hoitopaikka Oulussa

hihhiihh

Heippa! Omista näätäsistäni viimeinen kuoli vuosi sitten ja olen kaivannut niiden meininkiä kodissani siitä lähtien.. Tosin mietiskelin tämän vuoden verran kaikkia lemmikkivaihtoehtoja, olihan fretti kuitenkin sen verran sottainen eläin :D Viime kuussa aloitin nyt sitten kakaduharrastuksen. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttavat nekin :)

Keksin jokin aika sitten että ehkä ikävää helpottaisi, jos joskus saisi frettejä ottaa ihan vaan hoitoon! Joten Oulussa olisi nyt tarjolla hyvä hoitopaikka n. 7 vuoden kokemuksella vaikkapa muutamasta päivästä muutamaan viikkoon. Meillä on hyvin tilaa, joten näätylit eivät luonnollisestikaan koskaan tule tapaamaan lintujani. Kaikki tarvikkeet häkistä lähtien saivat kyllä kyytiä kun viimeinen hillerini kuoli, joten kunnon varustus mukaan.

Osaatteko muuten frettiharrastajat kertoa jonkun hyvän frettifoorumin osoitteen, niin voisin kirjoitella ilmoitustani niihinkin? Kirjoittelin niillä aikanaan, mutta se jäi joskus vuosia sitten, enkä enää löydä sivuja... Mitä on tapahtunut? Sain niiden kautta pari kaveriakin, mutta heihinkin on yhteydenpito laantunut muuttojen yms. myötä. (Asuin ennen Tampereella ja Turussakin tässä välissä.)

Mailailkaa! maija_lehtonen_4@hotmail.com

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vs-fretti

www.vs-fretit.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe