Onko elo/syyskuu edullisempaa aikaa matkustaa New yorkiin? Millainen sää siellä tuolloin on? Varsinkin syyskuu kiinnostaa.
Elo/syyskuu
3
465
Vastaukset
- mtaman
Sää mitä parhain mutta ikävä kyllä varsinkin tuo syyskuu on kalleinta aikaa.
- Kantes-84
juu halvinta on tammi-huhtikuussa.. toukokuussa hinnat jo alkavat nousemaan.. joulun jälkeen alkaa halvemmat hinnat! :) Syyskuu on varmasti hienointa aikaa nycissä.. itse olen ollut huhtikuussa.. Silloinkin oli jo 20 ja osui hyvät säät. Mutta säät ovat huhtikuussakin vielä epävakaisia että voi olla vain pari astettakin.. Meillä kävi tuuri! Itsekin haluaisin mennä juuri syyskuussa! :)
- matkailija-x
Elokuu on vielä edullista aikaa, mutta syyskuussa kallistuu.Tosin hotellien hinnat näyttävät kallistuneen parin vuoden takaisista todella edullisista hinnoista.
Elokuussa voi olla todella kuuma, syyskuussakin on vielä lämmintä, muta huippuhelteet ovat yleensä silloin ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823