Miten säilynyt?

Anonyymi

Näin äsken torilla vanhan työkaverin, jota en ole nähnyt pariinkymmeneen vuoteen. Sanoin: sinähän näytät ihan samalta. Hän: No kyllä minäkin sinut tunsin.
Tarkoittaako että olen sitten lujasti rupsahtanut?

63

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmeisimmin tarkoitti.

Ihmisten ulkonäkö muuttuu jokaisella laillaan. Pöndellä aina joskus törmää koulukaverein, osan tuntee jo kaukaa, joitain ei tahdo tunnistaa ollenkaan. Yks hyvä tuttu näytti kerran pahvista ajokorttiaan, ei ollut paljoakaan ulkonäkö muuttunut. Lähinnä hämmästeltiin sitä, täysin samanlainen ruutupaita kuvassa ja kymmenien vuosien jälkeen. :D

=DW=

• Anonyymi

Persunkin tuntee ulkonäöstä, viimeistään kun alkaa puhua.

• Anonyymi

Suvakin tuntee huulihalkiosta, haavi auki aina, mitään järkevää ulostamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvakin tuntee huulihalkiosta, haavi auki aina, mitään järkevää ulostamatta.

Varsinkin lemusta joka tulee mariisätkästä.

• Anonyymi

Junteissa noita ilmiöitä, jotkut jääneet lapsuusnäkönsä vangiksi, jotkut vanhentuneet, jotkut muuten vain rupsahtaneet, jotkut timmejä, komeitakin - jota sarjaa itse edustan.

• Anonyymi

ja jotkut kuvittelevat kaikenlaista itsestään, kun silmänsä eivät aukene kunnolla, vaan muistot ja mielikuvat pyörivät mielessään. Usko, uho ja uskottelu toimivat!

Kaikenlaisia sitä löytyy täältäkö
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja jotkut kuvittelevat kaikenlaista itsestään, kun silmänsä eivät aukene kunnolla, vaan muistot ja mielikuvat pyörivät mielessään. Usko, uho ja uskottelu toimivat!

Kaikenlaisia sitä löytyy täältäkö
        .

Kannattelee peilistä siikata komean etumaiseman lisäksi profiili, nii huomaa luiskaotsaisuuren.

• Anonyymi

Jotkut ovat tehty vanhoihin nahkoihin jo nuorena .

• Anonyymi

---minäkin tapasin menneinä viikkoina ihmisiä, jotka aikoinaan olleet opiskelijoina ja työharjoittelijoina nuorina vuosinaan - olivat ilona ihmisille jo silloin ja edelleenkin vahvoina ammattilaisina terveydenhuolllon parissa ammattioaajina ja asiakasneuvonnassa - hyviä työntekijöinä.

• Anonyymi

- aika armoton ja raakalaismainen elämä kyllä jåttaa jälkensä ihmisiin - olipa uskontojen uhoa tai enempikin väkivaltaisten kohtaamista elonsa aikana tai sukujen piirissä tai kohtaloa kolhujenja rusikoinnin merkeissä - kaikki ihmiset eivät kasva aikuisiksi ihan samaan tahtiin.

• Anonyymi

En ihan ole samaa mieltä sillä perintö geenit vaikuttavat eniten.

• Anonyymi

Tarkoittaa, mutta niin me rupsahdamme kaikki. Toisen nopeammin kuin toiset. So what?

• Anonyymi

Rouva huus jo kaukaa, että hei hei Sanelma, ja toinen kysyi että mistä tunsit miut ko siit on niin pitkä aika, nii sano no ulsterista! Siintä tunnistin.

• Anonyymi

Ulkonäöstä puheenollen....Voiko nainen näyttää enemmän miehen näköiseltä ...kuin naisjuoksija Caster Semenya.....hänellä on nainen puolisonakin....ehkäpä jättää kilpaurheilun nyt kun testestoronitasoaan pitäisi laskea....Aika epäreilua ollut jo pitkään...

mimmimum-..mi

• Anonyymi

Elämä on.

