Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+se+oli+hienoa+aikaa+ennen+kun+kaikki+normista+poikkeavat+ajettiin+itsemurhaan
01.05.2019 18:24
Eikö+pitäisi+tehdä+jotain+niille+syrjintää+ja+kiusaamista+tuottaville+asenteille+kun+lähteä+syyttämään+kiusattuja+siitä,+että+eivät+voi+olla+kuin+kaikki+muutkin?+Kyllä+ihmiset+aina+keksivät+kiusaamisen+kohteen+jostain+ja+vika+kiusaamisessa+on+yksin+kiusaajassa.
01.05.2019 17:43
En+mä+nyt+lähde+noin+tarkkaan+määritteleen+noita+nimityksiä.
01.05.2019 17:39
No+minä+ainakin+olen+saanut+homomiehiltä+jonkin+verran+ehdotuksia+kun+taas+naisilta+en+yhtään.+Eivät+tosin+ole+nämä+homot+mitään+komeimpia+tapauksia+olleet.
01.05.2019 17:27
Mitä+sillä+nimityksellä+on+väliä?+Jos+on+todennut+elämänsä+aikana,+että+juuri+kukaan+nainen+ei+ole+kiinnostunut+niin+kyllä+sitä+silloin+alkaa+pitämään+itseään+loogisesti+parisuhdemarkkinoilla+alemman+tasoisena+miehenä.
01.05.2019 17:24
Voisin+seurustella+jos+näyttäisi+tarpeeksi+naiselta.
Itse+olen+jonkin+verran+bi-curious+heteromies.
01.05.2019 17:00
Ja+sukupuolenkirjausleikkaus+ei+ole+millään+tavalla+verrattavissa+uskonnosta/kulttuurista+johtuvaan+silpomiseen.
01.05.2019 16:57
Mitä+helvetin+haittaa+siitä+sinulle+on+jos+joku+haluaa+vaihtaa+sukupuoltaan?+Muokkaavat+ihmiset+muutenkin+kehoaan.+Sitä+paitsi+biologinen+sukupuoli+ei+todellakaan+ole+kaikissa+tapauksissa+helposti+määritettavä+asia+ja+siihen+vaikuttaa+muutkin+asiat+kuin+näkyvät+värkit.
01.05.2019 16:56
No+ei+todellakaan+ole.+Esimerkiksi+siskoni+sinkkuelämä+on+jatkuvaa+miesten+vaihtumista+ja+itse+en+taas+ole+käynyt+edes+treffeillä+koskaan.
29.04.2019 23:34
Opiskelen+tällä+hetkellä,+mutta+tuntuu+taas+väärältä+alalta.+En+ole+32+vuoden+aikana+ollut+töissä+juuri+ollenkaan.
29.04.2019 23:32
En+mä+ketään+syyttänyt.+Toisille+vaan+sinkkuus+merkitsee+kukasta+kukkaan+hyppäämistä,+toisille+jotain+ihan+muuta.+
Ja+en+saa+iloa+enää+juuri+mistään.+Kärsimyksen+vuoksi+ei+ole+mieltä+elää.
29.04.2019 23:07
Naisten+harvemmin+tarttee+kumppaninpuutteen+vuoksi+itseään+tappaa.
29.04.2019 23:01
Sama+artikkeli+pisti+silmään+tänään.+Hyvä+kun+lehdissä+jaellaan+itsarivinkkejä+vuoden+suurimman+itsemurhakuukauden+aluksi.+Olenkin+tässä+itse+etsinyt+jo+pitkään+kivutonta+metodia.
29.04.2019 22:59
Se+on+tapa+miestiä+naisille+ja+ytmeille+mitä+on+ätmin+elämä:+itsemurha+alati+mielessä.+Ätmin+elämässä+ei+ole+juuri+iloa,+joten+miksi+ei+tappaisi+itseään?
