Vapaa kuvaus

Olen kiva ja huumorintajuinen urheiluhullu. Tuutko jutskaa? Kotieläimet: koira Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista

Aloituksia

32

Kommenttia

386

1. Tätä lapsirääkkäystä on tapahtunut ja tulee tapahtumaan aina jatkossakin niin kauan, kunnes asiaan oikeasti puuttuu korkeampi taho tehostamalla työntekijöiden valvontaa. Ei ihme, että päiväkodeissa tapahtuu sitä sun tätä, kun päiväkodin johtajakin sai tiedon tästä tapauksesta myöhässä. On moneen kertaan todettu juttu, ettei asioita hoideta kunnolla, ellei ole valvontaa.

Minä suostun vaikka maksamaan ylimääräistä tulevien lasteni päivähoidosta, mikäli päiväkoteihin palkataan valvojia ja asennetaan tallentavat valvontakamerat. Lapsen turvallisuus ei ole missään rahasummassa mitattavaa!

Toivon hartaasti, ettei Suomi ajaudu neuvostoliittolaiseen kasvatusperjaatteeseen. Itse oli neuvostoaikana päiväkodissa nykyisessä Ukrainassa, ja muisto sikäläisestä päiväkotikasvatuksesta elää yhä. Päiväkotitädit hakkasivat minua ja muita tarhan lapsia ihan ilman syytä. Tänäkin päivänä minulla on arpi päässä kerrasta, jolloin satuin päiväkotitädin tielle vessassa ja hän tönäisi minua, 3 -vuotiasta lasta, niin että päästäni tuli verta. Neuvostoaikana tälläinen lasten lyöminen oli ikävän yleistä.

Venäjällä on tänäkin päivänä ikävän yleistä lasten pahoinpitely. Porukkaa on siinä maassa paljon, joten orpojakin löytyy paljon. Ikävän monet perheet adoptoivat orpolapsia palvelijoiksi.

Speed info -lehden viime vuoden kesäkuun numerossa oli juttu eräästä sairaanhoitajasta, joka adoptoi 6 eri ikäistä lasta. Vanhimmat tekivät koko päivän työtä ja saivat ruokaa vain kerran päivässä. Nuorin lapsi oli muistaakseni 8kk:n ikäinen. Hänet tämä nainen hukutti purusankoon, jossa oli kissan ulostetta, koska lapsi huusi nälissään. Vanhin lapsista oli 10 vuoden ikäinen. Loppujen lopuksi tämä nainen kyllästyi lasten valituksiin siitä, että heillä oli nälkä ja kylmä asua ulkovarastossa, sekä nukkua varaston betonilattialla. Joku tällä naisella päässään kilahti ja hän tappoi lapset eri tavalla, mm. polttamalla ja haustaamalla elävänä, sekä tukehduttamalla heidän omaan virtsaansa ja oksennukseensa, yhden hän lehtijutun mukaan tapatti kipushokkiin kaivamalla tämän silmät ulos.

Tälläistä sattuu ikävän usein ympäri maailmaa. Helppohan on vahingoittaa itseään heikompaa ja puolustuskyvytöntä. Tehdään yhdessä kaikkemme sen eteen vastaavan ennaltaehkäisemiseksi!