Kertokaa mulle nyt niin selvin sanoin, että tyhmäki tajuaa. Mulla on hyvä avioliitto, rakastan miestäni ja hän sanoo rakastavansa mua. Mussa on sellanen perustavaa laatua oleva vika, että haluan sillon tällön vierasta. Onko mieheni onnellisempi siten, että hän ei tiedä, et käyn joskus (n. 3 krt/v) panemassa vieraan kanssa vai siten, että otan eron ja hajotan koko perheen ja omaisuus menee myyntiin? Mikä siinä pettämisessä on niin väärin, että sanat hyppii silmille koneen näytöltä, kun näitä lukee?
Älkää pliis, toistelko niitä kliseitä, että kerro miehellesi, hänellä on oikeus tietää ja saada parempi puoliso. Hän sanoo olevansa onnellinen nyt. Ja kyllä, sallisin miehelleni saman, mutta mielummin en tietäisi koko asiasta. Ja ei, mulla ei oo oikeutta päättää mieheni puolesta, mikä on oikein häntä kohtaan. Yleiseen elämänkokemukseen vedoten olen kuitenki sitä mieltä, että on parempi, ettei hän tiedä. Älkääkä sanoko sitäkään, että pettäminen on väärin ja julma teko, vaan kertokaa, mikä siinä on väärin.
Ja Maraton, en kaipaa kommenttejasi onnellisesta avioliitostasi, oon lukenu niitä jo ihan tarpeeks. Mullaki on onnellinen liitto, mä vaan olen huono ihminen. Ja sitäkään en haluu kuulla, et sit sattuu, kun jäät kiinni, voin kuvitella ihan itsekin, et näin käy.
Miten saada tyhmä ymmmärtämään?
39
601
Vastaukset
- paraskin arvostelija
et halua kuulla mitään...
- cvhnfcgnjf
Täysin mahdotonta vastata, millä tavalla miehesi on / olisi onnellisempi. Hmm... Voisithan tietysti selvittää hänen ajatuksiaan johdattelemalla keskustelun joskus tuohon suuntaan..? Että mitä hän olisi mieltä tuollaisesta tilanteesta noin "teoriassa"..? Vaikka rehellinen pitäisi olla, niin kuitenkin... Jos miehesi tosiaan on onnellinen noin, miksi se onnellisuus pitäisi särkeä.
Jos saat vieraissa käymisesi menemään niin, ettei se millään tavalla heijastu "oikeaan" elämääsi = "reissu" on todellakin vain pelkkää seksiä ilman tunteita ja paljastumisen mahdollisuus poissuljettu, homma voi pysyäkin kasassa.
Yksi "hyvä" puoli tilanteessasi on: sinä tiedostat sen etkä tunge päätäsi pensaaseen ajatellen, että no ei tämä nyt mitään, ei tässä ole mitään pahaa. - puhutaan kotona
Avaa keskustelu miehesi kanssa.
Kerro hänelle, että on mielestäsi ihan kivaa, jos miehesi kävisi silloin tällöin nussimassa muitakin naisia. Kerro ettei se sinua loukkaisi millään lailla.
Eiköhän se siten selviä ihan kotona parhaiten keskustelemalla. Tyhmänkin luulisi tajuavan, että mieskin osaisi sitten olla salliva. Suu auki kotona, turha täällä netissä keskustella miehensä kanssa. - vieraat ja omat nais
Minulla on hiukan samanlainen tilanne. Olen mies ja ollut naimisissa jo kauan. Yhden kerran olen tyydyttänyt vieraan naisen. Enkä ole huomannut, että siitä olisi ollut minkäänlaisia negatiivisia vaikutuksia avioliittoomme.
- Voihan,.
Pässin kivekset.
- Kovaa vai?
- kovaa vai?
Olet perverssi, seksuaalisesti yliaktiivinen ja läheisriippuvainen, riittääkö?
Petät miestäsi ajatuksilla ja mieluusti teoillakin. Eikö edes hävetä että hyvää miestä petät? Ei hyviä miehiä istu joka oksalla.
Mene psykologille jos hän onnistuu saamaan sinut tuntemaan itseäsi enemmän.