29.04.2019 22:57
Varmasti+menettää+osan+ihmisistä+luottamuksen+kun+kaikki+eivät+osaa+ajatella+tarpeeksi+pitkälle,+että+mitä+haittaa+100%+avoimuudesta+voisi+olla.+Onneksi+tässä+maassa+löytyy+niitäkin,+jotka+kannattavat+vastuullista+mediaa.+
Sanopa+nyt,+miksi+jokaisen+yksityishenkilön+olisi+välttämätöntä+tietää+kaikki+faktat+rikoksista+epäillyistä+henkilöistä?+Pahimmillaan+siitä+on+suurta+haittaa+poliisin+työlle+kun+ulkopuoliset+alkavat+sekaantua+asioihin.
15.01.2019 13:25
Syy,+miksi+valtamedia+"peittelee"+joitakin+raiskaustapauksia+on+se,+ettei+median+tehtävä+pitäisi+olla+järjestää+mitään+ajojahteja+joiden+ansiosta+hysteeriset+ihmiset+menevät+pahimmassa+tapauksessa+lynkkaamaan+joukolla+syyttömän+ihmisen.+Sivistysvaltiossa+on+poliisi,+jonka+tehtävä+on+tutkia+rikoksia+ja+ottaa+syylliset+kiinni+ja+oikeuslaitos,+jonka+tehtävä+on+langettaa+tuomiot+saadun+todistusaineiston+perusteella.+Ja+jokainen+syytetty+on+syytön+kunnes+toisin+todistetaan.+MV-lehden+kaltainen+paskajulkaisu+taas+ei+ota+mitään+vastuuta+mistään+vaan+julkaisee+huhuja+faktoina+vähät+välittämättä+seurauksista.
14.01.2019 20:18
Pentti+Linkola+on+varmaan+näkyvin+vihreä+joka+haaveilee+paluusta+menneisyyteen.+Mutta+hän+ei+kuulukaan+enää+puolueeseen+ja+halveksii+koko+porukkaa.+Kuitenkin+Linkola+on+varmaan+suosituin+vihreään+ajatteluun+taipuvainen+persumielisten+keskuudessa.+Suurin+osa+Vihreistä+taas+luottaa+tulevaisuuden+teknologiaan,+uusiutuviin+energianlähteisiin+ja+keskittämiseen.+Minäkin+olen+tosin+aina+ihmetellyt+tuota+vihreiden+ydinvoima+ja+GMO-vastaisuutta+(varsinkin+kun+halutaan+taistella+ilmastonmuutosta+vastaan)+,+mutta+alkaa+vihreissä+nykyään+olemaan+jo+jonkin+verran+nämäkin+hyväksyvää+porukkaa.
12.01.2019 15:13
Toisille+jotkut+epäkohdat+voivat+tuntua+pieniltä+kun+ne+eivät+kosketa+omaa+elämää+millään+tavoin.+Monesti+huonoon+tilanteeseen+on+päädytty+ihan+ihmisten+typerien+uskomusten+vuoksi,+eikä+suinkaan+älykkään+pohdinnan+seurauksena.
Minä+en+usko+sellaisiin+viisaisiin,+jotka+osaisivat+ratkaista+maailman+suurimmat+ongelmat,+koska+nämä+ovat+niin+monimutkaisia+ja+monet+ratkaisuehdutukset+sotivat+niin+ihmisluontoa+vastaan,+että+ne+eivät+saa+kannatusta.+Helpoilta+kuulostavat+ratkaisuvat+ovat+monesti+kaikkea+muuta+kuin+toimivia.
12.01.2019 10:35
Pitäisikö+myös+yläikäraja+nostaa+esim.+60+ikävuoteen,+jotta+liian+seniilit+ajatukset+eivät+pääsisi+läpi.+Ja+tietty+ao-raja,+jotta+elämänkoululaisten+mielipiteillä+ei+olisi+mitään+väliä.+Tuloraja,+jotta+köyhien+mielipiteitä+ei+pitäisi+kuunnella+jne.
Jos+kaikki+ihmiset+olisivat+konservatiiveja+eläisimme+yhä+kivikautta.
12.01.2019 10:23
Joo,+niin+luulisin,+mutta+ajattelin,+että+toi+edellinen+joka+tuota+termiä+käytti+kertoisi+omin+sanoin+mitä+tuo+käytännössä+tarkoittaa.+Monikulttuurisuuden+käsittää+ihmiset+hyvin+eri+tavoin.
11.01.2019 16:06
2 / 30