Myydään perus väreissä oleva neitokakadu naaras .Ikä synt maaliskuussa. Lintu vihdissä htp 70
myydään neitsikka
9
404
Vastaukset
- hm3607
Terve! ostaisin tytön kirkuvan uroksen kaveriksi - tingitkö 40 euroon?
- kasvattaja
selvä myydään 40 sovitanko miten maksetaan ja haku paikka
- vente.hazelsted
neitokakadu edelleen myynissä ilmanen vain haku
- lzymberi
Hei ! Olisiko naaraskakadua myynnissä halvalla ? Maksaisimme enintään 50 euroa . Meillä on jo yksi uroskakadu , eli minulla on jo kokemusta linnuista. Ennen kakadua on ollut kaksi undulaattia . Jos saisimme linnun niin tarjoaisimme rakastavan ja turvallisen kodin , sekä perheen. Perheeseemme kuuluu muuten minä , Luljeta 30 v , Aurora 13 v , Erik 10v , ja tietysti meidän oma neitokakadumme Aurinko. :) ilmoittelthan asiasta ja numeroni on muuten : 0442194604 , jos ilmoittelet :)
- mmauuuu
hei vieläkö kakadu on kotia vailla?! missäpäin sijaitsee? olisin kiinnostunut! tulisi meidän poitsu kakadun seuraksi =)
mmauuuu kirjoitti:
hei vieläkö kakadu on kotia vailla?! missäpäin sijaitsee? olisin kiinnostunut! tulisi meidän poitsu kakadun seuraksi =)
Itse olisin kiinnostunut tyttökakadusta jos vaan on vielä kotia vailla. Itselläni melkein 5 vuoden kokemus neitokakaduista, tällä hetkellä asun viiden neitsikan kanssa (kolme koirasta ja kaksi naarasta), eli tytölle olisi paikka täällä vielä! :)
Lisää tietoja minusta ja linnuistani : http://www.cockatiels.nettisivu.org
- zime
ookkeii kiinnostaa soita 04420540533
- zime
korjaan numero 0442054803 terveisin jari
- kasvattaja
myyty jo (annettiin pois)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106