Moika, en nyt tiedä kuuluuko tämä keskustelu tänne palstalle, mutta ajattelin nyt kuitenkin kysyä, eli onkohan 15 vuotiaille enää ollenkaan työpaikkoja, itse en tampereen seudulta ole löytänyt yhtäkään, en tarkoita siis kesätöitä. Kiitos jos vastaisitte!
Töitä 15 vuotiaalle
3
150
Vastaukset
- kultasa
Henkilökohtainen avustaja jollekkin yksityiselle henkilölle tulee nyt ekana mieleen.
- töitämullee
Joo tuleehan mullekkin esimerkiksi tuo mieleen, mutta mistä mä löydän töitä?
- ehdootuuss
Töitämullee on hyvä ja lähtee kiertämään firmoja, sieltä voi löytyä jotain juoksupoikatason hommia. 15-v. on vaan siitä ikävä, että senikäisellä ei saa ihan kaikkia töitä teettää eikä ilta- tai yötyötä, joita taas tehdään nykyisin alalla kuin alalla.
Entä jos hankkisit oppisopimuspaikan itsellesi? Siinä saisit samalla sekä koulutuksen ammattiin että palkkaa, oppisopimuspalkkahan on 80 prossaa ko. tehtävän minimipalkasta ja siinä maksetaan täydet lisät ja ylityökorvaukset. Lisäksi lomat kertyvät kuten oikealla työntekijällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066