Ehkä tarvitsetkin sitä opetusta että sinua itseäsi loukataan hyvin verisesti ja opit siitä, miten toiseen voi sattua. Oletko elänyt pikku prinsessana joka on kaiken saanut?- pettäjä & petetty
Maraton1970 kirjoitti:
Kas, siinäpä hyvä kommentti, AP:lue tämä tarkkaan.
komppaan kovaa vai? ja maraton1970..ja lisään
a) on normaalia, että välillä tekee mieli kokeilla ruohoa aidan takana. Mutta ne teot merkitsevät enemmän kuin ajatukset. Mikäli voit pitää tarpeesi päiväunelmina, niin parhaimmillaan ne voi piristää liittoasi.
b) mikään liitto ei ole onnellinen, jos joutuu edes harkitsemaan syrjähyppyä. Sitä on joko solmussa itsensä tai toisen kanssa. Ja miettii mitä elämältään haluaa. Mutta sitä kannattaa oikeasti miettiä, ennen tekoja. Ja pettäminen, ei ole koskaan se ratkaisu. Toki, on olemassa ns avoimia suhteita, mutta en usko, että niissäkään olevat ovat onnellisia tai tasapainossa itsensä kanssa.
c) hanki keskusteluapua, mene psykogille tmv..podet ehkä läheisriippuvuutta tai seksiaddiktiota.. haet hyväksyntää tmv..
en tuomitse enkä puolustele kumpaakaan..
kerron vain omasta kokemuksestani;
minua on petetty ja minä olen pettänyt. Tiedostan nykyään, että olen läheisriippuvainen ja seksiaddikti. Ja yritän muuttaa tapojani. Mutta muutama lasillinen ja se addikti minussa on liikkeellä, eikä se katso keneen kätensä upottaa.. käytän miehiä hyväkseni, ja samalla annan heidän käyttää itseäni.
Minulla meni pitkään etten antanut minkään tuntua millekkään (sillä jos pettäessä tai yhdessä illassa tulee tunteita, niin nehän satuttaa).. mutta vasta nyt kun iskin ukkomiehen, niin tajusin, etten voi näin jatkaa.. se, etten tunne, on vain lumetta.. ja joka panosta jää jotain sieluunkin...
- Hutsuoot
Joo. Saatpa hyväksyviä, jopa kannustavia kommentteja. Jos MIES kirjoittaisi edes vähänkään samansuuntaista: Hänet olisi täällä HIRTETTY!!!
- 25
niin.mitä oikeasti haluat kuulla. Luultavasti et mitään. Itsehän sinun pitäisi miettiä mitä oikeasti haluat?????Vastauksen tiedtä varmaan itsekkin eikös vaan.
- ....................
ei mutta jos sä ajattelet noin, että haluut vierasta ja jos ukkos käy vieraissa niin ei haittaa, niin eihän siinä ole sen kummempaa kun sanot asian ukolles. siis että haluat vierasta ja sun puolesta hän saa käydä vieraissa, mutta et halua ikinä puhua omista, etkä hänen seikkailuista niin se on sillä selvä. jos siis miehesi on samaa mieltä että avioelämää voi noin elää. JOS NOIN MENETTELET, ET TEE MITÄÄN VÄÄRÄÄ. Mutta jos et kerro ja elät kaksoiselämää miehesi selän takana, viet häneltä mahdollisuuden päättää minkälaisessa suhteessa hän haluaa elää, ja elätte silloin eri pelisäännöillä. mitä väärääkö siinä on? ei varmaan mitään, jos ei ole moraalia, käsitystä oikeudenmukaisuudesta, empatiakykyä.... mutta jos vähäkään näitä löytyy niin ei tarvii kysyä mikä siinä on väärin että pettää jatkuvasti ja ei kerro. lopuksi kysymyksiä jotka on samalla tasolla kuin sinun kysymyksesi: mikä siinä on niin väärin, jos varastaa kaupasta noin 3 kertaa viikossa kun siitä tulee hyvä mieli ja ei jää kiinni? tai Mikä siinä on niin väärin että valehtelee poikaystävälleen, että lapsi jota odottaa, on hänen, vaikka oikeesti se on postimiehen? jos poikaystävä eikä lapsi eikä postimies saa ikinä tietää totuutta ja itelle tulee hyvä mieli kun saa poikaystävästä isin? eee hemmetti nainen, hommaa aivot, ei voi kun sääliä.....