Tolla juoksijalla on jokin geenijuttu tms, eli ei ole doupannut. Urheilussa kyllä yleensä kehuttais superlahjakkuutena, jostain syystä kävivät ton yhden mimmin kimppuun. Kun pitempi koripalloilija parempi, kuin pätkä, eli tasa-arvon kannalta pitäis kai laittaa metriraja palloilijalle ja jos liian pitkä, sitten vaan jalkojen lyhennykseen. Kun mitäpä sitä ihminen pituudelleenkaan voi.

=DW=

• Anonyymi

Pituudesta on myös hyötyä ...ainakin koripalloilija Markkasella...pituus 2m13senttiä....
        Kai tuo Semenia sitten omistaa ainakin yhden naiseuden merkin .....muutoin mies....

mimmimum-..mi

• Anonyymi

--säteilyä vai lavakarismaa -monilla naisillakin on hormonihäiriöitä kilpirauhanen on pieni elin ihmisten kaulan alueella - sillä kuitenkin aika suuri tehtävä ihmiselimistössäkin.

• Anonyymi

Faktaa on se, että UV- säteily on ihon pahin vihollinen varsinkin vaaleaihoisille. Etenkin vanhemmat tietämättömät sukupolvet uskovat ihan päinvastaista. Espanjassa lomailu oli tosi cool 70-luvulla. Itsensä grillaajat paistoivat ja paistavat edelleen ihoansa tärviölle, huomattu on.

Toinen pahis on sokeri. Se kovettaa kollageenit ja ihon stretch- ominaisuus kärsii. Sokerista saa myös ruman pömppömahan ja vyötärö katoaa. Näissä on syy useiden ihmisten ennenaikaiseen vanhenemiseen.

Jotkut vanhenevat normaalisti. Se vaan on hitaampaa ja kauniimpaa kuin sokeri rusketus kuurilaisilla. Huonoja valintoja on myöhäistä korjata enää tässä iässä. Ei hyvin säilymistä kannata väheksyä, mitä joissain kommenteissa havaitsin. Kaikki eivät ole tehneet virheitä, joihin edellä viittasin.

• Anonyymi

Semenya kantaa isoa testosteronimäärää, josta syystä ylivoimainen naisten sarjassa. Nyt on maailmalla päätetty, että hänen täytyy laskea teston tasoa lääkkeen avulla. Siitä ovat riemastuneet mm Seta, että tasa-arvo kärsii, mutta voi kysyä eikö kärsi muut naiset tollasesta monsterista. Selvästi miehen oloinen jopa kirveellä veistetty naama!

• Anonyymi

Paljon miehekkäämpi kuin monilla miehillä.

• Anonyymi

Kyllä maailmaan äijämäisiä naisiakin mahtuu, ei se minulta ole pois. Ihan hyvä vaan, että on erilaisia ihmisiö. Itse yritän pysyä maltillisesti naisellisessa olemuksessa. Maltillisessa siksi, että vuosien varrella ja edelleenkin minun makuuni turhan konservatiivisten alakulttuurien miehet ovat kiusallisen kiinnostuneita minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maailmaan äijämäisiä naisiakin mahtuu, ei se minulta ole pois. Ihan hyvä vaan, että on erilaisia ihmisiö. Itse yritän pysyä maltillisesti naisellisessa olemuksessa. Maltillisessa siksi, että vuosien varrella ja edelleenkin minun makuuni turhan konservatiivisten alakulttuurien miehet ovat kiusallisen kiinnostuneita minusta.

Mitä kummaa "konservatiivista alakulttuuria" tarkoitat. Kiinnostaa ;)
        Avaa nyt juttua edes vähän, pliis.

• Anonyymi

Venkulat, varmaankin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kummaa "konservatiivista alakulttuuria" tarkoitat. Kiinnostaa ;)
        Avaa nyt juttua edes vähän, pliis.

No joo, mannet ovat jostain syystä tykänneet. Yks sano, että mulla on ihan varmasti manneverta. Juu en menny halpaan. Myös nuo lähi-idän miehet ovat yrittäneet lähestyä. En ole läski, kuten stereotypioiden pohjalta oletetaan. Koko 38, pituus 164 ja lihaksia on ei pötsiä. Normaalia kai. Okei pitkää vahvaa tukkaa löytyy, mutta löytyyhän sitä kaikilta terveiltä. Johtuisko sitten kohtuullisen kokoisista rinnoista (ei kuitenkaan utareista). Pyydän varmuuden vuoksi anteeksi. Vanhahan ei saa olla nätti.

