Hei löytyykö naista joka olisi halukas vaihtamaan ajatuksia hellyydestä ja rakkaudesta.Olen 67v mies joka on kadottanut rakkauden vaimon kanssa joka ei puhu mistään kuin omista harrastuksistaan,olen yrittänyt monta kertaa ,mutta turhaan kyllä mieskin tarvitsee hellyyttä.
Hellyttä ja keskustelua
38
768
Vastaukset
normi
Hellyydestä on pulaa, mutta rakkaudesta en tiedä mitään.
Olen käyttänyt muita sanoja.
Aiotko siis tehdä syrjähypyn/hyppyjä, vai mitä suunnittelet.- mikseikiinnosta
Mitä vaimosi harrastaa?
- Bengalitikku
Harrastatko itse mitään? Mitäs jos menisit mukavuusalueesi ulkopuolelle ja hakeutuisit johonkin harrastukseen itse? Edes syksyksi ja kertoisit omasta harrastuksestasi. Mikä sua kiinnostaa.
Voithan kirjoittaa kirjeitä vaimollesi. Hän voisi pysähtyä ajattelemaan.
Ehkä se muutos on tultava itsestä, saada toinen näkemään.
Kas toiset haluavat touhuta ryhmäjutuissa, siinä missä toinen tekee jotakin kotona, vaikkapa lukee kirjaa. Toinen kokee, että elämässä tapahtuu, kun mennä viuhtoo ja kertoilee.
Älä jää ulkopuolelle ts. kotiin. Ainakaan älä tee kaikkia kotihommia yksin.
Tässä oli kirjoitus kadonneesta romantiikasta. Tee itsestäsi mielenkiintoinen! - mikseikiinnosta
Bengalitikku kirjoitti:
Harrastatko itse mitään? Mitäs jos menisit mukavuusalueesi ulkopuolelle ja hakeutuisit johonkin harrastukseen itse? Edes syksyksi ja kertoisit omasta harrastuksestasi. Mikä sua kiinnostaa.
Voithan kirjoittaa kirjeitä vaimollesi. Hän voisi pysähtyä ajattelemaan.
Ehkä se muutos on tultava itsestä, saada toinen näkemään.
Kas toiset haluavat touhuta ryhmäjutuissa, siinä missä toinen tekee jotakin kotona, vaikkapa lukee kirjaa. Toinen kokee, että elämässä tapahtuu, kun mennä viuhtoo ja kertoilee.
Älä jää ulkopuolelle ts. kotiin. Ainakaan älä tee kaikkia kotihommia yksin.
Tässä oli kirjoitus kadonneesta romantiikasta. Tee itsestäsi mielenkiintoinen!Opettele kirjoittamaan hänelle jolle vastaat. En ole aloittaja.
- tärkeilijä
Se on niin vaikeaa lukea tuossa alapuolella oleva Iso teksti:
"Vastaa alkuperäiseen viestiin". - Bengalitikku
mikseikiinnosta kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan hänelle jolle vastaat. En ole aloittaja.
Anteeksi. Oli tosiaan aloittajalle.
Kiitos opettaja.
Mutta näinkin mennään sivuraiteille. Voiskohan tuon kirjoittaa ystävällisemmin. - mikseikiinnosta
Bengalitikku kirjoitti:
Anteeksi. Oli tosiaan aloittajalle.
Kiitos opettaja.
Mutta näinkin mennään sivuraiteille. Voiskohan tuon kirjoittaa ystävällisemmin.Kirjoitin mielestäni hyvin ystävällisesti.
- Tosi.huonoksi.mennyt
Niin monet vaimot pitävät suhdetta itsestäänselvyytenä, etteivät tokene ajattelemaan parisuhteen olotilaa aamua pidemmälle. Kunhan ukko on hengissä aamukahvin aikaan.
Vaimo pitää palauttaa maankamaralle sassiin: tai vaihtaa vaimoa. Äläkä ala lässyttämään mutta kun... mutta kun meillä on muuten hyvin...
Ei ole.- Kauttahistorian
Yleensä ne ovat kyllä mieähiä jotka "pitävät suhdetta itsestäänselvyytenä".
- mies-on-suhteen-ydin
Olkoon noinkin mutta miehet eivät pihtaa.
