Mies meni baariin ja tilasi itselleen kolme viskiä. Juuri kun mies oli kallistamassa ensimmäistä lasia huulilleen, paikalle ilmestyi kääpiö, joka paiskasi miehen lasit lattialle, huuteli törkeyksiä ja räki lattialle, ja katosi saman tien. Mies ei näyttänyt oleva tästä moksiskaan vaan tilasi uudet viskit mutta kääpiö ilmestyi taas ja toisti temppunsa. Kun mies tilasi jälleen kerran uudet paukut, baarimikko sanoi:
-Jos rahaa löytyy, saat vaikka talon kaikki viskit mutta minä haluaisin nyt tietää mistä oikein on kysymys. Mies vastasi:
-Lampun henki antoi minulle kolme toivomusta. Ensin toivoin kiihkeää naista, joka odottelisi minua kotona lanteet savuten. Toinen toiveeni oli kasapäin rahaa. Kolmanneksi keksin sitten pahaksi onnekseni toivoa itselleni viiskytsenttistä mulkkua.
Kolme toivomusta
2
392
Vastaukset
- JK
VAI NIIN KÄVI
- Juha822222
50senttinen pippeli/ Kyrpä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 1361412
- 981410
- 741311
- 1161180
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947