Voiko leopardigekon terraarion pohjana pitää jyrsijän purua? Nimittäin olen kuullut, että gekko syö pohjamateriaalia ja voi saada suolistotukoksen. Vai onko parempia ehdotuksia materiaaliksi?
Leopardigekon terraario
9
300
Vastaukset
- kasvattaja
PS Nimittäin on aika tylsä tuo lasi pohja että voisiko sen maalata mutta tuo lämpömattto haittaako se jos maalaan pohjan ja laitetaanko matto sisä vai ulkopuolelle entä liskon käsittely
- kasvattaja
mistä tuolaisia voi ostaa
- kasvattaja
käykö pohjaksi sora
- Käärmemies
Suosittelen tutustumaan sivuun http://matelijat.info/leopardigekko/hoito-ohjeet/terraario.html
Siellä on pari kuvaa, sekä tekstiä myös pohjamateriaalin valinnasta. - kasvattaja
Kiitos. Minulla oli aikasemmin paksuhäntägekko ja jäänyt tarvikkeita esim. lämpömatto uv lamppu ja wetybox kupit piiilopaikat ja terraario. Joten on aika laila jääänyt tavaraa.
- mii4
hei voiko leopardigekkoa pitää akvaariossa
- ij8i
jos sielä ei ole kaloja tai vettä
minkä kokoinen terra olisi kolmelle leogekolle hyvä???Kuinka levee?Kuinka korkee?
- Gekko
Korkeus ei ole niin tärkeää leoskeille, sillä kiipeilevät aika vähän. Pohjapinta-ala tärkeämpi ja mitä isompi ala, sen parempi. Minimiksi sanoisin 110-120*45-50
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076