- Ulkoinenylimys
Ja sekin on ihan helweettenmoinen vale.
- tsypy
Siltäon vaan mielenkiinto seksiin lopahtanut eikä sen suhteen ole mitään tehtävissä, jos ei ole halukas, joten anna vaimon harrastaa ja etsi itsellesi sivulemmitty, jolloin yhteiselo vaimonkin kanssa sujuu auvoisemmin, sillä pitää osata sopeutua olosuhteisiin.
- vaimo.parka
Kyllä se niin on, Että salskea nuorimies muuttuu ukkorahjukseksi. Eipä kait semmonen enää sytytä mihinkään.
En viitsisi enkä ehtisi kirjoittelemaan hellyydestä enkä muustakaan naimisissa olevalle miehelle.
Jos hellyyttä tihkuvat viestini eksyisivät vaimon käsiin niin olisin kamala muija joka yrittää rikkoa puolisoiden välit.
Hellyyttä voi osoittaa myös huomaavaisella käytöksellä, minusta liika puhuminen saa haukottelemaan.Minua huvitti kun näin ensimmäiset kuvaamasi mainokset.
Naisten #metoo-liike on johtanut tähän.
Aikaisemmin naisia oidettiin jalustalla.
Kauneina, haluttavina, ihailujen kohteeina.
Nyt ovat naiset saamassa palautetta.
Mainoksissa naiset käyvät pashalla ja raapivat munan-tuottajiaan.
Mihinkä suuntaan lie alkavat elo-kuvien-kehykset kulkemaan.
Naisia spurguina?
Tosi-elämän Frendit.
Kaato-paikan laidalla.
-
Olisi ollut naisten parenpi liittyä minun aloitteeseeni:
#MeTwicetoo :)
Tarjota pyllyään mihen rapsuteltavaksi toiseenkin kertaan.
Karvalla tai ilman.
H.
- vfihimsf
Mun mielestä vanhoiilla vaimoilla jolla ollut pitkä ja raskas työelämä - on aika paljon ihan fyysisiä kremppoja ja vaivoja - joku psykterapeutitatar palstalla toki jaksaa vinoilla että ihmsillä yleensä niin raskaita rahapusseja etteivät p-lle taivu - ei jaksa käsittää että kolari-ym revähtymä ja kurjia tyriäkin naisihmisilläkin.
- näinonkai
Ainakin kirppikseltä oli se nivustyrä. En noista lompakosta tiedä. Nykyisin enemmistö käyttää maksukortteja . Ne ei paljon lompakkoa pullistuta.
Miltä rakkaus tuntuu tai sen puute.
- totanoinnii
Ei 60 osaa sellaisesta keskustella. Liian abstrakti aihe.
- Ei-iäinenauvo
Ehkä oikeammin niin, että mistään sellaisesta mistä ei tiedä mitään, on paha ja vaikea kertoa, muuttaa sitä abstraktiota sanoiksi. Ja varsinkin kun se "rakkaus" sisältää myös toisen, sen pimeän, puolen.
- Heikunkeikku
Ei se teidän olotiloja muuttaisi, vaikka kuinka avaisin sanaisen arkkuni ja alkaisin praatailemaan hellyydestä ja kahden ihmisen välisistä keskusteluista.
Neuvoa voin kuitenkin, jos sallitaan.
Kaikista parasta on, jos naamatusten kumppanisa kanssa keskustelee ajatuksistaan ja toiveistaan.
Mihinkäs se toinen korvansa pistää, jos vaan alat ääneen puhumaan.
"Olen yrittänyt monta kertaa", et ehkä kuitenkaan tarpeeksi. Luulen.
Heh, tai sitten oot tympeä ihminen, jonka kanssa ei yhtään huvita keskustella. Mieti totakin :))) Aloittajalle: oletko yrittänyt muutoin kuin sanoin? Jos eukkos torjuu niin silloin voipi olla et hänellä ei ole sellaisia tunteita sinua kohtaan enää tai tarpeensa ovat erilaiset. Kysyppä vaikka että sopiiko hälle että jos ei häntä kiinnosta haet sitä jostain muualta. Tunteita ei voi pakottaa mutta ei myös kieltää toiselta.
- nainen-älköön-kieltäkö
Miehille seksi on hyvin tärkeä toimintaa,
mielillä on vaara sairastua eturahasen suurentumiseen jopa syöpään,
aktiivinen normaali seksielämä selkeästi ehkäisee näitä sairauksia,
alottajan kannataa kysyä vaimosltaan lupaa etsiä ulkopuolinen suhde ,
jos oma vaimo ei enään halua seksi elämää,
vanhana naisilla hormoonitoiminnan vähyys / loppuminen voi aiheuttaa haluttomuutta seksielämään,
naisen vanhetessa seksi ei enään kiinosta samoin kuin nuorempana,
vaikka kyky kyllä naisella säilyy aivan kuolemaan asti,
mutta halu voi loppua,
ei enään kiinosta,
jos vaimo on viisas, hän ei kiellä meheltään missä vaiheessa seksielämää,
vaan antaa aina sen mitä mies tarvitsee,
silloin molemmat pysyy terveenä pitempään ja avioliittokin kukoistaa pitkään, - Kymppi-napaan
Napa kymppiin!
nainen-älköön-kieltäkö kirjoitti:
Miehille seksi on hyvin tärkeä toimintaa,
mielillä on vaara sairastua eturahasen suurentumiseen jopa syöpään,
aktiivinen normaali seksielämä selkeästi ehkäisee näitä sairauksia,
alottajan kannataa kysyä vaimosltaan lupaa etsiä ulkopuolinen suhde ,
jos oma vaimo ei enään halua seksi elämää,
vanhana naisilla hormoonitoiminnan vähyys / loppuminen voi aiheuttaa haluttomuutta seksielämään,
naisen vanhetessa seksi ei enään kiinosta samoin kuin nuorempana,
vaikka kyky kyllä naisella säilyy aivan kuolemaan asti,
mutta halu voi loppua,
ei enään kiinosta,
jos vaimo on viisas, hän ei kiellä meheltään missä vaiheessa seksielämää,
vaan antaa aina sen mitä mies tarvitsee,
silloin molemmat pysyy terveenä pitempään ja avioliittokin kukoistaa pitkään,Eli sun mielestä vaimon vastoin tahtoaan pitäisi "antaa sen mitä mies tarvitsee"? Vanhemmalta naiselta se teeskentely ei enää ehkä onnistu, ei ole kyse pelkästä hyväntahtoisuudesta toisen hyväksi. Klä kai noissakin touhuissa pitää molempien olla edes jollain tavoin mukana. Kuka nyt pakkopullaa tai säälitouhua haluaa?
- OPPIKAA_OIKEIN_ELÄMÄÄN-
siilenämää kirjoitti:
Eli sun mielestä vaimon vastoin tahtoaan pitäisi "antaa sen mitä mies tarvitsee"? Vanhemmalta naiselta se teeskentely ei enää ehkä onnistu, ei ole kyse pelkästä hyväntahtoisuudesta toisen hyväksi. Klä kai noissakin touhuissa pitää molempien olla edes jollain tavoin mukana. Kuka nyt pakkopullaa tai säälitouhua haluaa?
