Löyty työkkärin sivuilta pari paikkaa inglesiin töihin, tarjoilua ja pr- hommia.. Meinattiin ystävättäreni kanssa yrittää paikkaa, mutta jos työ ei miellytä (huono pomo jne) millä mahdollisuudella saa töitä toisesta paikasta?
Tai ylipäätänsä pääsee töihin kyseisiin paikkoihin (ravintoloihin,baareihin, siivoomaan jne)..
Itse olen juuri valmistunut tarjoilijaksi, olin 2kk teneriffalla työharjottelussakin baarissa ja tällä hetkellä teen töitä paikallisessa yökerhossa tiskin takana.. Ja ystäväni on valmistunut ylioppilaaksi, osaa puhua kieliä ja espanjankieli sujuu.. Töitä ei ole tehnyt kuin siivousalalla, mutta työmotivaatio molemmilla korkealla!
Ja asunnon hankkiminen, onko kuinka vaikeaa löytää ok kelpoista luukkua sopusuhtaisella vuokralla?
Olisin todella kiitollinen jos joku antaisi vinkkejä yms!!! :-)
Kanarialle/Espanjaan duuniin ?!?!
Mahdollisuuksia(ko)?
1
231
Vastaukset
- 555555555
No, ensinnäkään töiden saaminen ei oo mikään maailman helpoin juttu, siellä on miljoona muuta pyrkimässä niihin samoihin duuneihin. Kielitaito ratkaisee aika monessa paikassa, että jos suomi, englanti, (espanja), ruotsi ja norja on hallussa ni aika varmasti löytyy töitä.
Mukaan suosittelen ottamaan vähintäänkin parin tonnin säästöt, siltä varalta et kaikki ei meekkään ihan ku elokuvissa, oikean asenteen ja paljon työmotivaatiota...varmaan tiesit että espanjassa on kuuden päivän työviikot, ja tunnit 8 ylöspäin/päivä.
Lykkyä pyttyyn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106