"Eräs vaarallinen bulimiaan mahdollisesti liittyvä fyysinen oire on sydämen rytmihäiriö tai pahimmillaan sydänkohtaus. Tämän saa aikaan elimistön elektrolyyttien ja suolojen epätasapaino, johon toistuva oksentaminen saattaa johtaa."
Koko juttu osoitteessa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Bulimia
Hengellänne leikitte, kaikilla on kuitenkin vain yksi mahdollisuus elämässä,l kannattaa miettiä tarkoin kuin sen käyttää..
Toivottavasti joku heräisi
2
152
Vastaukset
- 23456789kissakävelee
Mulla on anoreksia ja paljon rytmihäiriöitä koko ajan. =C
Elektrolyytit koko lailla ok koska en oksenna enkä käytä laksatiiveja tai diureetteja. "Vain" paastoan. Se kai heikentää sydäntä tai jotain? Niin että myös anorektikoilla voi olla noita häiriöitä. Samaa p-tä tää kaikki. On sitten A tai B.- hni uyhncgy2ihv2upth
No kyllä se tekee sydämelle hallaa paljonkin koska et saa tarvitsemiasi ravintoaineita. Tuolla tiellä käy huonosti, se on väistämätöntä. Hankkikaa apua! Tiedän, olen saman kokenut. Vaikka selätinkin bulimian, jäi siitä elimistöön "vaikutuksia", joita ei saa poistettua.. Harmittaa nykyään niin kamalasti tuo oman terveyden tuhoaminen, mutta enäähän en sille mitään voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096