Hei kaikki, ajattelin kysyä seuraavaa vaan tietääköhän kukaan...eli olen 31 -vuotias TtM, ja nyt valmistuttuani on alkanut uranäkymät harmittamaan. Minulla kun ei ole "pohjakoulutusta" ja kansanterveystiede pääaineena ura olisi käytännössä apurahatutkijana (1750e kk hyvällä tuurilla) ja yksinäistä väkertämista; ei siis olenkaan minun juttu. Siispä: onkohan kukaan hakenut ns erivalinnassa, siis jo maisterina elänlääketieteelliseen tai vaikkapa lääkikseen? Millaista saumaa, miten hyväksi luetaan opintoja?
Olen terveystieteiden maisteri, haluan eläinlääketieteelliseen!
Eläinrakas täti-79
2
432
Vastaukset
- joo-oxx
ei ainakaan mun tietääkseni mahollista päästä lääkikseen muuten kuin pääsykokeen kautta,
- Ex Kandi
Veikkaan että saat kieliopinnot ja vapaavalintaiset opinnot hyväksytettyä jos eläinlääkikseen pääset. Valintakokeessa on pakko käydä aivan varmasti sillä mitään erillisvalintaa ei taida olla.
Kuitenkin eläinlääketieteellisen tdk:n sisäänottoa on nostettu viime vuosina joten voi olla nykyisin hieman helpompaa päästä sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041861
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151621- 1441619
- 1031569
- 851547
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851297- 1191269
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241130- 691091
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e511085