kertoisko joku jos muistaa mikä liike se on on mainostanu et tekee ripset tunnissa 49euroa? ei millään muista firmaa... enkä löydä tähän hätään mainosta...
ripset tunnissa oulussa??
11
980
Vastaukset
- ite teen
tunnissa? haluaisin nähdä minkälaiset niistä tulee!!??
- Räpsytin
KauneusKamari, ERITTÄIN hyvät, kauniit, pysyvät. Olen käynyt useammilla laittajilla ja tämä ehdottomasti paras, nopein, edullisin.
- 4+8
yritin ko.firmaan saada yhteyttä puhelimella, spostilla ja jopa tekstarilla muttei vastausta?!? nettisivuilta sain yhteystiedot... vieläkö firma pystyssä?? olisiko numeroa?
- salllako
Pinklady siinä juna-asemaa vastapäätä. Tunnin vaan kesti ja 49e. Ja onhan nämä ihanat !!
- diipaajadaapaa
Olen itse tehnyt ripsiä kauan,jokaisella asiakkaalla ne ovat erilaiset eikä todellakaan tunnissa tehdä ripsiä kenellekkään,ei ainakaan kunnolla. Kyllähän tunnissa saa paljon aikaa,mutta ei kunnollista pidennystä,osittaiset kylläkin.
- 09490449049084980
Tunnissa ripsetkö? ei kovin ammattilaista jos näin mainostaa. Itse tehnyt kans useamman vuoden, tuuheita ja kauniita pidennyksiä ei sata varmasti tehdä noin vain tunnissa jokaiselle... hintakin epäilyttää, kun palkat, verot ja materiaalit muut kulut pois niin taitaa mennä miinuksen puolelle olettaen, että hoitaa velvoitteensa. Sitä mieltä olen, että miksi mainostaa tunnissa ripset kun laatua ihmiset hakee?
- eiollumunjuttu
suoraan sanottuna paskat ripset, ovat minkkiä ja tippui viikossa. Ei istuteta ripsi ripseen, vaan liimalla tuikitaan ripsirajaan. Not good !
- kokeilenko...?
Hei lisää kaivataan kokemuksia!!
Oululaiset, kertokaapa.. onko mistään kotoisin. Edelleen mainostaa tunnissa ripset tekevänsä ja 45e.
Pink Lady on yrityksen nimi- Jgetjhgeet
Hei, älä kokeile... Säästä mielummin se pari kymppiä ja käy toisaalla. Ite laitoin tuolla ja kotona huomasin että oli liinattu tupsuina luomeen!!! Tilatkin oli ankeat ja nuhjuiset!!!
- Jgetjhgeet
Hei, älä kokeile... Säästä mielummin se pari kymppiä ja käy toisaalla. Ite laitoin tuolla ja kotona huomasin että oli liinattu tupsuina luomeen!!! Tilatkin oli ankeat ja nuhjuiset!!!
- SuosittelenKyllä
Suosittelen! Vuoden kävin ja aina oli hyvät, kauniit ripset. Meni kyllä yli tunti mut pääasia oli että hyvät tuli! Ikinä ei ollu mulla luomessa tai mitenkään muutenkaan väärin laitettu, kerran oli liima mikä ei sopinut ja ripset tippu nopeaa mutta se vaihdettiin toiseen ja sen jälkeen on pysynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219