ulostus metässä

hahahhaha

Ehottomasti muistaa sitä wc-paperia varata RIITTÄVÄSTI mukaan. Melkosta hommaa sammaleisiin pyyhkiä =) Ei oo mitää lambin pehmeyttä se :)

17

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xgydft

Entäs kun tulee hätä, siis se isompi hätä, metsässä? Espoolaiselle kermaperseelle metsässä paskalla käyminen on varmaankin suuri järkytys, mutta veikkaan, että se ei kuitenkaan minua tule tappamaan. Tai mistäs sitä tietää? Joku karhu sattuu paikalle kun minulla on housut kintussa? No, olen valmis ottamaan sen riskin.

• TulevaEXäsi
    • hombre Pablito

Puudelin tai jonku vastaavan piskin omistaja voi pyyhkiä sillä koiralla peränsä.

• vesi paras

Vedellä pestään.80% maailmasta vieläkään eii käytä vessapaperia.(aasia,intia ja afrikka.)En ole ikinä vaelluksilla paskapaprua mukana pitänyt.Kyykkypaska ja kenttäpullosta vesipesu ja sitten käsien pesulle hygienisellä retkisaippulla.Kotona käytän suihkua en paperia sielläkään.Ei ole enään peräpukamat vaivanneet.

• Patela Veska

Joo, olen kans sitä mieltä, että miksi kuljettaa tilaa vievää paperia peränsä pyyhkimistä varten. Kuivat sileät kepit käy alku putsaukseen ja pikku huuhtaisulla lähtee loput. Tietty hygenia pitää muista metsässäkin. Lämpimään aikaan pieni pulajdus lähi vesistöön on myös oiva "bidee".

• parhaat konstit

Kun ottaa persposkista kiinni ja venyttää sivulle, niin pyyhittävää tulee vähäsen.
      Sen voi sitten pyyhkiä vaikka sukkaan, jonka heittää sitten metikköön.
      Halpa froteesukka on paras. Tietysti jos pystyy persvaossa puristamaan hiilestä timantin, niin pyyhkiminen on täysin turhaa, koska paska höyrystyy pieruksi siinä paineessa.

• Tauno Tampio

Paskannettuasi jos vielä pierettää niin palavalla tulitikulla kannattaisi varmaan kokeilla.

• assMan69

huuhtelet vedellä... hoitoon.com

Hyvä kun jaksaa kantaa juomaksi asti vedet mukana ni sitte vielä paska vettä? Kukaan ei juomapulolla huuhtele persettä. Melko vajakkia menoa. Paperirulla ei paljoa paina ja hajoaa ja maatuu kun kastuu.

• hirmu-patikko

pyhkiminen paperilla on liian urbaania kun ollaa patikassa.

• ,,,,,,,

Oikein ruikulilla ei tarvitse edes kyykistyä, kun vaan suuntaa peräsilmän ylös ja antaa palaa

• eräskinmiestenmies

entä pulloharjalla puhdistaa reiän ? ja sitte huutelee sen harjan

• 20+19

Hammasharja olee paree

• hieno homma

Kyllä se on ilo laskea sellainen iso pitkä konjakkihauki metsään, siinä lemuaa vanha halpa konjakki ja paska sekasin, aivan kauheesti. Pyhkimäpaperit vaan vähän sammaleen alle piiloon, niin voi toivoa jonkun astuvan päälle.

• liukumiina radalle

Minä väänsin kerran kyykkytryffelit pururadalle ja jäin piiloon katsomaan, kuinka siinä juoksu-uunoille käy. Moni hyppäsi loikalla yli ja sitten kyllästyin odottamiseen. En tiedä juoksiko joku uuno sitten miinaan.

• veljensis

Veljeni päätti metsäreisulla tehdä tortun aika ohuen kannon päälle, laski housut alas maahan asti ja pyllisti kannolle. Siitä kerettyään pyhkäisi perseensä oksan kappaleella ja oli tarkoitus laittaa se tikku kynttiläksi torttuun mutta jostain syystä sitä leivosta ei ollutkaan siinä kannon nokassa. Veti housut jalkaan ja kädet taskuun ihmettelemään minne se leivos katos.
      No löytyihän se sillä se oli siellä housujen taskussa.
      Oli persesilmä katsonut vähän kieroon.

• apina ja gorilla

Mutta jos onki aappa persiissä, se on vaikeempi juttu silloin.

• siellä se vaan on

Se aappa joka mun persiissä, se paskansi mun peräsuoleen ja mä jouduin siis käymään uudestaan vessasa ulostamassa, sen paskat mun persiistä. Itse olin kerinny ulostaa omat tuubat jo aiemmin.
      Aika kiusallista kun on aappa persiissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe