Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+itse+oon+lukenut+palstalta+paljon+myös+töissäkäyvien+at-miesten+kirjoituksia,+vaikka+itse+edustankin+sossupummiosastoa.+Ei+työttömyys+tietenkään+nosta+kenenkään+tasoa,+mutta+jos+on+tarpeeksi+ulkonäköä+ja+supliikkimies+niin+ei+siitä+kovin+paljon+haittaakaan+ole.
21.08.2017 09:45
Kuolisin+jo+ennen+puoltaväliä.
20.08.2017 17:55
Mistä+oot+saanut+semmosen+käsityksen,+että+kaikki+ätmit+on+sossupummeja?
20.08.2017 17:53
Ei+tätä+enää+kauaa+jaksa.+Keskivaikea+masennus,+juon+kohtuudella,+ei+ole+kavereita+eikä+harrastuksia.+Kuolemaani+jää+suremaan+vanhemmat,+veli+ja+sisko.
15.08.2017 19:20
Mun+ihannenainen+ei+ainakaan+haluaisi+lapsia.+Maailmassa+on+ihan+tarpeeksi+ihmisiä+enkä+ite+ole+mikään+lapsi-ihminen.+Mut+suurin+osa+miehistä+haluaa+varmaan+jatkaa+sukuaan.
14.08.2017 19:25
Kaikki+jnelmoivat+loppupeleissä+mahdollisimman+tasokkaasta+kumppanista.+Useimpien+vain+täytyy+tyytyä+vähempään+jos+haluaa+kumppanin+ylipäätään.+Se,+että+myöntää+itselleen+kuinka+karusti+parisuhdemarkkinat+toimivat+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa+ettei+antaisi+ihmisarvoa+alemman+tasoisille+ihmisille.+Tässähän+puhutaan+alemmasta+tasosta+vain+parisuhdemielessä,+ei+ihmisenä+yleensä.
14.08.2017 14:40
Ei+kaikkiin+täydy+yrittääkään+tehdä+vaikutusta,+mutta+mitä+enemmän+potentiaalisia+kumppaneita+sitä+helpompaa+on+löytää+se+oikeasti+kiinnostava+johon+tehdä+vaikutus.+Korkeatasoisena+nirsoilukaan+ei+haittaa+kovin+paljon.
14.08.2017 14:35
Varmasti+taso+nousee+monella+miehellä+tässä+iässä+varallisuuden+ja+kokeneisuuden+myötä+jos+pitää+vielä+itsestään+fyysisesti+hyvää+huolta.+Itse+olen+taas+köyhempi,+lihavampi,+masentuneempi+ja+yhtä+kokematon+kuin+kymmenen+vuotta+sitten+joten+olen+entistä+alemmalla+tasolla.
14.08.2017 14:15
Sehän+on+vaan+loogista+että+parinmuodostuksen+logiikkaa+miettivät+eniten+ne+joilta+se+ei+onnistu.+Markkina-arvot+koskettaa+kyllä+kaikkia+kumppania+etsiviä+jaksaa+siitä+teorioida+tai+ei.+Oma+markkina-arvo+määrää+sen+kuinka+paljon+mahdollisia+kumppaniehdokkaita+on+olemassa+joista+sitten+on+mahdollista+valita+se+oma+unelmakumppani.+Korkean+markkina-arvon+omaavilla+on+erittäin+paljon+kumppaniehdokkaita+jolloin+pariutuminen+käy+helposti+eikä+pariutumisen+teoriapuolella+täydy+vaivata+päätään.
13.08.2017 15:28
Ihmiset+tasottavat+parisuhdekandidaatteja+alitajuisesti,+vaikkeivat+sitä+miettisikään+ja+itselleen+myöntäisi.+Vai+väitätkö+sinä,+että+syrjäytynyt,+mielenterveysongelmainen,+työtön+ja+ruma+ihminen+olisi+parisuhdemarkkinoilla+kovaa+valuuttaa?
13.08.2017 15:17
Markkina-arvoteoria+perustuu+keskiarvoihin.+Yksittäisen+ihmisen+mielipiteillä+ei+ole+väliä+vaan+sillä+minkä+tasoisena+ihmistä+keskimäärin+pidetään.+Miten+se+on+niin+vaikeaa+tajuta?+Minä+olen+useimmille+naisille+hc-atm+vaikka+jollekin+poikkeustapaukselle+saattaisin+olla+unelmamies+(epäilen+kyllä).
13.08.2017 15:14
Ei+tietenkään,+mutta+yleensä+älykkään+suunnittelun+puolustajat+tuntuvat+viittaavan+siihen,+että+se+suunnittelija+olisi+kaikkivoipa+jumala.+Tietenkin+kaiken+olisi+voinut+suunnitella+jokin+vähemmän+täydellinen+olento,+milloin+se+on+vähemmän+älykästä.+Mutta+onko+koko+suunnittelijasta+olemassa+mitään+todisteita?
Elämä+on+hyvin+voinut+syntyä+maapallon+ulkopuolellakin.+Panspermia+hypoteesilla+on+omat+kannattajanaa,+mutta+yksinkertaisempaa+on+olettaa+elämän+syntyneen+maassa.
11.08.2017 12:51
E)+Kaikki+saisivat+elää+sellaista+elämää+kuin+haluaisivat+kunhan+eivät+satuta+toisia.+Mahdoton+ajatus+konservatiiviänkyröille?
10.08.2017 19:24
Painovoima+on+kuitenkin+fakta+vaikka+Newtonin+teoriat+kuvasivat+sitä+puutteellisesti.+Tämän+voi+todeta+kuka+tahansa+joka+tiputtaa+jotain+tai+tippuu+itse.+Nykyinen+evoluutioteoria+näyttäisi+kuvaavan+evoluution+faktaa+hyvin+joten+ei+ole+tarvetta+löytää+mitään+uutta+joka+parantaisi+teoriaa.+Hiukkastutkijat+yrittävät+löytää+tiedon+palasia,+jotta+saataisiin+muodostettua+kaikki+luonnon+perusvuorovaikutukset+selittävä+Kaiken+teoria,+mikä+ei+siis+todellakaan+ole+vielä+samalla+tavalla+"valmis"+kuin+evoluutioteoria.
Älykkäästä+suunnittelusta+sen+verran,+että+jos+siihen+uskoo+niin+täytyy+olla+sokea+kaikille+meissä+oleville+"suunnitteluvirheille"+tai+sitten+kaikki+ne+täytyy+selittää+jollain+rappeutumisella+joka+on+eräänlaista+käänteistä+evoluutiota+jonka+mekanismi+on+epälooginen.
10.08.2017 19:10
Juu,+Wikipedia+sanoo,+että+Newton+oli+areiolainen+eli+kielsi+kolminaisuusopin.+Jeesus+oli+hänen+mielestään+siis+Jumalan+ensimmäinen+luomus,+ei+Jumala+itse.
10.08.2017 15:34
Sittemmin+löydetyt+kvanttimekaniikan+ilmiöt+taas+rikkovat+illuusion+luonnon+järjestelmällisyydestä.+
Ei+pidä+unohtaa,+että+Newton+fanitti+myös+alkemiaa+ja+on+ennustanut+Jeesuksen+toisen+tulemisen+vuonna+2060.
10.08.2017 15:27
Ehkä+et+tosiaankaan+ole+ymmärtänyt+evoluutioteoriaa.+Evoluutio+on+fakta+jota+evoluutioteoria+kuvaa.+Tieteellisiä+teorioita+hiotaan+tai+hylätään+aina+kun+uutta+niihin+sopimatonta+todistusaineistoa+ilmaantuu+jos+ilmaantuu.+Uskonnot+ne+tarjoavat+lopullisia+totuuksia.
Minä+en+kyllä+pidä+kreationismia+mitenkään+virkistävänä+vaan+äärimmäisen+ummehtuneena+ilmiönä+jonka+luulisi+jo+tällä+tiedon+aikakaudella+jääneen+historian+sivuille.
10.08.2017 15:11
Ujous+ja+nörttiharrastukset+omasta+mielestäni+ellei+henkilö+ole+todella+ruma.
08.08.2017 18:02
Kyllä+Newton+on+vaikuttanut+maailmanhistoriaan+paljon+enemmän+kuin+Jeesus.+Jessen+olemassaolosta+ei+olla+edes+varmoja.
08.08.2017 17:47
Mä+oon+sairastanut+masennusta+jo+vuodesta+2004+eikä+loppuä+näy.+Joten+vakava+sairaus+löytyy.+Tästä+syystä+työhistoria+on+olematon+enkä+ole+koskaan+seurustellut+saati+harrastanut+seksiä.+Ei+ole+kavereita+ollenkaan+ja+olen+niin+köyhä+etten+voi+harrastaa+juuri+mitään+(ei+ole+kyllä+enää+kiinnostustalaan).+Perheenjäseneni+ovat+myös+köyhiä+ja+suurin+osa+mielenterveysongelmaisia.+Joten+elämäni+on+sitä+että+makaan+kotona+ja+syön+roskaruokaa+ja+käyn+välillä+kuntouttavassa+työtoiminnassa.+Oikein+mikään+ei+enää+kiinnosta,+paisun+kuin+pullataikina+ja+kunto+on+kuin+satavuotiaalla.
Sano+nyt+rehellisesti+mitä+järkeä+mun+on+pitkittää+tätä+kurjuutta?
04.08.2017 14:53
13 / 30