Tiedä häntä, mutta jo alakäisenä huomasin, että mannemiehet olivat kiinnostuneita. Mulla on kumminkin perinteisesti miehinen koulutusammatti ja sen mukainen logiikka.
        Ai niin unohdin kertoa, että myös muutkin machoasenteiset saattavat olla toisinaan kiusallisen tuttavallisia.
        Ehkä minä en ole ymmärtänyt asemaani pelkkänä riistana, ja että vaikeasti tavoiteltava onkin paras teofee

• Ylellä on alkanut kiva uusi sarja Ystävättäret. Siinä tuntuu olevat naisilla ulkonäköpaineita ja myös elämänmuutoksia. Myös pientä huumoria ja komediaakin vähän havaittavissa. Aion alkaa seuraamaan koska sarjan naisten ongelmiin on ihan kiva eläytyä. Jospa ne omat huolet ja rupsahdukset ja rypyt saisivat pientä etäisyyttä sarjaa seuratessa. Eka jakso oli hauska ja kuitenkin niin totuudenmukainen samanaikaisesti.

• Ajan hammas leikkaa jokaista, aika on armoton.
      Olen pannut merkille että näyttelijät jotka ihan äskettäin näyttelivät nuoria ihmisiä ovatkin tulleet vanhaksi. Tämä kertoo vain siitä että itselle on käynyt samoin.
      Joskus tulee vastaan ihminen joka on kaukaisesti tutun näköinen, aikansa kun kelaa niin alkaa tulla mieleen kun henkilö on.

• Anonyymi

Kukahan lienee lanseerannut tuon "rupsahdus" -sanan ikääntyneen ulkonäköön liittyen. Ja milloin. En muista omassa lapsuudessani tai nuoruudessani tuota sanaa kuulleeni. Minusta vanhat ihmiset olivat vanhoja, ei niitä syynätty sen tarkemmin.
      On se jotenkin kivempi lähestyä kuolemaa vanhaksi muuttuneen kuin että olisi vuosikymmeniä ollut 20-vuotiaan näköinen. Tosin varma en ole.

• Anonyymi

SeiItisenloikkaaja onkin Kai nainen, kun hyppää naismaisesti pitemmälle kun miehet.
        Ellei ole roubattu.

• Anonyymi

Milloinkas se Kari Kuuva levytti sen "Rupsahda rauhassa rakkaani mun....."? Puhuttiinko ennen sitä rupsahtamisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloinkas se Kari Kuuva levytti sen "Rupsahda rauhassa rakkaani mun....."? Puhuttiinko ennen sitä rupsahtamisesta?

Varmastikin, muttei ehkä julkisesti niiin kovin paljoa kuin nykyään, kun kaikesta pamlataan. - Nm. Oli päätä tai häntää tai ei

• Anonyymi

mun äiti rupsahti 88v iässä,kun sai useita vakavia kohtauksia 1 vuoden aikana. Itsekin aioin usein sanoa ulkonäysät ja kun hän kerran katsoi peiliin niin ihmetteli. Seuraavat 7 vuotta nuortui , kunnes lähti paremmille maille.

• Anonyymi

Niin se menee, monista hehkeistä naisista tullut vanhoja rupukoita ja pojista äijänkäppänöitä.

• Anonyymi

Toinen samanikäinen sanoo; ikä on vain numeroita, mutta minä samanikäinen olen vanha!

• Anonyymi

Oliko vieläkin pätkä töissä.

• Anonyymi

Masa Niemi paino töitä 46 vuotta, ennenku alkoi pitkästyttää

• Vastaavassa tilanteessa tuskin ensimmäinen ajatus olisi ollut omassa ulkonäössä,
      ihan muut asiat vanhan tutun tapaamisessa kiinnostaa kuin ulkonäkö.

Niinhän se menee, että tietyssä vaiheessa saattaa kuulla kommentin "Oletpa hyvin säilynyt"
      "Olet niin nuoren, hyvän näköinen", "Nuorrut vain"
      silloin kannattaa vetäistä huumorikahvasta.

• Anonyymi

Kyllä siinä alkukättelyn jälkeen siirrytään sairasluetteloon ja vertaillaan lääkemääriä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siinä alkukättelyn jälkeen siirrytään sairasluetteloon ja vertaillaan lääkemääriä.

