Kyllä se syksy sieltä vielä saapuu ja loppuu se pröystäily perkele. Ei enää tartte kuunella paremiosaisten kehumista jne MIelestäni veneille mitkä on huvi ja virkistykäytössä, piäisi määrätä tuntuva raippavero mikä tekisi sen turhan toiminnan mahdottomaksi. Vesiliikennettä tulisi valvoa ainoastaan valtio
pröystäilijät
13
514
Vastaukset
- Massipäällikkö
Syksyn tullen voi taas alkaa pröystäillä isolla autolla ja hienolla kämpällä, noin niinkuin aluksi. Ja lomalennoilla on hyvää aikaa jutella veneestä ja menneen kesän kokemuksista.
- Bar-ba
Lissää...viinaa...
- ankkuritylös
NO hei runkkarit! talvisia kellejä odotetellella. MItä veneilijät siten tekee? Kaivaa mönkijät ensihätään ja suuntaa tietenkin kesämäkille epsnjaan kesumaan toisille ketä on huijattulomaosakekaupoissa.
- sepppä
Jokainen on oman onnensa seppä, sinäkin
- köyhät kyykkyyn ;)
Minä ainakin siirryn pröystäilemään etelämmäs, on meinaan vene välimerelläkin.
- saletisti natsaa
köyhät kyykkyyn ;) kirjoitti:
Minä ainakin siirryn pröystäilemään etelämmäs, on meinaan vene välimerelläkin.
Juu purkkarilla ei meri lopu kesken vaikka koko itämeri jäätyisi umpeen.
- Anonyymi
saletisti natsaa kirjoitti:
Juu purkkarilla ei meri lopu kesken vaikka koko itämeri jäätyisi umpeen.
Minnuu pröystätyttää nyt eli RÖÖÖYYYYHHH, vaan kaikille.
- jääsohjo
perkele et tuli lähibaarissa turpaan kun sanoin mita mieltä olen veneilijöista. Olen siti sitä samaamieltä vaikka ilman hampaiya
- A.Swan
Ei ne oikeat veneilijät pröystäile paateillaan ne seilaa, ne on useimmiten ne
pursiseuran laituri tai terassikommondoorit jotka kiskoo alkoholia niin että
eivät pysty veneilemään pankin paatilla, sama ilmiö ympäri Suomea.
- Pisteet kotiin
Tähän osaan kommentoida vaan koneen keinoin:
"Aiotko perustaa yrityksen
Tutustu helppoon ja riskittömään tapaan yrittää ilman paperisotaa
www.eezy.fi
" Siia se v ine perkelehe ai että cvituttaa. Aietttäkateelnen
- Anonyymi
Tosiveneilijät lähtee vesille myös syksynä, silloin kaikki sunnuntaikruisailijat ovat jo kautensa päättäneet. Ja tositosiveneilijät käy myös talvella. Suosittelen talviveneilyä jos siihen on mahdollisuus, avautuu ihan erilaiset maisemat kun saaristo on lumen peitossa. Toki jos jäätä on sen verran paksulti ettei voi ajaa niin sitten ei mutta harvemmin on ennen helmikuuta tätä nykyään.
- Anonyymi
Mulla on 40v rysävene, kulkee 5 solmua. Muuhun ei ole varaa, en voi ostaa venettä muiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738