Kommentoinpa kuitenkin, onkohan liittosi onnellinen, jos pitää vieraissa hypätä, tuskinpa.
Ja etenkin se rehellisyys, mihin se livahti, joka liitossa pitää olla rehellinen, mutta sinä kuorit kermat päältä, hauskaa vai, noh onhan se kivaa kun on turvastama johon voit mennä kun olet käynyt vieraalla panettamassa itseäsi, mutta pysähdyppäs miettimään, jos liittosi olisi rehellinen ja mihellesi tietäisi mitä puuhaat olisiko se onnellista.
Elät valheessa, valheellisessa liitossa, itse en moiseen kykenisi.Ei helvetti!!!
Jos täytyy vieraissa hypätä niin jokin todellakin on pahasti pielessä!!! Jos haluat vapaan suhteen, sovi se miehesi kanssa, ja jos asia ok kummallekkin niin siitä sitten vaan! Mutta anna miehellesi oikeasti vaihtoehto käydä vieraissa jos kerran sinulle olisi ok ja itse sitä harrastat! Ties vaikka suhteenne paranisi siitä=) Vieraissa hyppääminen ei todellakaan kuulu normi parisuhteeseen, vaan jotain on vialla jos jommankumman näin täytyy tehdä!
Enkä tiedä kertomisesta, mutta miksei toinen osapuoli saisi tietää että teet näin? Rehellisyyshän kuuluu parisuhteeseen, eikö??? Ja mikä on syy taustalla että käyt vieraissa? Huono seksielämä? Siihenkin voi vaikuttaa, esim. välineitä, asuja, yllytystä tai mitä nyt vaan keksii....
Itse pidän pettämistä raukkamaisena, syyt usein löytyy pettäjästä itsestään tai parisuhteen ongelmista mitä ei olla valmiita käsittelemään=(- Pettäminen tappaa
Miltä minusta tuntui, kun sain vihdoin tietää puolisoni pettäneen minua jo vuosia?
Tunsin itseni täysin arvottomaksi, vastenmieliseksi ja luuseriksi. Jos puolisoni oli toistuvasti joutunut tyydyttämään tarpeitaan muualla, piti minun olla siis todella onneton puolisona. Lisäksi ymmärsin, että minä olin ilmeisesti hiukan hidas ja tyhmä, kun minua oltiin pystytty vedättämään näin pitkään, enkä ollut sinisilmäisyyttäni ymmärtänyt, etteivät päivittäiset rakkaudentunnustukset tietenkään olleet totta. Sanotaanhan sitä, että kyllä petetty tietää, vaan ei halua nähdä. En sitten ilmeisesti halunnut nähdä, koska väitän edelleen, ettei minulla ollut harmainta aavistusta, ja uskoin aidosti, kun puolisoni kertoi minulle hymy huulillaan olevansa onnellinen ja rakastavansa minua.
Toki jouduin myös miettimään, miksei minua sitten oltu jätetty, jos kerran en ollut se oikea, ja tulin siihen lopputulokseen, että arvoni on pakko olla vain omaisuudessani ja statuksessani. Ihmisenä en tainnut sitten olla minkään arvoinen. Ja kun tämän ymmärsin, jouduin kelaamaan kaikki vuosien tapahtumat läpi ja arvioimaan ne aivan uudessa valossa. Mitä kumppanini mielessä liikkui kun olimme yhdessä alttarilla, entä mitä hän ajatteli, kun ensimmäinen lapsemme syntyi.
Ja kun sen työn olin tehnyt, ymmärsin, että arvostelukykyni on ilmeisesti täysin olematon, koska en ollut ymmärtänyt, etten ole ihmisenä minkään arvoinen. Ja se oli aika pelottavaa - tajuta, että on tyhmä, arvostelukyvytön ja arvoton, enhän voisi enää luottaa kenenkään, en edes itseeni, koska minulle oli päässyt käymään näin.
Ja toki tuntui vielä aika epäoikeudenmukaiselta se, että olin hukannut parhaat vuoteni tässä suhteessa, eikä minulle oltu annettu edes mahdollisuutta valita toisin, olemalla rehellinen heti pettämisen tapahduttua. Edes omat ystäväni eivät olleet "raskineet" minulle kertoa, vaikka olivat vuosia tienneet.