Jos niitä omia pallolaajennuskertomuksia ei satu olemaan kerrottavaksi asti,
        ainahan voi rupatella tuttunsa tukoksista tai serkun vaimon sydänvaivoista unohtamatta naapurin emännän sytostaattihoitojakaan..
        Aina löytyy läheltä liippaava ja se on hyvää vertaistukea, aina on lohdullista kuulla, että kaikista elämässä selviää tai sitten ei.

• Anonyymi
        maissii kirjoitti:

Jos niitä omia pallolaajennuskertomuksia ei satu olemaan kerrottavaksi asti,
        ainahan voi rupatella tuttunsa tukoksista tai serkun vaimon sydänvaivoista unohtamatta naapurin emännän sytostaattihoitojakaan..
        Aina löytyy läheltä liippaava ja se on hyvää vertaistukea, aina on lohdullista kuulla, että kaikista elämässä selviää tai sitten ei.

Minä tein jo muutama vuosi sitten "pesäeron" naispuoliseen kaveriini joka ei muusta osannut puhuakaan kuin entisten työkavereidensa syöpä- ym sairauksista tai sitten selosti vain lastensa tekemisiä. Näitä jaarituksia saattoi joutua kaksikin tuntia kuuntelemaan ja kertaakaan hän ei kysynyt mitä minulle kuuluu, eikä häneltä suunvuoroa saanut. Asiaa ei auttanut vaikka monesti sanoin että minulle ventovieraiden sairaudet ei kuulu minulle eikä hänen niistä pidä kertoa muillekaan. Sittemmin jos sattui jotain oikeaa asiaa hänelle niin laitoin tekstiviestin kun soittamalla ei asiaa saanut perille kun ei häneltä saanut suunvuoroa jos ei puhunut päälle. Samalla selvisi sekin että se olinkin vain minä joka piti yhteyttä yllä.

• Jotain varmaan merkitsee sekin, että vanhat kaverini, niin naiset kuin miehetkin, eivät tee mitään numeroa tavatessaan minut.
      Jotain varmaan ei ole muuttunut.

H.

• Anonyymi

Eivät viitsi tai ilkee..

• Anonyymi kirjoitti:

Eivät viitsi tai ilkee..

H.

• Anonyymi
        hunksz kirjoitti:

H.

Jos se on tuo jankkaaminen...

• Anonyymi

Ulkonäön muuttumisesta en osaa sanoa mitään, mutta meitsille sanotaan aika usein: "tunsin äänestä". Nm. Äänellinen

• Anonyymi

Minulle tuon sanoi poliisi, joka oli aiemmin työskennellyt vartijana työpaikallani. En muistanut häntä, mutta puhalluksen yhteydessä tuli haasteltua sen verran, että äänestä minut tunnisti.

• Anonyymi

Omasta puolestani toivoisin, että ihmisen luonne kehittyisi ja paranisi vanhetessaan. Tulisi ulkonäön palvomisen tilalle inhimillisyys ja välittäminen. En voi kehua itseäni niistä, mutta kauhistelen silti lehdestä äsken lukemaani juttua Venäjän lento-onnettomuudesta.
      Koneen takaosassa olleet paloivat paljolti siitä syystä, että etuosassa olleet jäivät pelastamaan laukkujansa ja tukkivat niin poistumistien etuosaan.

• Anonyymi

Kaitpa sitä on ihan ikäisensä näköinen. Tutut tunnistaa kyllä.
      Tein sellaisen havainnon, että nyt kun jumpparyhmässä ihmiset ovat iloisempia, seurallisempia kuin aluksi, niin kyllä hymy ja iloiset silmät ihmisiä nuorentavat.
      Joo. Olen kokeillut erilaisia balsamointivoiteita,,mitkä vähän hoitavat ihoa, mutta no jaa. Hyvä leikkaus hiuksissa nuorentaa ja että ne on viitsitty jotenkin laittaa.
      Eilen kaukaa ihailin iäkkään ihmisen nätisti laitettuja kiharaisia hiuksia, niin näytti heti pirtsakammalta. Eihän sitä pirteää voi esittää. Teeskentelyä.
      Jos on kipua ja vaivaa (suruakin), niin miten sitä virkeyttä voi pusertaa.
      Kannattaa ottaa auringosta voimaa ja iloa, mutta varovaisesti aurinkoa.
      Tämä nyt oli vähän tällaista ulkoista jupinaa, mutta senhän me ensimmäisenä muissa näemme.
      Ei kandee laskea ryppyjä 😎