halooo,
nainen voi a i n a olla puolisonsa kanssa,
varmasti ONKI jos rakastaa OMAA puolisoaan,
naisen EI aina ole tarve saada orgasmia, vaikka onki seksisuhteessa puolisonsa kanssa,
OMA avio oli juuri näin,
nuorena kun olimme nuori aviopari saimme m u m m o l t a elämän ohjeen,
" anna AINA miehellesi ÄLÄ KOSKAAN kieltäydy,
se on ania naiselle mahdollista ja miehelle elin tärkeä toimintaa ,
silloin säilyy terveys rakkus kuolemaan asti "
tuo ohje on hyvä edelleen kaikille avioliittoon meneville nuorille ihmisille,
rakkaus suojelee JOPA perheväkivallata,
-- meillä OLI jokapaiväistä seksiä, nuorena useita kertoja päivässä,
puolisoni odotti laukeamista aina silloin kun minä tervin orgasmin,
mutta kun itse en tarvinnu orgasmia,
puolisoni OTTI tarpeensa nopeesti SE OLI AINA minusta hyviä asia ,
molemmat oli tyytyväisiä,
kunne kuolema erotti 55v avioliitto vuoden kuluttua vakavan sairauden seurauksena,
tietenki puolisoni oli oikea komea naisten haluama MIES ,
hänellä oli pitkän avioliiton aikana myös joitaki ulkopuolisia suhteita,
MUTTA SE KUULUU MYÖS ELÄMÄÄN,
kaikkein tärkeitä elämässä on tajuta OMA PERHE ON TÄYSIN ja ERI asia
kuin houkutukset, kiusaukset
joita tulee jokaisen terveen ihmisen elämään,
halusi tai ei,
tärkeintä on tajuta mikä elämässä on täekeintä,
se on aina OMA perhe lapset ja lastenlapset,
eilen tuli TV:stä " Vuoroin vieraissa "
siinä oli loistava emämään OPETUS-FILMI ihmisille,
kannataa katsoa se uudelleen jokaisen suomalaisen avioparin aivan ALUSTA LOPPUUNASTI,
LOPPU OLI oikein ja PARAS noin ihmisten täytyy oppia ymmärtämään elämän tarkotus,
tietenki tehdä kaikkenssa että kipuja ei tulisi likkaa kenenkään kestettäväksi,
LOPPU OLI PARAS OPETUS kaikille ihmisille !
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKAAN EROTKO se on suurta tymyyttä,
opeteklaa elämään OIKEIN, toisianne rakastaen,
vain harvoissa tapauksissa ero on hyvä, - kaikki-katsokaa-
OPPIKAA_OIKEIN_ELÄMÄÄN- kirjoitti:
halooo,
nainen voi a i n a olla puolisonsa kanssa,
varmasti ONKI jos rakastaa OMAA puolisoaan,
naisen EI aina ole tarve saada orgasmia, vaikka onki seksisuhteessa puolisonsa kanssa,
OMA avio oli juuri näin,
nuorena kun olimme nuori aviopari saimme m u m m o l t a elämän ohjeen,
" anna AINA miehellesi ÄLÄ KOSKAAN kieltäydy,
se on ania naiselle mahdollista ja miehelle elin tärkeä toimintaa ,
silloin säilyy terveys rakkus kuolemaan asti "
tuo ohje on hyvä edelleen kaikille avioliittoon meneville nuorille ihmisille,
rakkaus suojelee JOPA perheväkivallata,
-- meillä OLI jokapaiväistä seksiä, nuorena useita kertoja päivässä,
puolisoni odotti laukeamista aina silloin kun minä tervin orgasmin,
mutta kun itse en tarvinnu orgasmia,
puolisoni OTTI tarpeensa nopeesti SE OLI AINA minusta hyviä asia ,
molemmat oli tyytyväisiä,
kunne kuolema erotti 55v avioliitto vuoden kuluttua vakavan sairauden seurauksena,
tietenki puolisoni oli oikea komea naisten haluama MIES ,
hänellä oli pitkän avioliiton aikana myös joitaki ulkopuolisia suhteita,
MUTTA SE KUULUU MYÖS ELÄMÄÄN,
kaikkein tärkeitä elämässä on tajuta OMA PERHE ON TÄYSIN ja ERI asia
kuin houkutukset, kiusaukset
joita tulee jokaisen terveen ihmisen elämään,
halusi tai ei,
tärkeintä on tajuta mikä elämässä on täekeintä,
se on aina OMA perhe lapset ja lastenlapset,
eilen tuli TV:stä " Vuoroin vieraissa "
siinä oli loistava emämään OPETUS-FILMI ihmisille,
kannataa katsoa se uudelleen jokaisen suomalaisen avioparin aivan ALUSTA LOPPUUNASTI,
LOPPU OLI oikein ja PARAS noin ihmisten täytyy oppia ymmärtämään elämän tarkotus,
tietenki tehdä kaikkenssa että kipuja ei tulisi likkaa kenenkään kestettäväksi,
LOPPU OLI PARAS OPETUS kaikille ihmisille !
