Olen äänitellyt, editoinut ja poltellut paljon pelkkiä "ääni -CD-levyjä". Nyt pitäisi istuttaa videoklippejä, pari tekstitiedostoa, valokuvia ja pari CD-tasoista audiotiedostoa samalle DVD-levylle, johon pitäisi tehdä mm. toimiva sisällysluettelo. Millä softalla ja miten tämä onnistuisi parhaiten ja joustavimmin? Olen poltellut erikseen mm. itse kuvaamiani videoita Canonin kameran mukana tulleella softalla DVCD:lle, samoin tekstejä ja valokuvia CD:lle. Miten noiden kaikkien yhdistäminen onnistuu? Pitääkö siinä olla erillinen multimediatyökalu? Jos, niin millainen, sofa jonka voi ostaa kaupasta? Mikä on hyvä ja riittävän yksinkertainen? Mulla on ollut joku NERO:n karvahattusofta testattavana, kannattaako ostaa tai löytyykö suht edullisia hyviä multimediatyökaluja? Niillä ilmaisilla jotka tulevat PC:n käyttiksen mukana ei kait paljon tee?
-Pentti
Millä softalla ja miten videot, audiot ja valokuvat DVD:lle?
2
146
Vastaukset
- tässä vinkkejä
Ensinnä, sun pitää tehdä sitten data-dvd jos meinaat laittaa sekaisin videota, tekstitiedostoja, kuvia, ja äänijuttuja.
Mitä tulee sitten noihin softiin niin katso tää toinen viesti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9545354#comment-50364051
Siis toi ketjun viimeinen viesti jossa jo vastasin sulle kertaalleen noiden softien osalta. - Testaileen..
Se nero on tuohon yhdistelyyn sopiva...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249