Beng

• Anonyymi

suruakin mahtuu aina maailmaankin paljon ihmismieliin -
      tiedättekö millaisia asioita yhteiskunnissa nimitetään hiljaisiksi tsunameiksi - esm tauti- ja sairaustilat joihin mitkään antibiotit eivät tehoa - kai monista muistakin ilmiöistä voisi käyttää tota ilmaisua -sen verran rankkaa kaaosta aiheuttaa myös kanssaihmisten eloon tavalla jos toisellakin.

• Anonyymi

Auswitsissä ei ollut paskamahoja kuin vartijoita.

• Luin jostain että meissä on jonkin verran neanderthalin ihmistäkin.
      Siitäköhän tulee kulmien lata kyräily jos asiat tai ihmiset eivät miellytä.

• Anonyymi

Vaimon vinoilua. Kun tuon ikäluokan tietämissä jokunen tuttavamme mainitsi jotain positiivista nuorekkaasta ulkonäöstäni ja olemuksestani, niin vaimoni kommentti oli "hyvinhän spriissä säilyy"!
      Vuosia myöhemmin lausuma oli muuttunut muotoon "kunhan ei katso edestä päin".

• Anonyymi

Niin, miksi siis pitää ”säilyä”? Onko se joku itseisarvo, jos ei vanha vanhalta näytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, miksi siis pitää ”säilyä”? Onko se joku itseisarvo, jos ei vanha vanhalta näytä?

Lienee naisille tärkeämpää kuin miehille.
        Minulle on tärkeintä millaiseksi tunnen oloni ja mihin pystyn sekä fyysisesti, että henkisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säilyminen tarkoittaa oikeastaan eniten terveenä pysymistä. Sitä, että on pysynyt normaalipainoisena, habitus on hoidettu ja liikunta- yms. toimintakyky tallella. Muuten ulkokuorelle käy joka ikiselle iikalle samalla viisiin, eikä siitä niinkään ole kyse, kun puhutaan iäkkään säilymisestä. - Nm. Näin sen näen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säilyminen tarkoittaa oikeastaan eniten terveenä pysymistä. Sitä, että on pysynyt normaalipainoisena, habitus on hoidettu ja liikunta- yms. toimintakyky tallella. Muuten ulkokuorelle käy joka ikiselle iikalle samalla viisiin, eikä siitä niinkään ole kyse, kun puhutaan iäkkään säilymisestä. - Nm. Näin sen näen

Kuoressa on kaksi tasoa. Löysä iho ja uurteisuus ja toisaalta kokonaishamo joka kielii fyysisestä kunnosta.
        Pelkkien ikävuosien perusteella vedetään helposti johtopäätöksiä.
        Kun vaimoni oli fillarihaaverin jälkeen keskusairaalassa ja kotiuttamisen yhteydessä oli vaikeuksia saada invataksia kuljettamaan koska asumme hissittömässä talossa ja portaita asuntoomme on 46kpl.
        Vaimo oli pystykannettavassa kunnossa. Ei voinut heittää olkapäälle.
        Vaimoni sanoi lekurille, että onhan siellä 74v mies joka käy salilla. Lekuri loihe lausumaan, ettei sellaista oteta lukuun lainkaan vaan sanoi, että pelastuslaitokselta voi tilata kantoapua.
        Vaimo painoi talvivaatteineen noin 60kg ja minä olin vetänyt syksyllä maasta normitangossa 200kg.
        Emme tarvinneet pelastuslaitoksen apua. Olisin kantanut yksinkin tuollaisen 60kg käppänän mutta veimme sen hellävaraisesti ylös yhdessä taksikuskin kanssa.
        Uurteinen naama ei haitannut yhtään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuoressa on kaksi tasoa. Löysä iho ja uurteisuus ja toisaalta kokonaishamo joka kielii fyysisestä kunnosta.
        Pelkkien ikävuosien perusteella vedetään helposti johtopäätöksiä.
        Kun vaimoni oli fillarihaaverin jälkeen keskusairaalassa ja kotiuttamisen yhteydessä oli vaikeuksia saada invataksia kuljettamaan koska asumme hissittömässä talossa ja portaita asuntoomme on 46kpl.
        Vaimo oli pystykannettavassa kunnossa. Ei voinut heittää olkapäälle.
        Vaimoni sanoi lekurille, että onhan siellä 74v mies joka käy salilla. Lekuri loihe lausumaan, ettei sellaista oteta lukuun lainkaan vaan sanoi, että pelastuslaitokselta voi tilata kantoapua.
        Vaimo painoi talvivaatteineen noin 60kg ja minä olin vetänyt syksyllä maasta normitangossa 200kg.
        Emme tarvinneet pelastuslaitoksen apua. Olisin kantanut yksinkin tuollaisen 60kg käppänän mutta veimme sen hellävaraisesti ylös yhdessä taksikuskin kanssa.
        Uurteinen naama ei haitannut yhtään!