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET KOSKAAN EROTKO se on suurta tymyyttä,
opeteklaa elämään OIKEIN, toisianne rakastaen,
vain harvoissa tapauksissa ero on hyvä,TV: ohjelma Vuoroin vieraissa ,
oli loistava opetusfimi nyky ihmisille,
- hyvä.näin
En edes muista mitä hellyys on,saatikka rakkautta.Miehille se on vaan himoa toiseen,seksiä seksiä
Sitä jos ei saa niin kaikki muu kuolee siinä sivussa.
Keskustelut ei johda myöskään mihinkään,tulee kuitenkin riitaa kumpi on oikeessa ja väärässä,kokemusta on.
Onneks kaikki edeellä mainittu on takanapäin ja saa olla yksin.En kestäisi jos tuossa sohvalla olisi joku vaatimassa jotain.
Ahdistuisin. - töött
Sekssismin puutteeseen harvoin ihmiset kään kuolevat . Enempikin vainooon ja väkvaltaan.
Mullakin muuutamia nuorempiakin tuntemattomia sukulasia jotka kyöräilee päisssään suvun vanhusten huushoolleja - liekö hmeongelmakin - aina on jotaain kateisssa heidän kylälyjenss' jälkeen
- milloin työkalut talosta - hanskojakin saa aina etsiä - ovat suosittuja varastelukohteita.
Mielellään karsisi tuttavien joukosta ne ihmiset jotka kutsumatta vanhusten koteihin tunkeilevat aseitaan esitellen - ikävä olotila kun koko elonssa joutuu henkipattona elämään.
Mitään rakkauttahan koskaan mustasukkaisuudesssaa ikinä ole - toisia ihmisiä koskaan voi omistaa
Vanhuksillakin pitäisi olla oikeus elää rauhassa omaa eloaan eikä alituiseen olla pelkkä kylän jakorasia . - Pyhä_terkkuja
Toistensa huomioiminen suhteessa on aina tärkeää; voidaan vaikka hieroa toistensa niskoja, jalkoja, päätä, jos ei huomioi mitenkään niin toinen sen kyllä tuntee itsessään. Molemmilla voi olla omiakin mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia kunhan niitä ei ole liikaa niin että toinen on aina kotona huolehtimassa kodin askareista ja toinen omissa menoissaan, silloin tuntee itsensä helposti vain toisen ihmisen tarpeiden tyydyttäjäksi.
Fyysinen seksuaalisuus on useinmiten sellaista että jos sen kanssa on nuorempanakin ollut ongelmia niin harvemmin se vanhana paranee. Sellaisilla pareilla on varmaan eniten ongelmia jos toinen kaipaa syvempää fyysistä kosketusta vaikkapa vain muutamia kertoja vuosittain ja toisella se tarve olisi viikottaista. Näin vanhempana naisena ja vuosikymmenten ajan pitkässä liitossa olleena en ole juuri koskaan kieltäytynyt seksistä ja itsekin olen aloitteellinen ja se voi vanhanakin olla todella hienoa koska tuntee puolisonsa pitkältä ajalta ja tietää että joka kerta ei voi saavuttaa sitä lopullista huippuhetkeä mutta se että puolisoa huomioidaan päivittäin ihan halailemalla ja suukottelemalla on tärkeää.
Jokin yhteinen harrastus voisi lähentää puolisoja, sen ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, pääasia että tehdään jotain molemmille mielenkiintoista juttua.- Heikunkeikku
"Pyhä_terkkuja"
Hyvän kirjoituksen kirjoitit. Varsinkin tuo "voidaan hieroa toistensa niskoja, jalkoja, päätä...."
Oi että että, mulle tuli muistoja mieleen.
Ei mennyt päivääkään, etteikö mun mieheni tai minä oltaisi kosketeltu toisiamme. Mieheni taputti peppuun jo jos kävelin hänen ohitseen. Tai kaapas syleilyyn. Tunsi silleen, että se toinen vältti ihan satasella.
Toistensa huomioon ottaminen kaikissa muissakin asioissa on hyväksi havaittu.
Eihän sitä tarvitse koko aikaa olla kuin "puo ja paita", vaan molemmilla saa olla niitä omiakin juttujaan. Omia harrastuksia tai mitä tahansa juttulaisia. Totta. Toisen huomioiminen muuallakin kuin sänkypuuhissa on se pohja kaikelle muulle, siis sille että kokee olevansa tärkeä ja rakastettu.
