Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tukka+hyvin,+kaikki+hyvin,+näkyykö+kello+:)
Otan+hyvin+lievän+pehmennyksen+kerran,+pari+vuodessa.+Hiukseni+ovat+hyvin+paksut+ja+liukkaat,+ilman+pehmennystä+ovat+hankalat.+Kestää+hyvin+siihen+asti+kunnes+kasvaa+pois.
Olen+saanut+kehuja+hiuksistani,+ovat+kiiltävät+ja+terveen+näköiset.+Luottokampaajani+osaa+tehdä+oikein,+ei+pilaa+hiuksiani.+Kerran+erehdyin+ottamaan+permanentin+muualla,+tulos+oli+järkyttävä+vaikka+varoittelin+että+ei+tarvise+mitään+kovia+käsittelyitä.+Olin+kuin+sormi+olisi+pantu+pistorasiaan.+Piti+vain+odottaa+hiusten+kasvamista.
02.09.2018 12:00
Mikä+vikaa+naisten+alapäässä+on+jos+on+täyttänyt+60++?
Ei+ainakaan+enmpää+kuin+60++miesten+alapäässä.+Naisille+on+kaikenlaisia+salvoja+ja+Vagifemiä,+ne+pitävät+paikat+kimmoisina,+mikäli+rouva+Sumariin+on+uskominen.+Mitä+miehillä+on+vastaavaa?
02.09.2018 11:52
Teillä+on+lavuaari+alhaalla+tai+mies+on+aivan+erityisen+pitkä.+Vai+ottaako+jakkaran+avuksi.+
Minusta+on+hyvin+epämukava+tapa+pestä+ahterinsa+vaikka+ylettyisikin.
Kaikilla+on+käsisuhku+pöntön+vieressä,+sillä+on+helppo+pestä.
01.09.2018 19:48
Ei+ollut.+Noin+kolmevuotinen+perheen+isä.+Punatukkainen+ja+pisamainen.+Hänen+suhtautumisessaan+oli+jotain+joka+miellytti+kovasti,ei+ollut+virallinen+ja+jäykkä+kuten+kirkkoherra.
01.09.2018 10:39
Minä+ihastuin+rippikoulussa+pappiin.+Onneksi+ihastus+oli+yksipuolista.
31.08.2018 23:25
Ei+kai+Paloman+ensirakkautta+voi+verrata,+vain+vuoden+ikäero.+
Minä+muistan+ensirakkauteni.+Yritin+aina+satuttaa+itseni+samoille+paikoille+missä+hän+oli.+Sitten+myöhemmin+rakkauteni+kuoli,+syytä+en+muista.+
Olen+kuullut+että+hän+menehtyi+äskettäin+Alzhemerin+tautiin.+Elämä+on+lyhyt,+jollakin+vielä+lyhyempi.+
Mitä+se+kenellekään+kuuluu+jos+presidentillä+on+puolison+kans+hyvä+olla.+Jo+ei+olisi+niin+kai+olisi+herra+lähtenyt+omille+teilleen.+
Onhan+Katri-Helenallakin+paljon+enemmän+ikäroa+kalakaverinsa+kanssa.
31.08.2018 23:21
On+todella.+Kai+heille+on+sattunut+jokin+virhe.+En+ainakaan+muuta+voi+keksiä.
31.08.2018 23:09
Hän+mainostaa+jotain+salvaa+emättimen+kuivuuteen.+Oli+kuulemma+kirvellyt+kovasti+ja+saanut+avun.+Valitettavasti+hänet+nähdessäni+tulee+mieleen,+ai+tämä+on+se+kuivap...+Sama+tulee+mieleen+kun+kaunis+nainen+mainostaa+ulostuslääkettä,+ensin+on+tuskaisen+näköinen,+mutta+anna+ollakkaan,+meni+vessaan+ja+tuli+pois+tanssahdellen.+
Nämä+molemmat+lääkket+ovat+hyvinkin+tarpeellisia,+ihminen+ei+voi+mitään+sille+että+yhdistää+joitakin+asioita+näkemmiinsä+tilanteisiin.
31.08.2018 09:02
En+viitsisi+enkä+ehtisi+kirjoittelemaan+hellyydestä+enkä+muustakaan+naimisissa+olevalle+miehelle.
Jos+hellyyttä+tihkuvat+viestini+eksyisivät+vaimon+käsiin+niin+olisin+kamala+muija+joka+yrittää+rikkoa+puolisoiden+välit.+
Hellyyttä+voi+osoittaa+myös+huomaavaisella+käytöksellä,+minusta+liika+puhuminen+saa+haukottelemaan.
31.08.2018 08:53
On+noloa.+Tulee+mieleen+että+kuinkahan+paljon+samanlaisia+graduja+löytyisi+jos+alettaisiin+tutkimaan.+
En+usko+että+on+ainoa.
