Olen monta vuotta rakastanut erästä Juhania, jopa niin paljon että muita miehiä en edes kattellut. Eron jälkeen huomasin että maailma on täynnä miehiä: outoja ja ihania. En ennen tajunnut kuinka paljon ja kuinka erilaisia ne ovat sillä oon vain ollut toisen kanssa. Aprillipäivänä tapasin sitten erään miehen joka on ollut mielessäni tähän päivään asti. Sitä sanotaan, että silloin kun tapaa oikean kumppanin niin sen tuntee. Mä oon ruvennut tuntemaan niin. En ole koskaan tullut niin hyvin miehen kanssa toimeen kuin tulen Tapion kanssa. Naauramme samoille asioille, välitämme hirveästi toisistamme ja olemme niin samanlaisia, ymmärrämme toisiamme niin hyvin ettei sanoa siihen tarvita. Katse kertoo kaiken. Hän on mun unelmieni mies. Harmi vaan, että hän on varattu, on ollut jo puoli vuotta eikä halua satuttaa tyttöystävänsä muttei myöskään minua. Ongelmaan ei näytä löytyvän ratkaisua. Olen päättänyt jatkaa elämäni vaikka mies on aina mielessäni, pakkohan se on. On se kamalaa kun tapaa unelmiensa miehen, jonka kanssa on valmis mihin vaan muttei suhdetta millään synny. kamallaa mutta samalla ihanaa....
The one!
Sini
2
721
Vastaukset
- Doris
Hmmm.
Tutustu nyt kuitenkin siihen mieheen paremmin ennenkun suunnittelet mitään yhteistä sen kanssa.
Jos se onkin vaan epävarma ja on sun kanssa kaikesta samaa mieltä ettet karkais.
Sitten kun se saa sut jotenkin kiikkiin
niin saattaa muuttua. Tää nyt on vaan tämmöstä jahkailua. Onnea jatkossa! - Anonyymi
Voi voi saiko sini koskaan miestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707