" Löysä iho " ! - Nm. Mikä / mitä se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Löysä iho " ! - Nm. Mikä / mitä se on

Kyllä ainakin minulla ihon kimmoisuus on kadonnut aikaa sitten. Vaimoni sinnittelee vastaan hölväämällä kasvoihinsa joka ilta jotain stöfnöä.

• Anonyymi

Ehkä oli hämillään olit itse tosi kaunisti vanhentunut.Varsinki jos olet normi painoinen ja hän kerännyt kiloja vatsan seutu.Oli myrkkyä hänelle!

• Anonyymi

Kai jotenkin olen säilynyt kun viimeksi 10 vuotta sitten näkemäni ihminen pysäytti kadulla ihan nimeltä mainiten ja kyseli mitä kuuluu :) Kuitenkin olen tuon 10 vuoden aikana lihonut jokusen kilon ja tukkakin kasvanut pitemmäksi eikä ole enää niin laitettu. Hän kyllä kovasti väitti että en ole muuttunut yhtään :D

• Anonyymi

Viina ja tupakki näkyy naamasta ja vanhentaa nopeasti.
      Siilivain

• Anonyymi

Totta, ainakin niiden liikakäyttö. Samoin toisilla olemus on aina jotenkin vanhanoloinen, ei siinä mitään pahaa ole, jokainen on oma persoonansa mutta tietty tyyli vanhentaa.

En halua olla ikinuori vaan voin ilolla ja avoimuudella olla juuri ikäiseni näköinen. Uskalla n ja haluan kuitenkin pukeutua omalla tavallani ja aika lailla se menee perusnuorisomuotiin, jos näin voi sanoa. EN toki kulje rikkinäisissä farkuissa tai liian pienissä puseroissa mutta kuitenkin...

Boho tyyli on ominta ja viihdyn siinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, ainakin niiden liikakäyttö. Samoin toisilla olemus on aina jotenkin vanhanoloinen, ei siinä mitään pahaa ole, jokainen on oma persoonansa mutta tietty tyyli vanhentaa.

En halua olla ikinuori vaan voin ilolla ja avoimuudella olla juuri ikäiseni näköinen. Uskalla n ja haluan kuitenkin pukeutua omalla tavallani ja aika lailla se menee perusnuorisomuotiin, jos näin voi sanoa. EN toki kulje rikkinäisissä farkuissa tai liian pienissä puseroissa mutta kuitenkin...

Boho tyyli on ominta ja viihdyn siinä!

"Ikinuori" ei kuitenkaan tarkoita vaatetusta eikä muutakaan ulkoista habitusta, vaan sitä, miltä sisällä, henkisessä olemuksessa näyttää ja kuuluu. - Nm. Våårin ymmärretty aihe

• Anonyymi

Todella outoa, jos joku ei 20 vuodessa vanhenisi yhtään. Paras hyväksyä vaan, sekä oma että toisten muuttuminen. Sitä paitsi, toisten ulkonäön arvosteleminen on aina epäkohteliasta ja moukkamaista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7145
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3294
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      138
      1568
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      237
      1367
    5. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    6. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1335
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1210
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1155
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1114
    Aihe