Aloitettuani keskustelun "lahjaideoita äideille" tuli mieleen, että onhan tässä isälläkin juhlia tulossa. Joten tähän voitaisiin samalla periaatteella kerätä hyväksitodettuja lahjaideoita, joista isät ovat pitäneet. Ja otetaan mukaan kaikki juhlat: synttärit, isänpäivä, joulu jne.
Tässä listaa lahjoista, joita olen isälle antanut:
-keittiötavaraa, jota hän tarvitsi
-itsetehty cd-levy
-villasukat "ISI"-tekstillä
-muumipeltipurkki (huumorilla :)
En millään muista enempää :( No, tossa jotain. Toivottavasti teiltä löytyy parempia ideoita! ;)
Lahjaideoita isille
3
247
Vastaukset
- Maisukina
www.lahjaehdotus.com Käy kurkkimassa tuolta parhaat lahjaideat isille ;)
- powerballs
www.powerball.fi
NSD PowerBall® voimistaa käden ja ranteen lihaksia. Pyörittämällä voimapalloa synnytät jopa 15 kilon vastavoiman. Pro-malleissa nopeusmittari näyttää pyörimisvauhdin, Suomen ennätys on 15.648 kierrosta/min. Neon-palloissa hyrrävoima muuntuu valoksi.
NSD PowerBall® soveltuu lihastreenin lisäksi myös fysiologiseen hoitoon: Pyöritettäessä palloa pienellä nopeudella pallo mobilisoi käden lihaksia ja ehkäisee jännetuppi- sekä kyynärpää-vaivoja. Jos lajisi on tennis, golf, kiipeily, salibandy, motocross tai musisointi, tämä tuote soveltuu juuri Sinulle! (Raskas vastus voi rasittaa sydänsairaudesta kärsiviä) - Joululahja isille
Ehkä täältä löytyy jotain joululahjaideoita http://www.hauskatlahjat.com/blogi/hauska-lahja-isalle-jouluksi-tai-isanpaivaksi-2012/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358