Miten sujuu sauvakävely mbt kenkien kanssa. "keinukengät" Onko liian rankkaa. Kävelen ilman sauvoja vielä koska sisään ajan kenkien etten kipuile seuraavana päivänä. Ainoa t kengät mitkä sopii mulle näin kesäisin pitkii kävelyihin.
Mbt kengät ja kävely
4
588
Vastaukset
- finnbalance
Sauvakävely sujuu todella hyvin. Saat enemmän vautia ja rytmi pysyy hyvänä. :)
Sauvat tuovat lisää tasapainoa jos tuntuu, että kengät on vähän oudot jalkaan.
t:
www.finnbalance.com - Sude1979
Joo, hyvin sujuu. Meillä on työporukan kanssa sauvakävely-jengi ja ollaan saatu www.profile-promotion.fi tuottamat firman logolla varustetut ulkoiluvaatteet tukemaan sauvakävely harrastustamme. Olemme siis kävelevä mainonta -porukka mutta on tosi kiva että firma tälläin tukee meidän harrastusta. Ja olemme kyllä kaikki terveempiäkin nyt kuin ennen sauvakävelyn aloittamista. Ja mbt kengät on ihan ehdottoman hyvät.
- kesällä keinussa ker
149 oli hinta mbt:llä mallimerkintää en muista .
- siwa
Hyvin sujuu!Ei ole rankkaa, mut mulla on aika hyvä pohjakunto.MBT kengissä tulee erinlainen ryhti keskivartaloon, kuin tavallisissa lenkkareissa, siis parempi pito keskivartalossa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219