Kaikki edellinen sai minut menettämään itsekunnioitukseni, pelkäämään muita ihmisiä ja heidän motiivejaan, sekä tuntemaan valtavaa itseinhoa itseäni kohtaan. jopa siinä määrin, että olen ajatellut, ettei minunlaisia ylipäätään tarvita tässä maailmassa.
Niin, siis kysyitkö mitä siinä pettämisessä on niin väärin? En osaa vastata, mutta kysyn sinulta vastavuoroisesti, voiko se oikeasti olla rakkautta, jos toistuvasti asettaa kumppaninsa alttiiksi tällaisille pohdiskeluille? Nimittäin et edes sinä voi mennä takuuseen siitä, etteikö kaikki tämä jonain päivänä paljastuisi puolisollesi. Ja turka on sitä suurempi, mitä kauemmin valhetta on kestänyt. - 00
Voih, jospa edes joku pettäjä viitsisi lukea edellisen tekstin...
- 34543454544545
Kyllä pettäjä voi ihan hyvin rakastaa vaimoaan ja olla onnellinen siinä tilanteessa kuin on. Itseasiassa eihän pettäminen sinäänsä ketään haittaa jos se ei koskaan paljastu. Sitten kun se paljastuu niin sattuukin oikein kunnolla.
Eihän pettäminen reilua ole, mutta toisaalta joku voi pettää koko elämänsä ilman, että siitä aiheutuu kenellekkään haittaa.
Itse kuitenkin arvostan muita ihmisiä sen verran, että en heitä petä niinkuin en myöskään varasta heidän rahojaan ja omaisuuttaan, vaikka tilaisuus siihen olisikin.
- sånt är livet
Komppaan sua, älä kerro. Oma elämä, omat päätökset.
Nämä eniten tuomioita jakavat pelkäävät eniten omaa lankeemustaan.
Niitä kun matkan varrella olen nähnyt tosi monta, mikä taas todistaa ihmisen heikkoudesta ihan tasapuolisesti. - rtuer5ue5tyue5
Mä en kyllä ymmärrä aloittajan kysymystä. Siis jos alottaja itse tietää että puolisolla on oikeus tietää mutta silti hän ei aio kertoa niin mitä aloittaja tarkalleenottaen kysyy. Sitäkö että jatkaako hän salaamista.
Ei hyvää päivää! Jos ei ole viitsitty kasvaa aikuiseksi ja miettiä asioita vähän nenäänsä pidemmälle jo ajat sitten turha on etsiä jotain elämänohjeita keskustelupalstalla siihen että joku tukusi ajatusta että "enkö mä saakin salata, enkös vain vaikka miehellä olisi oikeus tietää?".
Harmi että käsite rakkaus on mennyt sulta ihan ohi, se että sä altistat miehes tollaiselle kertoo siitä että sä et oikeasti rakasta vaikka niin haluatkin väittää. Miehellä on oikeus päättää onko hän avoimessa suhteessa vai ei ja sen sä tiedätkin, mitä sä siis kysyt? - minäminäminäminäminä
Mitä pettämisessä on väärin? Mieti sanan "pettäminen" merkitystä ei pelkästään perisuhteen liittyvänä, vaan yleisesti. Onko sinusta oikein tai onko edes minkään arvoista, että sinulle luotetaan? Siiis mies luottaa sinuun. Jos voi pettää ihmisen luottamuksen, voit pettä työnantajan luottamuksen, lapsesi luottamuksen, ystäväsi luottamuksen. Eikö mitään näistä merkitse mitään? Jos ei merkitsis, olisit kyllä jo kertonut miehellesi. Mutta kun et halua hajottaa mitään ja olla se syyllinen ja epäluotettava. Siksi et kerro miehellesi. Ymmärräthän kuitenkin olevasi EPÄLUOTETTAVA? Tiedäkö, haluaisitko olla itse tekemisessä epäluotettavan henkilön kanssa missään tekemisessä? Joka puhuu yhtä ja tekee toista ja valehtelee sinulle päin naamaa silloin, kun tajuaa että olet onnellisesti epätietoinen ja luotat?
