Minua ei tarvitse syytellä homofoobikoksi, sillä olen itsekin bi-seksuaalinen mies, mutta pikkuhiljaa alkaa nyppiä muutama asia homoissa. Tuntuu siltä että ulkonäkö on homoille jotenkin hirveän tärkeä asia. Naisten mieleen tietysti on että mies kiinnittää huomiota ulkonäköönsä jne, mutta itse olen sitä mieltä että nämä trendihomot eivät ole järin puoleensavetäviä. Tai eihän ulkonäkö tai pukeutumistyyli sinänsä koskaan mikään miinus ole, mutta kun yleensä ne älykkäimmät tapaukset eivät pahemmin jaksa välittää ulkonäöstään. Itseeni muutenkin vetoaa sellainen tietty luonnollinen huolettomuus, että vedetään päälle vähän mitä sattuu, ei mitään trendikuteita tai (varsinkaan) geeliä blondatuissa hiuksissa.
Itse ihastun yleensä vähän nörttimäisiin poikiin, jotka ovat fiksuja ja tavallisen näköisiä - ja takuuvarmasti *heteroita*.
Eli tässä siis ongelman ydin; olen luopumassa toivosta että löytäisin jonkun oikeasti älykkään, ei-pinnallisen, ei-ulkonäkökeskeisen bi- tai homopojan. Se tuntuu mahdottomalta homokultuurissa, sillä homot tuntuvat olevan yhtä pinnallisia kuin naisetkin - 'ihannemies'-käsitekin on monelle synonyymi 'ideaaliulkonäkö'-käsitteen kanssa. Siis ihastuvatko homot oikeasti vain ulkonäköön? Ja miksi koko homokulttuurissa tietyn stereotyyppisen ulkoisen olemuksen tavoittelua pidetään suotavana?
Huoh. Rasittaa vaan kun olen tälläkin hetkellä ihastunut erääseen ihanaan poikaan, joka vaikuttaa sen verran älykkäältä kaverilta että ei millään voi olla homo tai bi. Käyvätkö homot edes yliopistoja? Ikinä? Itselläni vähän sellainen käsitys että perushomoa kiinnostaa enemmän juominen ja yhdenyönjutut kuin opiskelu ja että heitä löytää enemmän joistain kampaaja-ammattikouluista kuin vaikkapa luonnontiedepainotteisista yliopistoista.
Homot ovat yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin naiset
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se siitä väitteestä, että ätmi voi aina ryhtyä homoksi. Ei ätmi kelpaisi homoille yhtään sen enempää kuin naisillekaan.
No minä ainakin olen saanut homomiehiltä jonkin verran ehdotuksia kun taas naisilta en yhtään. Eivät tosin ole nämä homot mitään komeimpia tapauksia olleet.
- Anonyymi
Miksi olet homo kun voisit olla hetero? Ei ole tervettä tuo tuollainen.
- Anonyymi
Ap. on bi, ei homo.
- Anonyymi
Oliko yllätys?
- Anonyymi
Yliopistolta niitä homoja vasta löytyykin, mutta nörteissä ehkä vähemmän kun aseksuaalisuus korreloin nörttiyden kanssa.
- Anonyymi
Teknis-luonnontieteellisillä aloilla ei ole homoja. Humanistimiehet on homoja.
- Anonyymi
Olet ehkä ollut edellisissä elämissäsi nainen, huolehdit itsestäsi eri tavalla kuin maskuliininen mies.
Voisit myöskin kysyä joltain näkijältä kuka olet ollut ja alkaa terapiassa työstää tuota. "Naisten mieleen tietysti on että mies kiinnittää huomiota ulkonäköönsä jne, "
Luulisi sitten, että miehet tekisivät niin..
Kumpi on pinnallisempaa: kiinnittää huomiota omaan ulkonäköönsä, vai vaatia potentiaalisia kumppaneitaan kiinnittämään huomiota ulkonäköönsä, että se miellyttäisi itseä ?- Anonyymi
Hmm..muna vai kana -kysymys
- Anonyymi
On tämä nykyinenkin vihreiden puheenjohtaja hieman samannäköinen, kuin taannoinen edesmennyt Suomen Tomppa.
- Anonyymi
yleensä homot ja lesbot kyllä eroittuvat ns. normaaleista ihmisistä hyvinkin. Yleensä jos normaaliin seurueeseen pyrkiin saalistamaan mies/nainen, tai joku joka ei tiedä sukupuoltaan, niin kannattaa aina varmistaa vaikkapa vaivihkaan viemällä tämä ehdokas ns unisex- vessaan asianlaidan toteamiseksi.
- Anonyymi
Oi miten herttainen kommentti. Meillä homoilla ei ole tapana kaapata heteroseurueilta itsellemme kumppania. Meillä on yleensäkin aivan omat seurapiirimme joista aina löydämme kumppanin itsellemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi miten herttainen kommentti. Meillä homoilla ei ole tapana kaapata heteroseurueilta itsellemme kumppania. Meillä on yleensäkin aivan omat seurapiirimme joista aina löydämme kumppanin itsellemme.
Miksi te sitten ehdottelette heteroille kuten Tehtaanpuiston homo teki Halla-aholle?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955