Ja työttömiä ja siksi eivät saa naisia. Paljonkos ätmeillä on ulosottovelkaa?
Raha on kuitenkin aika tärkeä osa parisuhdetta, ei työtön velkainen voi antaa suhteessa mitään naiselle.
Ätmit on köyhiä
14
226
Vastaukset
- ätminki
Ei kannata olla töissä, jos ei ole naista.
Ulosotossa ei ole senttiäkään.
Menen heti töihin, jos ja kun naisen saan. Rahalla saa tarpeellista ja kehittävää
Tarvin 6000 rahaa. "Uuteen autoon ,opiskelu koneeseen ja liikunta välineeseen" siinä on ongelmaa kun 500euroo menee joka kuukausi osamaksuun.
- Buhahaha
En ole työtön mutta köyhä varmaankin olen, kun mulla ei sitä 6000 euron kuukausipalkkaa mikä palstan naisten mielestä on se keskiverto normipalkka miehelle.
- resurssit-on-kemia
Naiset on hyväksikäyttäjiä ja tunnevammaisia ja siksi pilaavat monen miehen elämän. Paljonkos naiset on miehiä hyväksikäyttänyt?
Raha on naiselle tärkein osa parisuhdetta, ei naiset rakasta miestä vaan miehestä saatavaa hyötyä, eikä sellaisella miehellä nainen mitään tee josta ei hyödy tarpeeksi. - kaikysyäsaa
Mikä on köyhä. En tunne sanaa köyhä. Jokaisella on katto pään päällä, jokainen saa ruokaa ja vaatteita, töihin voi mennä jos on käynyt peruskoulun. Jokaisella teillä on läppäri ja puhelin, tv, pleikkari, hienoja vaatteita, auto, fillari. Ei köyhällä ole tuollaisia tavaroita.
Nyt puhuttiin varmaankin suhteellisesta köyhyydestä eikä absoluuttisesta jota on tosiaan Suomessa hyvin vähän jos ollenkaan
- ätmi166cm
Velkaa jotain 40 000 euroa. Onneksi ne vanhenee tammikuussa.
- kaisanoasaa
Ei ole senttiäkään ulosottovelkaa.
Ei ole velkoja, mutta tukitahojen varassa elän eikä jää mitään sukanvarteen.
- kaisanoasaa
Suomessa on 400 000 työtöntä, onko kaikki muka ätmejä ettei naisia ole ollenkaan työttöminä?
No työtön nainen kuitenkin vaatii komeaa rikasta miestä. Velkaa ei ole, työpaikka löytyy ja säästöjä n 50 000€.
- Totuuss
Jossain lehdesä luki että 300 000 suomalaisella on ulosottovelkaa. Ei kaikki ole ätmejä vaan suurin osa on sellaisia jotka on töissä.
- kygjiurfhhcch
Jaa kuitenkin työttömiä jännämiehiä naiset elättävätkin, kun taas tienaava dippainsinööriätmi runkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039