Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Haluan+asua+yksin.+Vihdoinkin+saa+elää+omilla+ehdoillaan.+
En+sentään+ole+ihan+yksinäinen,+kaveri+käy+lomillaan+ja+viikonloppuisin,+on+vielä+työelämässä.
En+ikinä+tunne+itseäni+yksinäiseksi,+minulle+yksin+olo+on+ylellisyyttä.+
Ymmärrän+ihmisiä+jotka+eivät+elä+vapaaehtoisesti+yksin,+se+on+varmaan+rankkaa.
15.10.2019 10:41
Pitää+lsätä.+Olen+ollut+netissä+kun+ei+ole+jaksanut+paljon+muutakaan.
Äskettäin++löysin+hyvin+virkistävää+ja+viihdyttävää++you+tubesta.
https://www.youtube.com/watch?v=qMglBwfhsN4
14.10.2019 21:30
Niveliä+kolottaa,+vähän+on+tukkoinen+olo+mutta+ei+ole+kurkkukaan+kipeä.+Siksi+ihmetyttää+kun+kuume+nousi+ilman+muita+kun+nivel+oireita.+Onneksi+nyt+on+helpottanut.+Kävelin+jo+vähän+aikaa+ulkona+tänään.+Silti+en+ole+vielä+ihan+normaalissa+kunnossa.+Selvästi+Inkivääri+on+auttanut.+Ainakin+uskon+niin.
14.10.2019 21:09
Kai+sellaisen+taidon+että+osaat+olla+kanssani+samaa+mieltä?
38,5+kuumetta,+en+kai+muuten+täällä+viitsisi+olla.+Mitään+ei+oikein+jaksa.+
Nyt+olen+kaikkien+kans+samaa+mieltä,+kunhan+olo+korjaantuu.
14.10.2019 20:02
Eipä+kiinnosta.+Tuollaista+sattuu+siloin+tällöin.+Miksi+pitäisi+juuri+minun+tai+meidän+puuttuq+asiaan.
14.10.2019 19:57
Uskoisin+köyhyyttä+olleen+aina.++Ei+edes+Ohisalo+voi+asialle+mitään.
14.10.2019 18:09
Viime+aikoina+on+ilahduttanut+Inkivääri.
On+ollut+muutamana+päivänä+kuumetta+++ylimmillään+38.5+en+ole+hätääntynyt.+
Pureskelen+inkivääriä+pari+kerta+vrk.+on+pahaa+mutta+tehokasta.+
Nyt+ei+ole+kuumetta,+en+silti+ole+aivan+varma+tulevasta.
14.10.2019 17:26
Mihin+kopioon?
Kiitos+neuvosta.+:D
Olet+aina+vain+yhtä+symppis.
Ei+riitä+kiinnostus+tämän+enempään,+joten,+älä+vastaa.
01.10.2019 17:55
https://www.youtube.com/watch?v=C1Jpyy8AJwA&list=RD28PPqlc39Qw&index=2
Suru-+aika+vieläkin+Dimitri+oli+paras...
01.10.2019 17:41
Se+olikin+aikamoinen+tärsky.+Pirka-kenkää+oli+pidettävä+kuusi+viikkoa+jalkaleikkauksen+jälkeen,+se+oli+niin+iso+ja+kömpelö+että+lensin+nurin.+
Onneksi+on+kova+pää.+Jonkin+aikaa+näkyi+kirkkaita+pisteitä+silmissä.+
Eilen+auton+ovea+avatessani+oven+yläreuna+kolahti+tosi+kipeästi+leukaluuhun,+sattui+juuri+eteen+kun+olin+kumarassa,+avaan+oven+aina+reippaasti+joten+iskussa+oli+voimaa.
Iän+myötä+taitaa+tapaturma-alttius+lisääntyä.+
Vielä+viiletän+pyörällä+pitkiä+matkoja,+sähköpyörän+akku+alkaa+olla+lopussa,+aika+kallis+hankittava,+taidan+ostaa+vasta+ensi+kesäksi+jos+en+telo+itseäni+sitä+ennen.
03.09.2019 10:40
Olenhan+minä+täällä,+elävänä+ja+voin+hyvin.+
En+ole+juuri+netissä+viihtynyt,+ulkohommissa+aika+paljon+ja+olen+tehnyt+pitkiä+pyörälenkkejä.
Muutaman+kerran+olen+vastannut+anonyymina+kun+salasana+unohtui+enkä+viitsinyt+hakea+uutta.+Nyt+korjasin+senkin.
02.09.2019 17:48
Ajan+hammas+leikkaa+jokaista,+aika+on+armoton.+
Olen+pannut+merkille+että+näyttelijät+jotka+ihan+äskettäin+näyttelivät+nuoria+ihmisiä+ovatkin+tulleet+vanhaksi.+Tämä+kertoo+vain+siitä+että+itselle+on+käynyt+samoin.+
Joskus+tulee+vastaan+ihminen+joka+on+kaukaisesti+tutun+näköinen,+aikansa+kun+kelaa+niin+alkaa+tulla+mieleen+kun+henkilö+on.
04.05.2019 21:59
Samaa+mietin.+En+usko+että+Ben+on+kovinkaan+hyvillään+jo+oman+taustansa+vuoksi.
01.05.2019 17:45
Helluntailaisesta+kodista+suoraan+naimisiin+ja+syntyi+lapsi,+toinen+kun+täytin+kasikymentä.+Siihen+loppui+lapsenteko.
En+tiennyt+aloittajan+mainitsemista+asioista+mitään.
Olen+kyllä+elänyt+elämääni+sitten+kun+lapset+pääsivät+omilleen.+Muutin+toiselle+paikkakunnalle+synnyinseudulle.+Kouluttauduin+ja+töitäkin+oli+niin+että+voi+valita.
Asuimme+miehen+kanssa+erillään+kun+hän+sairastui.+Muutin+takaisin+siitäkin+syystä+että+ensimmäinen+lapsenlapsi+oli+syntynyt.+
Lupasin+hoitaa+miestä+vähän+aikaa,+siinä+meni+pitkälti+toistakymmentä+vuotta,+aluksi+työn+ohella+ja+myöhemmin+kokpäiväisenä+omaishoitajana.+
Nyt+olen+leski+ja+nautin+elämästäni,+koskaan+ei+ole+liian+myöhäistä.
01.05.2019 10:59
Ei+kukaan+lainamiestä+huoli.+
Tietysti+jos+tarvitsee+vaikkapa+remonttiapua+niin+voisi+käydä.
01.05.2019 10:51
Luin+kyllä+ja+kokeilin+heti.+Kun+käänsin+keittimen+nurin+lavuaarin+päällä+niin+aika+paljon+siitä+tuli+vettä.+
En+olisi+tiennyt+tätäkään+jos+en+seuraisi+aikaani++:)
29.04.2019 19:39
Moccamasteriin+jää+aina+noin+vajaa+desi+vettä+sisään,+samaa+voi+olla+muissakin+keittimissä.+Jos+pitää+pidempää+taukoa+keittimen+käyttöön+otossa+niin+vesi+ei+ole+eää+ihan+raikasta.+
Olen+kaatanut+veden+pois+kääntämällä+keittimen+nurin,+en+tiedä+onko+siitä+haittaa.
29.04.2019 09:21
Minustakin+Moccamaster+on+ylimainostettu.+
Varmaan+luullaan+että+korkeampi+hinta+takaa+laadun.+Minulla+on+Kylillä+Moccamaster+mutta+usein+keitän+halvemmalla+kun+siinä+kahvi+tulee+mielestäni+parempaa.+
Yksin+ollessani+käytän+murukahvia,+kun+siihen+tottuu+niin+menettelee.+
Olin+välillä+vuosia+ilman+kahvia,+olen+vähitellen+alkanut+juomaan+uudelleen.
28.04.2019 16:49
Jälkeenjääneelle+voi+tehdä+testamentin+asumisoikeudesta+vaikka+olisivat+avoliitossa,+näin+olen+kuvitellut+olevan.+
Itselläni+on+asunto+ja+mökki+omissa+nimissäni,+maksoin+miehen+osuuden+tyttärelle.+
Niin+kauan+kun+jaksan+pitää+molemmat+seilaan+mökin+ja+keskustan+asunnon+väliä.+
Täällä+muuttotappio+alueella+asunnot+eivät+tee+kauppaansa.+Pelottaa+jos+asunto+jää+jälkikasvun+riesaksi.+
Onpa+ainakin+paikka+missä+käydä+jos+mieli+tekee+synnyinseudulle.
Ovat+kyllä+kotiutuneen+niin+hyvin+sinne+ruuhkasuomeen+että+aina+vain+harvemmin+käyvät.
26.04.2019 18:44
Loppu+pelissä+ei+kukaan+omista+täällä+mitään.+Kaikki+lähdemme+yhtä+köyhänä+kuin+syntyessämme+
Tärkeintä+että+viihtyy+elämässään+ja+ympäristössään.
25.04.2019 18:59
3 / 165