Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ruusunen2
profiilit
ruusunen2
ruusunen2
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itselläni on tosi usein isoja herpesrakkuloita, joihin ei Zovirax tehoa enään. Avun olen saanut käyttämällä laastareita, mutta ongelma on että sieltä pursuaa todellakin nestettä. Nyt syön JOKA pvä B-vitamiinia purkista, niin ei tule niin helpolla rakkuloita, ja kun ne tulevat ovat paljon pienempiä kuin ennen. Ja jos tulee isoja rakkuloita, murskaan yöksi taululiitua rakkuloiden päälle. Kuivuu ja pienenee nopeasti.
05.08.2013 01:25
En ole saanut kohta pariin kuukauteen siirrettyä sähköposteja omiin kansioihinsa. Enkä saa lähettettyä liitteitä. Mikä mättää? Nyt ei suostu edes avaamaan meiliä, pyörittää vaan pallukkaa. Päivän aikana olen kokeillut useita kymmeniä kertoja mennä sisään.
03.04.2013 17:42
Kuka KORVAA sähköpostin toimimattomuudesta johtuvien avaamattomista viesteistä aiheutuvat kulut? Minulla sähköpostissa useiden asiakkaiden tilauksia, jotka olisivat eiliseen mennessä pitäneet olla eteenpäin lähetettyinä. Nyt eivät saa ollenkaan tuotteitaan.
Tää alkaa olla tapa suomi24.llä ettei meilit toimi kun tehdään jotain päivityksiä. Joten olen aivan kypsä tähän touhuun, ja rupean katselemaan toisia meilejä, jos ei tätä saada kuntoon.
17.01.2012 11:51
Tulin juuri tällä viikolla Barcelonasta ja auringossa oli huikeat 38 astetta. Jotnn aivan hellevaatteet ottaisin mukaan, illalla jotain neuletakkia tai neuletta. Illat olivat viileähköjä.
09.10.2011 00:33
Itse entisenä ammattimallina tiedän missä kunnossa olen ollut ja missä olen nyt ( sinun mittapuusi mukaan LÄSKINÄ) toistakymmentä kiloa lihoneena. Silti olen kelvannut tälläisenä, päin vastoin miehet tykkäävät naisista joilla on rintavarustus kohdallaan ymp. Ehdotuksia satelee joka kerta kavereiden kanssa baarissa ollessa (vaikkakin olen avoliitossa).Olet oikeasti kuvottava kiloihin tuijottava mies, jota en ikinä edes ammattimalliaikanani olisi huolinut itselleni! 10 kg lisää, ei toisilla ihmisillä edes näy missään...
Et itse todennäköisesti ole mikään unelma mies ulkonäöltäsi, koska muuten olisit jo etsinyt lohduttajan itsellesi.
Toivon että vaimosi älyää jättää sinut, niin voit lähteä hakemaan onnellista seksiä "laihan ja kauniin" ihmisen kanssa. Et koskaan ole rakastanut vaimoasi vaan hänen ulkonäköään.
25.12.2010 23:35
Kyll pistää ottamaan päähän tää suomi24:n sekoilu. EI taaskaan tää voi toimia kuten pitäisi...
Eli tässä pitää ruveta vaihtamaan sähköpostia kun ei tän varaan voi laskea yhtään mitään. Nytkin olisi pakko saada auki sähköposti asiakkaalta että tavara saadaan toimitetuksi tänään, mutta kun ei posti aukea...
Viimeksi posti ei toiminut melkein kahteen viikkoon ja sen takia tuli ylimääräisiä kuluja.
Ettekö todellakaan osaa palkata sinne ihmisä, jotka osaa hommansa???????????????????????????
21.04.2010 12:21
1 / 1