Finnmatkojen määrittelemätön äkkilähtö sisiliaan

Sisiliaa

Onko kellään kokemust finnmatkojen äkkilähdöistä Sisiliaan, joissa on määrittelemätön majoitus? Lähinnä se hotellin taso mietityttää.. Tietenkään sitä ei voi tietää etukäteen, mutta jotain osviittaa ehkä...

10

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+9

No mitä jos kävisit kaikki Finnmatkojen Sisilian kohteiden hotellit läpi? Niitä nyt ei ihan hirveästi ole kuitenkaan. Joku niistähän se on.

• ei toista kertaa

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

• wilmikaarto
        ei toista kertaa kirjoitti:

No, ei ollut. Sain niin huonon hotellihuoneen, että oli pakko vaihtaa toiseen ja maksaa tietysti itse. Eikä vaatimukseni olleet kuitenkaan korkeat, vaan olisin tyytynyt siihen, jos vessa olisi toiminut...

Pitää ilmoittaa henkilökunnalle jos jokin ei toimi. Kyllä se alkaa toimimaan kun sinne paskaa kertyy.

• eipijäturhaanujostel
        ei toista kertaa kirjoitti:

Etkö osannut sanoa että vessa ei toimi. Olisit vaan tehnyt läjää pönttöön niin kyllä sitä olis alettu korjaamaan. Hymyt sulle.

• ehkäsamassakäynyt

mikä oli hotellin nimi??? jossa vessa ei toiminut

• Luultavasti-näin

Hotellin nimi oli Naxos-fani-Sempre

• sinderellako

Mulle cse hotellin taso ei oo nyt niin nokon nuukaa vaan kohde että ei joudu mihinkään pieneen tuppukylään.

• sisselen

Todennäköisesti joutuu/pääsee Naxokseen ja itsellä oli hyvä tuuri, eka kerran olin rauhallisella alueella renegatin puolella ja toisen kerran biitsin puolella. Kumpikin hotellihuone oli siistejä.

• paulina

Olen ollut kahdella äkkilähdöllä, viime vuoden elokuussa hotelli Alexandra, siisti pieni hotelli renegatin puolella, rauhallinen alue jab toinen del sol biitsin puolella, aika rauhaton, musiikki ja liikenne. Ei haitannut ja jos halusi nk viilennyksen se maksoi 10 eu päivä.

• pakettipate

On kokemusta. Samalla pakettimatkalla ollut leidi lähti äkkilähdölle kipeän jalan kanssa ja sai hissittömän huoneen yläkerrasta. Leidi alkoi vihata koko kohdetta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe