä kansanryhmissä suhteellisesti enemmän kuin muissa. Mutta siihen en usko, että se olisi mitenkään synnynnäisistä ominaisuuksista kiinni eikä mikään tutkimustulos tue tätä.

Viimeisen viestin perusteella inhimillisyys näyttää olevan sulle täysin vieras käsite. Samalla logiikalla voisimme hävittää myös kaikki huono-osaiset omasta maastamme, jos haluaisimme alkaa toimia tunteettomasti kuin koneet.

Kyllä alhainen älykkyysosamäärä ihan tutkitusti korreloi rikollisuuden kanssa, ja älykkyysosamäärä on ainakin 80-prosenttisesti synnynnäinen.

• ageless_stranger kirjoitti:

Kyllä se on alhasesta ÄOsta ja nek*ujen/musujen paskakulttuurista kiinni..

Minun inhimilisyys riittää vain niille jotka auttais minua jos sota syttyy..

Loogisesti ajatellen nuo nek*ut ja muslimit ei ikinä anna turvapaikkaa valkoiselle miehelle.

• rotutohtori.ravistelee
        Eräkettu kirjoitti:

Kyllä se on alhasesta ÄOsta ja nek*ujen/musujen paskakulttuurista kiinni..

Minun inhimilisyys riittää vain niille jotka auttais minua jos sota syttyy..

Loogisesti ajatellen nuo nek*ut ja muslimit ei ikinä anna turvapaikkaa valkoiselle miehelle.

Nämä valkoiset "antirasistit" on hyödyllisiä idiootteja, ne luulee, että jotain muunrotuisia oikeasti kiinnostaa paskaakaan, kuinka paljon ne niitä "suvaitsee". Muunrotuiset vain käyttää niitä hyväksi omien etujen ajamiseen, ja "antirasisti" menee kontalleen ja ottaa nöyränä monikulttuuria kakkoseen, koska niin vaan pitää tehdä, koska orjuus ja kolonialismi.

Ja jos joku konflikti tai sota tulee, niin se muunrotuinen vastapuoli näkee kaikki valkoiset samana valkoisena massana. "Antirasistista" valkoista ei suojaa siinä vaiheessa mikään "me olemme kaikki yhtä" jeesustelu tai lässyttäminen rotujen tasavertaisuudesta. Eli ei siitä jeesustelusta tule loppujen lopuksi mitään palkkaa.

• 987098
        rotutohtori.ravistelee kirjoitti:

Nämä valkoiset "antirasistit" on hyödyllisiä idiootteja, ne luulee, että jotain muunrotuisia oikeasti kiinnostaa paskaakaan, kuinka paljon ne niitä "suvaitsee". Muunrotuiset vain käyttää niitä hyväksi omien etujen ajamiseen, ja "antirasisti" menee kontalleen ja ottaa nöyränä monikulttuuria kakkoseen, koska niin vaan pitää tehdä, koska orjuus ja kolonialismi.

Ja jos joku konflikti tai sota tulee, niin se muunrotuinen vastapuoli näkee kaikki valkoiset samana valkoisena massana. "Antirasistista" valkoista ei suojaa siinä vaiheessa mikään "me olemme kaikki yhtä" jeesustelu tai lässyttäminen rotujen tasavertaisuudesta. Eli ei siitä jeesustelusta tule loppujen lopuksi mitään palkkaa.

Erittäin hyvin sanottu, itseä hävettää noiden puolesta kun katsoo niitä mustien, muslimien yms. etnisten ihmisten joukossa protestoimassa.. etninen väki ei arvosta heitä paskankaan vertaa minään muina kuin hyödyllisinä työkaluina.

• haaska.video

Mikä tämä on? -päkölänen :)

https://www.youtube.com/watch?v=IkGvrrRYRLI

• tyhmyyttä

Ruotsin yleisradioyhtiö (SVT) raportoi henkilöstön joutuvan tappo- ja raiskausuhkausten kohteeksi hoitaessaan jengien aseselkkausten uhreja, jotka ovat usein rikollisia. Uhkaajat ovat sairaalaan ryntääviä ”klaaneja”, joihin uhrit kuuluvat.

Norrköpingin Vrinnevin sairaalan nimettömänä pysyttelevä ensiapuhoitaja totesi: ”Joissakin tilanteissa on lähes varmaa, että uhrien sukulaiset tulevat ryntäämään potilasosastoille syyttämään ja uhkailemaan hoitohenkilökuntaa”.

SVT:n Ruotsin 15 suurimmalle sairaalalle teettämän kyselyn mukaan sairaalahenkilökunta ”yhä tavallisemmin” kokee ”ilmapiiriin uhkaavana” hoidettaessa ampumalla haavoitettuja uhreja sekä potilaita, joilla on yhteyksiä jengeihin tai rikollispiireihin.

Gangstereiden, rikollisten ja klaanien uhkailun ja väkivallan levittäytyessä Ruotsin sairaaloihin, hoitajat usein piilottavat nimikylttinsä salatakseen identiteettinsä. He pelkäävät työajan ulkopuolella tapahtuvaa hyökkäystä, peläten hyökkäyksen kohdistuvan jopa omaan perheeseen ja lapsiin.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe