Olen 37 v. nainen, elämä mennyt uusiksi ihan totaalisesti (mm. ero --> kova itsenäistymis-/oman identiteetin vahvistamisprosessi käynnissä). Vakavasti mietinnyt lähtemistä uusiin ympyröihin. Kokemuksia vapaaehtoistyöstä ulkomailla? Tai jollakulla suunnitteilla omaa reissua? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia aiheesta. Olen aika kaukana siitä miten mielletään normisti keski-ikäisen elämäänsä elävän, jos ihan stereotyyppisesti luokitellaan. Eli olen aika vauhdikas ja haluan tässä vaiheessa elämääni lähteä, kun vielä uskallan. Eli ikä ei omassa tapauksessani tunnu rajoitteelta, päinvastoin. Osaisiko kukaan neuvoa jotain nettityhteisöä, jossa samanhenkisiin voi tutustua/reissuseuraa hakea? Kiitos! :)
Ulkomaille töihin/vapaaehtoistyöhön
MeaMea
3
349
Vastaukset
- fkmfslmfskf
Pallontallaajat on perusmesta reppumatkailijoille ja muillekin:
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php - kivaa1111
mietteissä aivan samat jutut. Olen 32 vuotias. Takana nuo tyypillisimmä jutut. Haluaisin myös lähteä töihin ulkomaille..minkälaista/mihin olisit ajatellut? :) kaksinhan tuo voisi olla kivempaa
- lonely traveller
Hei!
Täällä vähän yli 4-kymmpinen nainen Keski-Suomensta, jolla ihan samanlainen elämäntilanne, ja työ (vapaaehtois, avustustyö tms.) ulkomailla houkuttelisi kovasti.
Jos haluat ottaa yhteyttä, laita postia os. reissumimmi(at) gmail piste com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229