Jos et ymmärrä olet narsisti. Mene hoitoon. Jos ymmärrät tee asialle jotain. Jos välität miehestäsi - joko lopeta pettäminen (vaikket kerrokaan miten on käynyt) tai sitten kerro miehellesi ja sovi avoimesta suhteesta. Toinen luottaa sinuun, se on kullan arvoista. Kas hassua, sait muiltakin kuin minulta tuomitsevia kommentteja, ehkäpä kaikki eivät olekkaan aivan hukassa moraalinsa kanssa :)
- Man 63
Jos ei ymmärrä tekojensa seurauksia, voipi käydä myös niin, että sattuu konkreettisesti. Ystäväni pisti kunnolla kuonoon siippaansa kun se "harrasti" moista peliä sen selän takana. Vaarallisia suhteita. Sitä ei ymmärrä parisuhteessa olemista, ennenkuin sen on menettämässä.
- Ap
Jännä miten moni pitää mua seksiaddiktina. Mulla on seksiä mieheni kanssa 2-3 krt viikossa ja vieraan kanssa n. 3 krt vuodessa, kuten aloituksessani mainitsin (toissa vuonna ei kertaakaan, viime vuonna 2 krt ja tänä vuonna tähän mennessä 4 krt). Jos se tekee musta seksiaddiktin, hyväksyn toki diagnoosini, mutta luulen, et moni muukin ois siinä tapauksessa hoidon tarpeessa.
- V-T-A
Kannattaa miettiä miksi olet ylipäätään parisuhteessa, kun et sellaiseen kerran pysty. Sinkkuna voisit panna 365kertaa/vuosi eri miehen kanssa. Et selvästikään rakasta miestäsi, sillä jos rakastaisit, et pettäisi. Varsinkin kun kerran liitonkin seksielämä on noin vilkasta.
Joku taju puuttuu ellet ymmärrä mikä pettämisessä on väärin. Ja pahasti. Itsekeskeisyys ilmeisesti on suurin syy. - pettäjä & petetty
ei se kertojen määrä, eikä se laatukaan.. vaan se kumppaneiden vaihtaminen.
kts elokuva "levoton", jos ymmärtäisit sitten mitä tarkoitan seksiaddiktiolla.
Kun ihminen toimii kuvaamallasi tavalla, hänellä ei ole kaikki pullot korissa, joten keskustelu ammatti-ihmisen kanssa voi auttaa näkemään metsän puilta.
Eikä tarkoitukseni ole tuomita, mutta tuolla tyylillä satutat itseäsi, miestäsi ja niitä satunnaisia kakkosia.
Mieti, edes itseksesi:
a) mitä haluat elämältä - mitä olet valmis tekemään sen eteen,
b) nykyisen kumppanisi hyvät ja huonot puolet, mitä plussaa ja miinustayhdessä olossa sekä erossa on
c) perimmäset motiivisi?
Juontavat yleensä lapsuudesta. Vasta kun juttelin seksuualiterapeutin kanssa, tajusin, että minulla on ns kiltin tytön syndrooma. Yritän aina vain enemmän ja enemmän miellyttää toista. Miehiltä ostan hyväksynnän seksillä. Tajuan myös läheisriippuvuuteni. Tarvitsen toista ihmistä, ja olen valmis ostamaan sen seksillä.
Siksi olen seksiadditkin. Vaikken joka päivä seksiä harrastakaan.
Mutta, minulla on ollut miehiä jonossa, toinen on odottanut huoltsilla näkevänsä minua, tietämättä, että sängyssäni on toinen. Olen viettänyt viikonlopun ukkomiehen kanssa, kun oma mieheni oli lasten kanssa talvilomalla. Olen harrastanut kimppaseksiä tuntemattomien kanssa. Olen ollut samana päivänä perätysten useamman kanssa, samoin viikon sisällä on voinut olla useampi mies, oma ja pari vierasta.
Ex-mieheni petti, eikä se edes satuttanut.
Petin itse, eikä omatunto ole soimannut.
Olen toinen nainen, eikä se tunnu missään (harmittaa vain, että yksi valehteli, ettei halua irtosuhdetta, olisi voinut samantien sanoa, että kerta minua riitti :D).
