Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. ."+Minne+muuten+tasakattojen+lumet+putoavat?"Yleensä+talon+rakenteisiin+kun+vesi+aikansa+seisoo+jossain+nurkassa+ja+haihtuu.Viisaat+tasakatot+ovat+pikkuhiljaa+saaneet+päälleen+harjan.+No,+tämä+vain+mutua+ja+naisen+logiikkaa.
  2. 60+luvun+elämäni+oli+kilttiä++elämää+kotona+ja+koulussa,+asuin+ihan+koulun+vieressä.+ja+mulla+sattui+olemaan+eräs+entinen+huippu-urheilija+jumppamaikkana+ja+siitä+seurasi+,+koripalloa+ja+maastojuoksua+ja+vaikka+mitä+urheilua+harrastettiin.+Isä+suunnistajana+sai+vielä+pitkin+metsiä+juoksemaan.+Partiossa+kuljettiin,+ja+leireiltiin+yhtenään,+oli+talvileiriä+ja+vaellusta+kesäisin.Sitten+oli+kuvisope,+joka+houkutti+vaikka+mihin+kerhoon+mukaan,käsillä+tekeminenkin+tuntui+mukavalta+jutulta.+Kouluaikaan+olin+vielä+teiniliittolainen+ja+sitä+kokoustusta+koululla+pidettiin..+15+vuotiaana+sain++koiranpennun+ja+senkin++kanssa+tuli+touhuttua.++elämäsä+oli+paljon+liikuntaa.Poikien+perässä+vain+juostiin+milloin+koripallo-ottelussa+milloin+muka+pesäpallomatsia+harjun+kentällä+katseltiin,+hitsin+jännäähän+se+oli.+Kirjeenvaihtokavereita+oli+läheltä+ja+kaukaa,+Afrikasta+oli,+en+edes+muista+maata+ja+Englannista+ja+Italiastakin+Anna-Maria.beatleseitä+kuuntelin,+kovin+oli+hepposet+äänentoistolaitteet+siihen+aikaan,+mutta+televisio+tuli+taloon.Sitten+70+luvulla+isoon+maailmaan,,+rautatieaseman+lähellä+ison+talon+vielä+isommilta+näyttäviä+portaita+noustiin+ja+olo+tuntui+makealta.+Tätä+mä+haluan+,+tää+on+mun+juttu,+ja+siitä+tuli+moneksi+vuodeksi+mun+juttu.+Nyrkit+oli+savessa+ja+siveltimet+heilui+jos+heilui,+kiihkeää+politikointia+,+pyörin+siellä+viisaampien+jaloissa+lakkoilin+ja+tein+porukassa+kaikkea+muutakin+hoopoa.++Seitkyt+luku+siinä+meni+lopulla+tein+töitä+ja+olin+opiskelevinani.+Kevytmielisen+hepsankeikan+elämän+opin+ja+se+tuntui+ihan+mukavalta.