Nyt viimeisen kuukauden aikana olen huomannut, että hengästyn helposti pienestäkin rasituksesta. Samaan aikaan hengittäessä "keuhkonpohjasta" vihloo. Ja voi vihloa muutenkin vain yhtäkkiä.
Minulla on (ollut) hyvä fyysinen kunto, koska harrastukset ovat liikunnallisia. Ikää 35v ja olen nainen.
Pitääkö huolestua ja varata lääkärille aika vai vielä seurata? Onko kellään ollut vastaavaa?
Mikä voisi olla?
ei tietoa
1
135
Vastaukset
- kembolia
Mahdollisesti: Keuhkoebolia eli keuhkoveritulppa joka voi olla ns. kylvö eli tilanne pahentuu pikku hiljaa. Hartiapisto, kipu hengittäessä, kivun paheneminen makuuasennossa voivat olla oireita. Jos olet muuten hyväkuntoinen voi tuon keuhkoeboliadiagnoosin saaminen vaikeaa varsinkin, jos altistavat tekijät puuttuvat (sukurariste, pitkä paikallaan olo, hormonaalinen ehkäisy jne. ) Verikoe D-dimeeri on hyvä poissulkeva koe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220