Tajuan, ettei tuo ole normaalia. Eikä sekään, että liitossa haluaa muita, vaikka tänä päivänä haetaankin jännitystä ja on avoimia suhteita ym.. mutta kokemuksesta voin sanoa, että tuoloin on itsellä paha olla tai muuten ei ole tyytyväinen elämäänsä tai liittoonsa. Kannattaa kuitenkin miettiä miten kalliin hinnan on valmis maksamaan valinnoistaan? - Ap
pettäjä & petetty kirjoitti:
ei se kertojen määrä, eikä se laatukaan.. vaan se kumppaneiden vaihtaminen.
kts elokuva "levoton", jos ymmärtäisit sitten mitä tarkoitan seksiaddiktiolla.
Kun ihminen toimii kuvaamallasi tavalla, hänellä ei ole kaikki pullot korissa, joten keskustelu ammatti-ihmisen kanssa voi auttaa näkemään metsän puilta.
Eikä tarkoitukseni ole tuomita, mutta tuolla tyylillä satutat itseäsi, miestäsi ja niitä satunnaisia kakkosia.
Mieti, edes itseksesi:
a) mitä haluat elämältä - mitä olet valmis tekemään sen eteen,
b) nykyisen kumppanisi hyvät ja huonot puolet, mitä plussaa ja miinustayhdessä olossa sekä erossa on
c) perimmäset motiivisi?
Juontavat yleensä lapsuudesta. Vasta kun juttelin seksuualiterapeutin kanssa, tajusin, että minulla on ns kiltin tytön syndrooma. Yritän aina vain enemmän ja enemmän miellyttää toista. Miehiltä ostan hyväksynnän seksillä. Tajuan myös läheisriippuvuuteni. Tarvitsen toista ihmistä, ja olen valmis ostamaan sen seksillä.
Siksi olen seksiadditkin. Vaikken joka päivä seksiä harrastakaan.
Mutta, minulla on ollut miehiä jonossa, toinen on odottanut huoltsilla näkevänsä minua, tietämättä, että sängyssäni on toinen. Olen viettänyt viikonlopun ukkomiehen kanssa, kun oma mieheni oli lasten kanssa talvilomalla. Olen harrastanut kimppaseksiä tuntemattomien kanssa. Olen ollut samana päivänä perätysten useamman kanssa, samoin viikon sisällä on voinut olla useampi mies, oma ja pari vierasta.
Ex-mieheni petti, eikä se edes satuttanut.
Petin itse, eikä omatunto ole soimannut.
Olen toinen nainen, eikä se tunnu missään (harmittaa vain, että yksi valehteli, ettei halua irtosuhdetta, olisi voinut samantien sanoa, että kerta minua riitti :D).
Tajuan, ettei tuo ole normaalia. Eikä sekään, että liitossa haluaa muita, vaikka tänä päivänä haetaankin jännitystä ja on avoimia suhteita ym.. mutta kokemuksesta voin sanoa, että tuoloin on itsellä paha olla tai muuten ei ole tyytyväinen elämäänsä tai liittoonsa. Kannattaa kuitenkin miettiä miten kalliin hinnan on valmis maksamaan valinnoistaan?Olen kattonu Levottomat. Olen miettiny et tekoni saattaa maksaa mulle avioliittoni. Jos seksiaddikti käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, en todellakaan ole sellainen. Se on helppoo terapoida toista. En mäkään sano kaikille, jotka sanoo et päähän koskee, et sulla on pakko olla aivokasvain, kun mullakin oli. En hae hyväksyntää seksillä, vaan ihan vaan yksinkertaisesti nautin seksistä. Ja mitä kakkosten satuttamiseen tulee, ketään en ole koskaan pakottanu mukaani enkä kellekään lupaillu jatkoa. Ainoa jota satutan on mieheni, jos hän saa joskus tietää.
- petetty & pettäjä
Ap kirjoitti:
Olen kattonu Levottomat. Olen miettiny et tekoni saattaa maksaa mulle avioliittoni. Jos seksiaddikti käyttäytyy kuvailemallasi tavalla, en todellakaan ole sellainen. Se on helppoo terapoida toista. En mäkään sano kaikille, jotka sanoo et päähän koskee, et sulla on pakko olla aivokasvain, kun mullakin oli. En hae hyväksyntää seksillä, vaan ihan vaan yksinkertaisesti nautin seksistä. Ja mitä kakkosten satuttamiseen tulee, ketään en ole koskaan pakottanu mukaani enkä kellekään lupaillu jatkoa. Ainoa jota satutan on mieheni, jos hän saa joskus tietää.
olet oikeassa, ei ketään voi parin lauseen perusteella terapoida, vaikka haluaisikin. Kysyit, ja vastasin, kokemuksen ja koulutuksen äänellä (psyk sh).
Kun olet kts ko. elokuvan, niin etkö todellakaan löytänyt mitään yhtäläisyyttä elämääsi? Elokuvassahan naisen "oli pakko" tehdä syrjähyppyjä, koska hänellä oli itsellä paha olla. Ei siksi, että nautti seksistä.
Minäkin nautin seksistä, mutta silti käyttäytymiseni on itsetuhoista. Ja pystyäkseni aidoisti nauttimaan seksistä, sekä olemaan uskollinen, ja rakkauden arvoinen, on minun selvitettävä ensin oma pääni.
On eri asia nauttia seksistä, kuin olla siitä riippuvainen. Riippuvuudessa pidät tavallaan itsesi kasassa seksillä. Oma käytökseni pohjautuu seksuaalisesta hyväksikäytöstä leikki-ikäisenä.
Mutta, seksistä voi nauttia myös parisuhteessa. Jos homma alkaa väljähtyä, niin mielikuvitusta kehiin tmv..(voihan teillä ollakin niin)
Mutta, siinä vaiheessa kun haluat seksiä toisen kanssa, niin edelleen väitän, että joko liitossa tai sinussa itsessä ei ole kaikki kohdallaan. Ja ns. terveempi tapa käsitellä asia on se, että päättää mitä elämältään haluaa? (lyhyesti ja ytimeekkäästi, toivottavasti ymmärsit). Siksi edelleen suosittelen menemään ammatti-ihmisen juttuislle, tai vaikka parisuhde neuvontaan.
väität, ettet satuta muita, kuin omaa miestäsi. Mutta, satutat myös itseäsi. Ehkä et ole vielä valmis kohtaamaan koko totuutta, mutta joku aamu vielä tunnet sen tyhjyyden, mikä irtosuhteesta jää. JA vaikka kuinka olisi sovittu, että on vain yhdestä illasta kyse, ja kumpikin siinä olisi vapaaehtoisesti, ja tietoisia, ettei asialle ole jatkoa, niin silti yö vaikuttaa molempiin. Jättäen jonkun maun suuhunsa. Ja kun irtosuhteista harrastavat ovat enemmän tai vähemmän hukassa itsensä kanssa, ja kyse on vain pelistä, niin loppupeleissä on vaikea sanoa kumpi käyttää kumpaa hyväkseen ja kumpi satuttaa kumpaa. Ja kun tunteita voi herätä hetkessäkin, niin mistä voit vannoa, että jokainen yhden yön kumppanisi pitää sinua vain kertapanona, ilman että he sinua miettivät jälkeenpäin?
Tiedä sitten onko henkinen vai fyysinen pettäminen pahempaa. Ennen olin sitä mieltä, että henkinen, mutta nykyään ehkä se on fyysinen. Siis siinä vaiheessa kun pettäessä rakastelee, eikä vain pane. Rakastelussa kun on ne tunteet mukana. JA seksissä ihminen on alastomimmillaan, en tarkoita konkreettisesti vaan henkisesti. Ja samalla haavoittuvisimmillaan..
ja kun sanot, että miehesi saisi myös pettää, mutta et halua tietää niistä mitään? Miksi et? Siksikö, että se kuitenkin satuttaisi sinua.
Itselleen kannattaa olla rehellinen, niin voi löytää myös ratkaisun..
itse alan pikkuhiljaa tajuta oman haavoittuvuuteni. En ole niin kova kuin esitän. Päädyin tässä vasta ukkomiehen sänkyyn. Tiesin jo illalla, että meillä on vain se yö. Mutta, aamulla asia harmitti, vaikka aika peluri kai olen ja kylmänäkin pidetty. Tällä viittaan kommenttiisi kakkosten satuttamisesta. Emme mekään illalla mitään lupailleet toisillemme, halusimme vain nauttia seksistä ja tiesin "riskit" ja silti tämä olo yllätti...
ps: ellet kestä kritiikkiä, älä kysy neuvoa.