31.08.2018 08:45
Minäkin+olen+aika+ruskea+tänä+kesänä,+olen+ajaellut+paljon+pyörällä+ja+alkukesästä+otin+aurinkoakin.+Kasvoille+ei+tullut+lisää+ryppyjä+mutta+lieneekö+muut+ruumiinosat+jääneet+vähemmälle+rasvaamiselle+kun+iho+oli+aika+kuiva.
Näiden+saksalaisten+auringonotto+taisi+olla+jokapäiväistä+ja+kokopäiväistä+jo+vuosien+ajan.+Ei+suomessa+niin+ehdi+kärventyä.
31.08.2018 08:36
Kun+kävelin+Inglesin+nudistirannalla+niin+siellä+oli+paljon+saksalaisia+auringon+kärventämiä+iäkkäitä+ihmisiä.+Iho+oli+paksuuntunut+ja+rypistynyt+kauttaaltaan,+hyvin+ruskeita+olivat.
30.08.2018 19:38
Minusta+sanoi+eräs+mummeli+joka+ei+ollut+kaverini+että+:+"Tuo+kun+laittaa+aamulla+peilin+edessä+peruslukeman+naamalleen+niin+ei+muuta+sitä+koko+päivänä."+
En+allekirjoita,+vai+leneeköhän+se+vähäisten+ryppyjeni+salaisuus++:)
30.08.2018 19:35
Ei+minunkaaan+naamassa+ole+ryppyjä,+kaulassa+vähän.+
Olenkin+nauranut+että+lihomalla+saa+rypyt+oikaistua.+Noin+viisi+kg+pitäisi+olla+ylipainoa+jos+ikää+on+60+.+Muutenkin+pysyy+terveempänä,+niin+olen+lukenut+jostain.+Hyvin+mielelläni+hyväksyn+tuollaiset+tiedot.
30.08.2018 13:10
Samaa+mieltä.
30.08.2018 12:09
Iltapäivälehdissä+ei+juuri+muusta+puhuta+kuin+rouvien+vaatteista.+Tuntuu+että+päivän+politiikka+on+ihan+sivuseikka.
Eipä+meikäläisen+meikit+tai+vaatteet+ketään+kiinnosta.+Tänään+värjäsin+hiukseni+enkä+pääse+edes+paikallislehteen.+Kun+sanon+suoraan+niin+harmaat+hapset+pukivat+minua+paremmin,+kai+ne+kuuluu+näillä+kymmenillä+asiaan.
30.08.2018 11:56
Eilen+illalla+huomasin+että+sivut+eivät+avaudu+normaalisti.+Kun+avautuivat+niin+ehdin+kirjoittaa+kommentin,+näytti+että+ei+mennyt+perille+kun+ruutuun+ilmestyi+teksti:+Se+on+rikki+nyt.+
Kun+sivut+avautuivat+uudelleen+oli+viestini+tullut+kahteen+kertaan.+Nyt+kaikki+toimii+hyvin.
30.08.2018 11:18
Ei+näitä+ensimmäisiä+naisia+voi+oikein+verrata,+ovat+niin+erilaisia.+
Kumpikin+on+tyylikäs+omalla+tavallaan.
Silmämeikistä+olen+aloittajan+kanssa+samaa+mieltä,+jos+on+mustalla+rajatut+silmät+tulee+mieleen+panda.+
Rouva+Macronille+ei+olisi+muutama+lisäkilo+haitaksi.+Olen+huomaavinani+että+on+auringon+palvoja+se+vanhentaa+ihoa.+Ihosta+tulee+mieleen+että+olisikohan+tupakoitsija.+
Moni+65-vuotias+on+iholtaan+sileä+häneen+verrattuna.+Vaikka+ei+nämä+rypyt+olekaan+mikään+oleellinen+asia.
30.08.2018 11:12
Tuli+kahteen+kertaan,+oli+vaikeuksia+päästä+sivuille,+tuli+viesti+että+se+on+rikki+nyt,+oli+silti+kerinnyt+ottaa+viestit+tuplana.
29.08.2018 19:09
Kiusaajat+ovat+pahimpia+luusereita.+Heidän+korviensa+välissä+on+tyhjää.+Pitää+täyttää+tyhjyyttä+kiusaamalla.+Monesti+kadetivat+kiusattua,+tuntevat+sisimmässään+että+ovat+huonompia,+saavat+vähän+hyvitystä+pahaan+oloonsa+kiusaamalla.+
Minua+kiusattiin+koulussa+kun+uskovaiset+vanhempani+eivät+antaneet+pukeutua+kuten+muut+oppilaat+ja+tukan+piti+olla+letillä+vaikka+muilla+oli+monenlaisia+kampauksia.+
En+ole+luuseri,+päinvastoin,+se+on+vain+vahvistanut.
29.08.2018 19:00
32 / 165