- Heikunkeikku
Heikunkeikku kirjoitti:
"Pyhä_terkkuja"
Hyvän kirjoituksen kirjoitit. Varsinkin tuo "voidaan hieroa toistensa niskoja, jalkoja, päätä...."
Oi että että, mulle tuli muistoja mieleen.
Ei mennyt päivääkään, etteikö mun mieheni tai minä oltaisi kosketeltu toisiamme. Mieheni taputti peppuun jo jos kävelin hänen ohitseen. Tai kaapas syleilyyn. Tunsi silleen, että se toinen vältti ihan satasella.
Toistensa huomioon ottaminen kaikissa muissakin asioissa on hyväksi havaittu.
Eihän sitä tarvitse koko aikaa olla kuin "puo ja paita", vaan molemmilla saa olla niitä omiakin juttujaan. Omia harrastuksia tai mitä tahansa juttulaisia.No voi hittolainen.
Yksi vaivainen kirjain ja koko asia kääntyy aivan erimoiseksi.
Pakko korjata.
i-kirjain kyseessä.
Kommentissani lukee "Tunsi silleen, että se toinen vältti ihan satasella".
Jaapa jaa ku eipähän välttänyt.
Nyt lisään sen yhden i-kirjaimen:
Tunsi silleen, että se toinen välitti ihan satasella.
Vä-lit-ti.
No niin, nyt rauha astui minuun.
Meen katsomaan, joko perunat olisivat kystä kyllä.
- vfihimsf
- ihmiset käyvät myös keskustelua siitä asiast ja aiheesta että onko ihmisillä jotka lapsina kokeneet vainoa ja säälimätöntä hyväksikäyttöä, mitä oikeuksia heillä olis ja toisaalta kaikki pedofiilitkin maaiilmassa hakevat oikeutuksia teoilleen jolloin uhreilleen pitkäkestoista piinaa ja häpeänkantoa
- ei ole lasten häpeä ja syy mielestäni - jos joutuneet säälimättömän hyväksikäytön kohteiksi kaikkinaisine rivoouksineen ja kirouksineen. - sattuu-ja-tapahtuu
Näin voi joskus käydä,
jos,,,
ei ku uutta hakemaan,,,,
https://www.youtube.com/watch?v=LVJJ8raMkxg- alotuksentekijälle-
Näinki voi käydä,
uuden rakastajattaren kanssa,
https://www.youtube.com/watch?v=_0QJbXF8ucI
- Sinivuokkko
Kyllä vaan, täällä yksi naisihminen joka erittäin mielellään vaihtaisi mielipiteitä kyseisestä aihiosta .
Olen usein, ihan kiusaksi asti miettinyt , mihin katoaa vuosien intohimoisen suhteen lämpö ja välittäminen ?? Miksi ihminen antaa kaiken vain luisua kätösistään . Tämä on vieläkin kipeä ja arka asia, vaikka kumppani ei voi vastata . Pettymys omaan itseeni on valtava . Miksi en jaksanut , enkä osannut tehdä toisin ? Turhaa mietiskelyä ......... kenties voisimme jutella.........- kaiken-kokenu-
Elämän mittaisessa aviossa on kaikenlaisia tunteita, tyyntä ja myrskyä, vieraissa käymistä, hylkäämistä on myös paluu oman rakkaan luokse, on lämpöä ja läheisyyttä,
vanhemmutten ihminen karsii oman ylpeytensä,
lähestyy omaa puolisoaan, haluaa unohtaa kaikki loukkaukset, oma sentäänb on aina oma,
vanhemuuten suhde paranee, tasaantuu ,
oikea kiintymys ja rakkaus pääsee vihdoin valta-asemaan,
oma puoliso on sentään oma ,
kaikkein arvokkainta elämässä,
tämän tajuaminen vie ihmiseltä kymmeniä vuosia,
sen kaiken tajuaa vasta vanhana, ja kaiken kokeneena,
älkää ikinä erotko omasata rakaasta puolisostanne, johon kerran olette silmittömästi rakastuneet,
eroa tulette harmittelemaan lopun ikäänne, kun lopulta jäätte yksi,
lapset on voinu teidät unohtaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.39915650Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1202408- 941886
- 831758
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461337- 981255
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2811158Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341140Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831129Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211093