- 16+3
Mikä pettämisessä on väärin kysyy hän... Aika uskomaton kysymys, mutta vastataan toki. Kun alat parisuhteeseen, teet (tai pitäisi tehdä) sitoumus ihmiseen, jota rakastaa. Se tarkoittaa mm. uskollisuutta, puolison pitäisi voida luottaa siihen, että se kaikkein tärkein ja rakkain ihminen on viimeinen maailmassa, joka tekee mitään petollista. Ja pettäminen on tikarinisku selkään, koska seksi/rakastelu on kaikkein läheisin ja konkreettisin läheisyyden muoto.Siksi se on varattu vain sille yhdelle ja ainoalle.
- Jussi''''
Itse en näe pettämisessä mitään pahaa.
Kerranhan täällä vain eletään, joten miksi ei.
Olen pettänyt avokkiani, älkää kysykö montako kertaa.Niitä on monta.
Sivusuhteista saan jännitystä muuten niin tylsään normi elämääni.
. - -LiirumLaarum-
No tietenkään et SAA olla onnellinen tuossa tilanteessa.
Sinunhan pitää kärsiä ja mielenterveys pitää myös olla vaakalaudalla.
Jos väität olevasi onnellinen olet luultavasti psykoosissa joka johtuu pettämisestä.
Usko nyt viisaampia. Sillä muuten viet pohjan koko palstalta.- jännää aikaa
Monelle miehelle Jyväskylässä onkin ollut jännitystä tulvillaan :)
Vaimot odottaa kotosalla miestänä tuliasien kera
- salarakassssssssss
Jeahhhhhhh Jussi, koska mennään taas....???
- salarakasssssssssss
Haluan tuntea sun ihanan ***** siellä....aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!
- Halpaa viihdettä
Tämähän oli jonku huomionkipeän yksinäisen provo.
Saipa sitä huomiota ja luultavasti hän keksii uuden tarinan meidän iloksi.- salarakassssss
Mun viestit on täyttä totta...siis Jussi, koska, koska saan???
- älä kerro
Älä nyt miehellesi mene kertomaan, jos tahdot pitää kodin ja molemmat miehet. Sinullahan on ihanne tilanne. Tämän palstan kirjoittajat ovat kateudesta vihreitä. Huolehdi siitä, että et jää kiinni. Jos käry käy, niin tunnusta vain se kerta, josta kärysit. Ainahan yhden kerran voi hairahtua. Seksi-elämäsi ei tee sinusta huonoa tai hyvää, jos et pakota ketään seksiin kanssasi. Huolehdi siitä, että kukaan ei tiedä tilanteesta. Kehenkään et voi luottaa tässä asiassa. Myös siinä tapauksessa, että käry käy, miehellesi on lisä surunaihe se, jos muut ovat tienneet. Älä pilaa kotiasi kertomalla seksistäsi miehellesi. Kautta aikojen naisilla on ollut rakastajia. Yhdestä miehestä on niin vähän iloa.
- lfnelnqe
Buhahhahah! Elämän- ja ihmissuhteiden asiantuntija puhuu :D
- M.O.T.
Ap on lutka. Simple as that.
Jos lapsia on, heihin vasta sattuukin eikä vain petettyyn mieheen ja ap:hen itseensä tietysti. Vaan mitäpä omaan napaansa, anteeksi p*lluunsa, tuijottaja siitä välittäisi. - jokainen tyylillään
Meillä näin. Petimme molemmat ja jäimme kiinni, jatkoimme yhdessä, emme halunneet hajottaa perhettä. Raha-asiat ok, kiva mukava helppo elämä. KUNNES aloin ajattelemaan, että ei h...tti tämä on valetta ja pelkkää outoa kulissia koko v...tun avioliitto, en halua tätä, haluan jotain parempaa, aitoa, tai sitten elän vaikka yksin koko elämäni mutta ei tätä, ei tällaista valhetta enää. Välillä v....taa elää ja olla yksin lasten kanssa, mutta on tämä ainakin rehellistä elämää itselleni ja lapsilleni. Olisin palanut loppuun ennemmin tai myöhemmin siinä valheiden verkossa, EN VOI PETTÄÄ ITSEÄNI, toisaalta ummistaa silmäni mieheni touhuista. Jossain vaiheessa se vaan luiskahti siihen ettei milään ole enää mitään valiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897